2024-09-21, 09:17
Medlem
Någon som vet om S har Tinder och är sökande efter någon ny? Linn är ju så himla snabbt ute på marknaden efter sina uppbrott.

Undrar hur L o S s relation kommer se ut om och när han eller hon hittar en ny partner?
Citera
2024-09-21, 09:52
Medlem
cosmic_dancers avatar
Gulligt att Linn "skryter" om att Belle är en så lång tjej som har storlek 92 på kläder. Det är en helt normal storlek för en på 2,5. Varför har hon sådant behov av att få helt normala saker att låta märkvärdiga?
Citera
2024-09-21, 12:59
Medlem
Linn verkar inte klara sig utan sin mamma en enda dag nu när S inte är hemma...hon är aldrig ensam med sina barn långa stunder..
Citera
2024-09-21, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Någon som vet om S har Tinder och är sökande efter någon ny? Linn är ju så himla snabbt ute på marknaden efter sina uppbrott.

Undrar hur L o S s relation kommer se ut om och när han eller hon hittar en ny partner?

Hoppas att det blir han som träffar någon ny först.
Citera
2024-09-22, 09:10
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Linn verkar inte klara sig utan sin mamma en enda dag nu när S inte är hemma...hon är aldrig ensam med sina barn långa stunder..
Exakt. Det var så jobbigt att T fick följa med mormor hem
T drog nog vinstlotten.
Citera
2024-09-22, 21:01
Medlem
Är det bara jag som tycker hennes senaste instagram inlägg/video bara känns så cringe🫣 hej barnen jag ska "pingla" på den här klockan och sen vill jag att ni en efter en ger mig en kram när jag ligger i sängen och någon (säkert hennes mamma om inte Simon redan kommit hem från resan) står med kameran och filmar🥲🥲
Citera
2024-09-22, 21:47
Medlem
Opereras?
Är det hennes stora komplex brösten som ska fixas?
Citera
2024-09-22, 22:05
Medlem
Äntligen 🙏🏻 frågestund… 10 frågor besvaras, verkligen spännande 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Citera
2024-09-23, 07:03
Medlem
spacespiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Opereras?
Är det hennes stora komplex brösten som ska fixas?

Kan ju inte vara en operation som i operation, utan mer ett ingrepp? Ska man opereras så sövs man väl i största grad, och ska vara fastande? Hon åt ju godis igårkväll i vanlig ordning.

Men jag vet inte, låter udda bara. Så det är nog klassisk clickbait i vanlig ordning!
Citera
2024-09-23, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spacespider
Kan ju inte vara en operation som i operation, utan mer ett ingrepp? Ska man opereras så sövs man väl i största grad, och ska vara fastande? Hon åt ju godis igårkväll i vanlig ordning.

Men jag vet inte, låter udda bara. Så det är nog klassisk clickbait i vanlig ordning!

Nu vet jag ju inte vad hon ska göra men ska man sövas brukar det räcka med att man fastar från midnatt.
Citera
2024-09-23, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spacespider

Jodå man kan opereras utan narkos. Vissa operationer går utmärkt att göra under lokalbedövning.
Citera
2024-09-23, 09:45
Medlem
Ja det är skumt tror inte alls det är en vanlig operation, hon tar det ju väldigt lätt att hon missat operationstiden. Nej detta har nog med skönhet att göra, tänkte först magen, typ operera delade magmuskler men då hade det krävts att hon var tidigt på sjukhuset alt redan igårkväll. Tror absolut inte att det är nåt viktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in