Citat:
Ursprungligen postat av
Banned.
Så nu har pappan ringt LS oxå helt plötsligt. Herregud, jag blir helt matt på hur saker och ting förvanskas.
Vadå "helt plötsligt"? Tror du att solen kretsar runt dig och allt du inte vet har inte hänt?
Nej, pappan har inte ring Länsstyrelsen "nu", och det är inget "plötsligt" med det. Pappan ringde Länsstyrelsen den 26 juli efter att ha fått veta att det fanns en anmälan där, enligt Länsstyrelsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Banned.
Ni kan hitta på vad som helst, du och Pinkies om ni anser det är kul eller vad det nu handlar om. Faktum är att ni inte kunnat presentera ett enda bevis för något. Inte ett enda. Bara krävt bevis från andra.
Jag är nog den som presenterat mest bevis för mina påståenden in den här tråden. Du har aldrig presenterat ett enda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Banned.
Nej finns ingen person som polisen tror har stulit hunden. Ingen fd PA och definitivt ingen som har stulit hunden med hjälp av gängkriminella och djurens rätt.
Tyvärr. Det hade varit min önskan att Essie blivit stulen och placerad hos någon där hon fick kärlek.
Vad polisen tror har du ingen aning om. Nu är du där igen och påstår saker du inte vet ett skit om.
Utifrån allt som kommit fram är det tydligt att Essie blivit stulen och att det är en personlig assistent som ligger bakom det hela. Sannolikt den personliga assistent utanför vars bostad som ID-hundar markerat spår efter Essie. För där hade Essie varit runt tiden för försvinnandet, därom råder det ingen tvekan. Det skulle heller inte förvåna mig om personen i Huddinge är inblandad i försvinnandet också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Banned.
Ingen hade snott en hund som hade haft ett fantastiskt bra liv så är hunden stulen är det för att hon for illa. Så då är allt bra.
Oj. Tråkigt att höra att du är så otroligt dåligt informerad om hundstölder. Det är tyvärr ganska vanligt med hundstölder. Det stjäls väl runt en hund i veckan i Sverige. Och hundarna som stjäls lever som regel helt fantastiskt bra liv.
Essie stals för att det var någon idiot till assistent som hatade familjen och inte brydde sig ett skit om vad som hände med hunden. Hunden var dotterns bästa vän, och assistenten ville skada dottern, så därför stal hon hunden. Konstigare än så är det nog tyvärr inte.