2024-09-25, 00:30
Medlem
Ni som använder Mullvad i er Router, vilket land ställer ni den mot? Körde Albanien och fick inte så rolig fart på en annars snabb anslutning
Citera
2024-09-25, 09:24
Medlem
Lassekkongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensson-86
Nån mer som inte tv4 sport kanaler funkar för? Tv4 hockey och live 1-4

Inget strul igår för mig iaf
Citera
2024-09-25, 10:08
Medlem
Mittpunkts avatar
Frugan och jag provade Streaming Nordic för ett par veckor sedan. Fungerade jättebra så vi köpte ett år för 900 kr. Fungerar fortsatt jättebra. Tycker kundservice är jättebra också. Svarar snabbt och är tydliga. Ingen robot utan en riktig människa. De kanaler vi har är alla svenska, danska, finska, brittiska och amerikanske plus ett gigantiskt filmbibliotek. Har tänkt att prova annan IP-tv nästa år och se vilken som passar oss bäst. Jag vill ha en bättre överskådlig meny när jag sappar bland kanaler och att filmer/serier fungerar. Många gånger är det "no signal" på filmer och serier som frugan vill se.
Citera
2024-09-25, 11:04
Medlem
Lassekkongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Frugan och jag provade Streaming Nordic för ett par veckor sedan. Fungerade jättebra så vi köpte ett år för 900 kr. Fungerar fortsatt jättebra. Tycker kundservice är jättebra också. Svarar snabbt och är tydliga. Ingen robot utan en riktig människa. De kanaler vi har är alla svenska, danska, finska, brittiska och amerikanske plus ett gigantiskt filmbibliotek. Har tänkt att prova annan IP-tv nästa år och se vilken som passar oss bäst. Jag vill ha en bättre överskådlig meny när jag sappar bland kanaler och att filmer/serier fungerar. Många gånger är det "no signal" på filmer och serier som frugan vill se.

Hur betalar du? Ta pm om det inte tillåts i tråden
Citera
2024-09-25, 18:29
Medlem
aliasjomens avatar
Hallå era jävlar, är det någon annan som inte hittar Disney-kanal för fotboll o tänker då främst på Europa League matcherna?
Citera
2024-09-25, 19:33
Medlem
Är 99% av alla ”leverantörer” man läser om egentligen rapid i grunden?
Citera
2024-09-25, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aliasjomen
Hallå era jävlar, är det någon annan som inte hittar Disney-kanal för fotboll o tänker då främst på Europa League matcherna?

Samma här. Hittade dock på norska viaplay…
Citera
2024-09-25, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassekkongo
Hur betalar du? Ta pm om det inte tillåts i tråden
till mig med
Citera
2024-09-25, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassekkongo
Har svenska internet levrantörer börjat spärra iptv? jag kan lägga till kontot via mobildata men när jag slår på wifi så fungerar det inte, har ju fungerat smärtfritt i 4år.

någon med samma problem?
Var exakt samma som hände mig som jag skrev om sidan innan dig. Vilken bredbandsleverantör? Jag har bredband2 och har fungerat felfritt sen detta hände.
Citera
2024-09-25, 22:08
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebemti123
Samma här. Hittade dock på norska viaplay…

Jag också. Däremot hittade jag Disney + men det var bara filmer på alla kanaler. Jag frågade supporten till min IPTV och dom har ingen sport på Disney + utan bara film.
Citera
2024-09-26, 03:37
Bannlyst
Hur fungerar det med VPN och IPTV? kör man VPN som app direkt i TVn? Var i kontakt med Nordicone.org och dom säger att det redan är "inbyggd" VPN när man ansluter till deras IPTV. Kört på med dom ett bra tag utan problem men börjar bli orolig ifall man ska skaffa VPN.
Citera
2024-09-26, 09:11
Medlem
Lassekkongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pttr_88
Var exakt samma som hände mig som jag skrev om sidan innan dig. Vilken bredbandsleverantör? Jag har bredband2 och har fungerat felfritt sen detta hände.

Jag fick det att fungera konstigt nog, jag stängde av DMZ i switchen. Det har fungerat i ett helt år med dmz på men nu när jag förnyade iptv så slutade det att fungera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in