2023-12-28, 21:51
Medlem
Jag undrar vad det är för typ av kille som skulle våga/vilja ge sig in i ett liv med en såpass ung tjej ändå som har barn med 3 olika. Hade skämts inför familj och vänner!
Citera
2023-12-28, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Jag undrar vad det är för typ av kille som skulle våga/vilja ge sig in i ett liv med en såpass ung tjej ändå som har barn med 3 olika. Hade skämts inför familj och vänner!

Han ska tydligen vara Örebros största influenser. (Säkert ironi ) Någon Adam, hennes vän Alva har gjorde en story när man ser dem båda.
Citera
2023-12-28, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Han ska tydligen vara Örebros största influenser. (Säkert ironi ) Någon Adam, hennes vän Alva har gjorde en story när man ser dem båda.

Då tror jag ännu mer att Linn vill få det att se ut som en dejt och få spekulationer. Man tar väl ändå inte med sig sin kompis på en dejt. I alla fall inte i början. Inte en endaste hint från Linns sida att hon är där med vänner. Bara kryptiska inlägg där man ser att hon äter middag med en man.

Om det nu är en dejt kan jag bara önska dem lycka till. Hoppas det håller livet ut.
Citera
2023-12-28, 22:52
Medlem
Citat:
Då tror jag ännu mer att Linn vill få det att se ut som en dejt och få spekulationer. Man tar väl ändå inte med sig sin kompis på en dejt. I alla fall inte i början. Inte en endaste hint från Linns sida att hon är där med vänner. Bara kryptiska inlägg där man ser att hon äter middag med en man.

Om det nu är en dejt kan jag bara önska dem lycka till. Hoppas det håller livet ut.

Med mina stalking skills så kunde jag se att tydligen är denna Adam ägaren av restaurangen (makes sense Hemma hos Adam) och tyvärr för Linn så verkar han redan vara i ett förhållande. Men ja så som hon har tagit bilderna så vill hon nog ge ett sken av att hon är på en mystisk dejt.
Citera
2023-12-28, 23:15
Medlem
Citat:

Tror hon menar att Linn är Örebros största influenser
Citera
2023-12-28, 23:19
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Med mina stalking skills så kunde jag se att tydligen är denna Adam ägaren av restaurangen (makes sense Hemma hos Adam) och tyvärr för Linn så verkar han redan vara i ett förhållande. Men ja så som hon har tagit bilderna så vill hon nog ge ett sken av att hon är på en mystisk dejt.

Haha ja han har tjej. Men vad patetiskt av Linn att få alla att tro att hon är på dejt och så lägger hennes kompis ut sina stories där man ser båda haha
Citera
2023-12-29, 00:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Hon skriver Örebros största influencers. Plural. Vilket bör betyda att hon menar att Linn och denna kille än det.
Citera
2023-12-29, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix

Kollar man in hans instagram har han även skrivit själv att han är influenser. Kanske kan man vara influenser på flera sätt. Är inte så insatt.
Citera
2023-12-29, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha ja han har tjej. Men vad patetiskt av Linn att få alla att tro att hon är på dejt och så lägger hennes kompis ut sina stories där man ser båda haha

Undrar hur hans tjej känner när Linn lägger ut det där. Kan ju absolut uppfattas som en dejt. Inte så kul för henne kanske.
Citera
2023-12-29, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Den där Alva verkar gilla att driva med Linn, lite taskigt då Linn inte riktigt har förmåga att förstå sånt.
Om några år kommer Linn att ha placerat henne i kategorin ”falska vänner som utnyttjat mig”, som jag antar att hon gjort med den andra Alva som hon umgicks med i Unga mammor.
Citera
2023-12-29, 06:41
Medlem
Citat:
Kollar man in hans instagram har han även skrivit själv att han är influenser. Kanske kan man vara influenser på flera sätt. Är inte så insatt.
Det är ju inte direkt en skyddad yrkestitel. Alla får kalla sig influencer hur mycket de vill.
Frågan är väl mer varför de väljer att stava det med s istället för c. Det är ju ett helt engelskt ord och stavas med c. Linn som säger sig ha högsta betyg i svenska borde veta det. Vill hon göra att svenskt ord av det är ju influerare det rätta.
Citera
2023-12-29, 11:13
Medlem
Citat:
Undrar hur hans tjej känner när Linn lägger ut det där. Kan ju absolut uppfattas som en dejt. Inte så kul för henne kanske.

Menar du att killen som Linn syns med ,sittandes vid ett bord , skulle vara Adam som äger restaurangen? Tror inte att det är han. Har googlat på Adam Dahlberg o den Adam som jag fick upp ser inte alls ut så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in