2024-09-23, 19:07
Avslutad
Klokord om ”solmate”. Ja är det nån man ska lyssna på om sånt är det väl Linn? Eller, vänta …
Citera
2024-09-23, 19:10
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Klokord om ”solmate”. Ja är det nån man ska lyssna på om sånt är det väl Linn? Eller, vänta …

Är det någon solkompis hon pratar om eller 😅
Citera
2024-09-24, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Gulligt att Linn "skryter" om att Belle är en så lång tjej som har storlek 92 på kläder. Det är en helt normal storlek för en på 2,5. Varför har hon sådant behov av att få helt normala saker att låta märkvärdiga?
Jag skulle säga att storlek 92 är rätt "normalt" för en 1,5-2-åring. Så som drygt 2-åring är det inget att hypa upp för att det är ovanligt långt, snarare tvärt om..
Senast redigerad av NNFFS 2024-09-24 kl. 09:37.
Citera
2024-09-24, 09:47
Medlem
spacespiders avatar
Podden Bubbel och barn gästas av L. Det bjurras på en sprättig och hårviftande video/reel i stories. Vem ska lyssna?
Citera
2024-09-24, 11:24
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spacespider
Podden Bubbel och barn gästas av L. Det bjurras på en sprättig och hårviftande video/reel i stories. Vem ska lyssna?

Hela rummet lyser upp när hon glider in och gör sin grej 😁.
Citera
2024-09-24, 12:09
Medlem
Vem är denna kille hon pratar om med lockigt hår och jobbar i en poddstudio?? Verka vara han som hade flickvän men träffade Linn? Hon sa hon hade svårt släppa honom. Någon som vet vem!?
Citera
2024-09-24, 17:23
Medlem
Citat:

Lite kul att dem säger att hon (tiingelinn) ska själv släppa en egen låt med Universal🫣🫣🫣
Citera
2024-09-24, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jl140
Vem är denna kille hon pratar om med lockigt hår och jobbar i en poddstudio?? Verka vara han som hade flickvän men träffade Linn? Hon sa hon hade svårt släppa honom. Någon som vet vem!?
Lockigt hår får mig enbart att tänka på killen hon tog med på event i slutet av förra året (?), som kom med på en story när han bar något av barnen. L avföljde eller blockade honom väldigt abrupt samt tog bort alla sina (flörtiga) kommentarer från hans bilder. Om han hade tjej eller var han arbetade har jag dock ingen aning om, men lockigt hår stämmer in.
Citera
2024-09-25, 07:22
Medlem
Citat:
Har inte orkat ta mig genom hela ännu för jag måste ta det i omgångar för mår faktiskt illa av att lyssna på detta pipiga tjatter.. Ingen podd jag kommer lyssna vidare på direkt 🤢 Men sammanfattningsvis: Linnsan framhåller även här lögner om hur hon inte exponerar sina barn, lägger ut bilder på dem i utsatta lägen (som när de är sjuka) osv.
Citera
2024-09-25, 07:58
Medlem
Kan det vara han den där patriknordstrm hon pratar om igen?? Som var med på Junibacken förra året???
Citera
2024-09-25, 10:06
Medlem
Citat:

Lite kul att hon säger i podden ( om jag nu inte hörde fel) att hon aldrig skulle kunna lägga ut filmer/dylik när barnen bråkar för att inte kränka dem.
Det här skrev hon på sin blogg för 4 år sedan, hur är inte detta kränkande att skriva om sitt barn?!?!

Från den 11 juli 2020 från bloggen

Citat
"Tindra gjorde allt för att trotsa, rev ner saker, trassla in sig i en gardin och bajsade där, sprang runt, skrek, allt!"
Citera
2024-09-25, 13:39
Medlem
spacespiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Har inte orkat ta mig genom hela ännu för jag måste ta det i omgångar för mår faktiskt illa av att lyssna på detta pipiga tjatter.. Ingen podd jag kommer lyssna vidare på direkt 🤢 Men sammanfattningsvis: Linnsan framhåller även här lögner om hur hon inte exponerar sina barn, lägger ut bilder på dem i utsatta lägen (som när de är sjuka) osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Lite kul att hon säger i podden ( om jag nu inte hörde fel) att hon aldrig skulle kunna lägga ut filmer/dylik när barnen bråkar för att inte kränka dem.
Det här skrev hon på sin blogg för 4 år sedan, hur är inte detta kränkande att skriva om sitt barn?!?!

Från den 11 juli 2020 från bloggen

Citat
"Tindra gjorde allt för att trotsa, rev ner saker, trassla in sig i en gardin och bajsade där, sprang runt, skrek, allt!"

Tyckte inte heller om hur lättsamt hon tar på exponeringen av barnen. Det är "win-win" för barnen och hon tjänar på det. "Gör det lekfullt, de fattar inte att det är ett jobb."
Nej, barnen förstår inte att mamma jobbar med kameran på detta viset. Det förstår inte vad Instagram är. Det är inte medvetna om att tusentals främlingar ser de i deras vardag VARJE dag. Jag såg en så himla sorgsen video om detta ämnet på Tiktok och nu kan jag liksom inte släppa det.

"Åh barnen bryr sig inte, de tycker bara det är kul" bla bla bla. Barnen vet inte var bilderna hamnar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in