Citat:
Ursprungligen postat av
Jordgubbssmultron
Åh Mantle-reklamerna på Instagram ändå! Om ni vill se något riktigt pinsamt - gå in på Elsas stories nu 😅 Alltså varför måste Elsa och Sofia göra det hela så förföriskt - smörja lååångsamt, pluta med läpparna, fnissa lite, pluta mer med läpparna och sen en liten blink på slutet. Är det någon som klarar av att titta på alla stories utan skämskudde? Reklamen får heeeelt motsatt effekt på mig - vill verkligen inte köpa någon av produkterna för allt känns så tillgjort.. Vad tycker ni? Sofia har ett Mantle-inlägg på sin feed som också är sååå pinsamt…
Ni vet när man är lite full (eller mycket), och så går man ensam på toaletten, och står och liksom fylle-beundrar sig i spegeln, man flört-blinkar åt sig själv, man gör lite miner typ putar med munnen, man tycker man är lite snygg och det är som att man låtsas-raggar på sig själv i spegeln (pga fejk-egoboost av alkoholen). (Jobbigt om det bara är jag som gör detta och ingen av er kan relatera.) Anyhow; Den känslan, precis den känslan, får jag av deras senaste Mantle-videos.
Hur som helst ser det lite creepy ut. Eller fånigt på något sätt. Och ganska fejk.
Jag kommer aldrig köpa en Mantle-produkt någonsin.