2024-09-25, 20:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du kan återge dessa konkreta exempel där jag skriver att det är 100% sanning som kommer från den tjejen, så kan vi gå igenom listan.

Vilken taxichaufför? Länka till de inläggen

Vad är skillnaden mellan att yttra sig om felaktig information och att hämnas?
Du har inte svarat på den frågan.
Det är lite kul att du tror att du kan ställa villkor på vad jag skriva och inte.

Jag har besvarat frågan - det är ingen skillnad för den som blir utsatt.
Gällande Linnea och Chrippa handlar det dessutom inte om "felaktig information" utan rena lögner.
Citera
2024-09-25, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nej? Det var ju definitivt inte ett svar med bäring.
Det är väl inte så svårt att ge exempel eftersom du var så snabb på att säga emot. 🤷
Muttan är ett exempel, sedan är det inte mer än ett klick bort så kan du gå in och läsa tråden själv.
Citera
2024-09-25, 20:43
Medlem
Citat:
Lista det jag påstått är 100% sant som kommer från den tjejen.
Andas!

Du fick en motfråga som du uppenbarligen inte kan hantera.
Citera
2024-09-25, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är lite kul att du tror att du kan ställa villkor på vad jag skriva och inte.

Jag har besvarat frågan - det är ingen skillnad för den som blir utsatt.
Gällande Linnea och Chrippa handlar det dessutom inte om "felaktig information" utan rena lögner.

Ser inget roande i det. Ser det som en självklarhet att du nu borde backa upp vad du nyss påstått om med konkreta exempel på vad jag påstått vara 100% sanning från den här tjejen.
Du som är så noga med att andra gör det.

Du skrev att Kräftan får yttra sig, självklart får han det för att korrigera och klargöra, ingen som sagt något annat.
Men jag verkar inte nå fram ordentligt. Jag formulerar om.
Anser du att Kräftan enbart har yttrat sig om felaktig information eller
även valt alternativet att hämnas?
Citera
2024-09-25, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Ungefär vad man kan säga om vissa här.
De hatar Chrippa och precis allt han gör, men försvarar Rask krampaktigt.

TROTS att Rask har skadat betydligt fler människor (både i och utanför familjen) än vad Chrippa någonsin har varit i närheten av.

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
-

Citat:
Muttan är ett exempel, sedan är det inte mer än ett klick bort så kan du gå in och läsa tråden själv.

Det är en person, du sa vissa vilket är plural - så någon mer? Och jag är i båda trådarna och just därför har jag märkt detta.
Tror mest att du kände dig extremt träffad av att du är en av er jag syftade på.

Mutemute123, ser du problematiken med Rask? Eller är du den Colorgreenandpink har rätt om i detta fall?

Att försvara Chrippa med näbbar och klor är ju bara rent av ett läskigt beteende med tanke på att det inte ens går att blunda för att han har sina brister med även om man anser att Rask är värre.
Citera
2024-09-25, 20:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ser inget roande i det. Ser det som en självklarhet att du nu borde backa upp vad du nyss påstått om med konkreta exempel på vad jag påstått vara 100% sanning från den här tjejen.
Du som är så noga med att andra gör det.

Du skrev att Kräftan får yttra sig, självklart får han det för att korrigera och klargöra, ingen som sagt något annat.
Men jag verkar inte nå fram ordentligt. Jag formulerar om.
Anser du att Kräftan enbart har yttrat sig om felaktig information eller
även valt alternativet att hämnas?
Jag anser att han har rätt att dra fram vad hon själv har i bagaget - såvitt vi vet har han inte farit med lögner om henne -- utan det är hon som ljuger om honom.
Citera
2024-09-25, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det är en person, du sa vissa vilket är plural - så någon mer? Och jag är i båda trådarna och just därför har jag märkt detta.
Tror mest att du kände dig extremt träffad av att du är en av er jag syftade på.

Mutemute123, ser du problematiken med Rask? Eller är du den Colorgreenandpink har rätt om i detta fall?

Att försvara Chrippa med näbbar och klor är ju bara rent av ett läskigt beteende med tanke på att det inte ens går att blunda för att han har sina brister med även om man anser att Rask är värre.
Varför ljuger du för?

Var har jag försvarat Chrippa med näbbar och klor?

Var? Visa mig.

Eller handlar det om bristfällig läsförståelse?
För vad jag sätter mig emot är olika skribenters helt galna och lögnaktiga teorier och påståenden i tråden.
Du ingår bland dessa.

Mutemute förfäras över vad som skrivs om stackars rask, det är ju såååå synd om barnen.
Samtidigt som hon eldar på och skriver skit om Chrippa, vilket i sin tur drabbar Chloe.
Enligt samma skribent så har rask dessutom inget dåligt rykte, och han är en bra pappa.

Jag har mest lagt märke till mutemute, men jag hojtar till om jag kan komma på eller se någon mer.
Senast redigerad av Colorgreenandpink 2024-09-25 kl. 21:12.
Citera
2024-09-25, 21:24
Medlem
Citat:
Jag anser att han har rätt att dra fram vad hon själv har i bagaget - såvitt vi vet har han inte farit med lögner om henne -- utan det är hon som ljuger om honom.

Såvitt vi vet, så vet ingen någonting om någonting. Hur vet du att han inte ljuger om diverse saker?
Citera
2024-09-25, 21:26
Medlem
Citat:
Nej, det är inte ett dugg luddigt om du läser vad som står istället för att försöka förvränga det till att tjäna dina syften.g

Vad skall jag vänta på?

Du slingrar dig, då blir det luddigt vad det är du egentligen håller på med. Inte mer än så.
Så du delade inte saker om tjejen i tråden som Kräftan inte gått ut med? Eller delade du allt som Kräftan redan hade gått ut med?

Se, du kan vara lite smårolig också.
Citera
2024-09-25, 21:29
Medlem
Citat:
Ja?

Jag bollade tillbaka en FRÅGA som du ställde till micro.

Du frågade henne om hon har några konkreta bevis och exempel på att det hon säger är sant.
Varpå jag i min tur tyckte att du isf skulle leverera samma sak.

Så var sjutton kommer JAG in i bilden när det är jag som undrar var sjutton alla j-a bevis är någonstans?

Njaa, nu var det så att micro skrev att jag påstått en massa saker som den här tjejen gått ut med, och jag vill se konkreta exempel och bevis på vad exakt det är.

Du kan inte ställa frågan till mig, jag söker samma svar som du.
Citera
2024-09-25, 21:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du slingrar dig, då blir det luddigt vad det är du egentligen håller på med. Inte mer än så.
Så du delade inte saker om tjejen i tråden som Kräftan inte gått ut med? Eller delade du allt som Kräftan redan hade gått ut med?

Se, du kan vara lite smårolig också.
Nej, jag slingrar mig inte och det var inte luddigt.

Jag delade saker i tråden om Angelica -. det vet du ju redan så det behöver du inte fråga om.

Om din fråga är om Chrippa är min källa -- så ställ den istället för att hålla på med tramsande och att försöka leka smart.
Svaret är Nej - det är han inte.

Var det tydligt nog för dig?
Citera
2024-09-25, 21:32
Medlem
Citat:
Njaa, nu var det så att micro skrev att jag påstått en massa saker som den här tjejen gått ut med, och jag vill se konkreta exempel och bevis på vad exakt det är.

Du kan inte ställa frågan till mig, jag söker samma svar som du.
Jag kan ställa vilken fråga jag vill till dig, liksom du kan välja att neka ett svar, om du känner för det.

Tycker du den här A är trovärdig och har något att elda vidare på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in