Citat:
Ursprungligen postat av
Toapapper54
Ja detta blir bara löjligt av Dopy. Hur försvarar jag Chrippa frågar hen sig ständigt men gör så här sen.
Du är så jävla tröttsam.
Så bara för att man är emot att folk överdriver och ljuger så betyder det att man skyddar någon?
Chrippa ska ha skit för den skit han gjort, det betyder inte att jag tycker det är okej att överdriva och ljuga för det, det är 2 olika saker vet du.
Om någon säger "Chrippa hotade A i detta inlägg" och jag inte tycker det är ett hot, då måste jag ju kunna säga det och fråga hur personen tolkar det som ett hot. Att du sedan inte kan svara på frågorna och förklara hur det är ett hot är inte mitt fel.
Det är samma ifall någon säger "jocke är en pedofil"
tycker du man ska nicka och säga "ja det är han"? eller ska man fråga "varför tycker du det? vad har jocke gjort som gör att du anser att han är en pedofil? kan du länka och dela den informationen?
Till skillnad från dig gör jag inte skillnad på person och person.
Jag anser att alla får ta skit för det dem gjort, men jag ifrågasätter saker jag tycker är lögn eller överdrivet. Precis som jag igår ifrågasatte när du påstod att Jocke lagt mer tid på dottern än på sonen baserat på dem 30 minuter man ser i deras youtube videos, och jag anser att man inte kan göra ett sånt påstående eftersom man inte vet vad som händer dygnets resterande 23,5 timme.