Citat:
Ursprungligen postat av
Jordgubbssmultron
Åh Mantle-reklamerna på Instagram ändå! Om ni vill se något riktigt pinsamt - gå in på Elsas stories nu 😅 Alltså varför måste Elsa och Sofia göra det hela så förföriskt - smörja lååångsamt, pluta med läpparna, fnissa lite, pluta mer med läpparna och sen en liten blink på slutet. Är det någon som klarar av att titta på alla stories utan skämskudde? Reklamen får heeeelt motsatt effekt på mig - vill verkligen inte köpa någon av produkterna för allt känns så tillgjort.. Vad tycker ni? Sofia har ett Mantle-inlägg på sin feed som också är sååå pinsamt…
Citat:
Ursprungligen postat av
frimlov
Samt lite tungpress på det! Awkward.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jordgubbssmultron
Så. Plågsamt.
Jaa, det tror jag med att hon har. Om Sofia har gjort det så måste såklart Elsa. En till sak jag tänkt på är hur Elsa totalt kopierat hela Sofias mimik, så konstigt beteende…
Elsa gör ändå tungan mer diskret, kan tycka att det är plågsamt att se Sofia, hon gör det mer utstuderat och ofta, har svårt att se att det har något annat syfte än att behaga eventuella män som tittar. Förlåt, förstår att det låter bitchigt men blir lite trött på 40-åriga kvinnor som åmar och kråmar sig som tonåringar och den där öppna munnen och den spelande tungan… vi är inte riktigt målgruppen, va?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jordgubbssmultron
Förstår dig! Jag kunde liksom inte sluta titta när jag väl börjat för det var så fascinerande😅 Men ja hon tänkte nog att hon skulle vara lite charmig och flirt-blinka. Det är bara det att målgruppen kanske är lite fel att flirta till…
Ja, eller hur! Sen fattar jag - vem vill inte att män (om man är straight) ska tycka att man är sexig? Är ju underbart att veta att man är åtrådd.
Men det görs så övertydligt (iaf när det kommer till flera av Sofias videor).
Citat:
Ursprungligen postat av
KCutrone
Haha håller med allihopa här men alltså Sensai inlägget på Instagram tar ju priset!! Orimligt pinsamt. Ska man blinka sådär var tredje sekund så måste man vara typ supermodell-snygg och kunna göra det med glimten i ögat. Vad hon håller på med är så himla oklart… kollar hon inte videon innan hon lägger ut den? Biancas sminkvideos framstår ju som genialiska i jämförelse. Hon sitter iallafall inte och åmar sig och lägger huvudet på sned och jag vet inte vad. Hade jag varit beställaren på Sensai hade jag genast dragit in detta.
Nej, men, vad kritisk du är! 0,008 av följarna hade faktiskt gillar sensaivideon och 8 promille kan inte ha fel!
Nej, men seriöst, jag tyckte faktiskt den videon var lite gullig. Men som ovan konstaterar är nog kvinnor i 30 - 40-årsåldern fel grupp att försöka flirta med genom att spela spontant gullig ”busig”. Tror vi som grupp mest blir irriterande. Slänga med håret, smizea, ”förföriskt” sära på läpparna lite ”casual” (not!) och sticka ut en liten bit av tungan, är kanske inte vad vi faller för.
Tycker dock inte man behöver vara supermodellsnygg (och Elsa är verkligen tillräckligt snygg!) men däremot måste det spelas övertygande.
Riktigt bra skådisar känner jag ÄR rollen de spelar, med lite sämre skådisar är det snarare att X spelar rollen. Och lite så är det väl här. Det blir pinsamt för det är Elsa låtsas vara fransk, ”busig” sex kitten, inte Elsa ÄR det. MEN - hon gör den rollen otroligt mycket bättre än Sofia, troligen för att Elsa naturligt verkar vara mer spontan och ”goofy” och inte lika rädd att framstå som löjlig. Jag kan faktiskt på riktigt tycka att Elsas videor är lite gulliga och charmiga. Hon ser också pigg och lycklig ut i blicken, det gör mycket för intrycket. Sofia ser lite mer… avtrubbad ut.