Citat:
Är du säker på att du var på Stringfellows? Jag var där 1992 och då var det en nattklubb med många kändisar, bla George Michael.
Var i London 88. Vi var två fattiga studenter som var ute och reste. Vi träffade en galen australiensare på en utekväll som jobbade på Stringfellows. Vi hade inte åldern inne men han smugglade in oss via köket. Väl inne så var drinkarna svindyra (ung och dum fattade man inte att de skulle vara dyra på en strippklubb). Jag vart pissnödig och gick på toan. Där inne står en kille och pissar med yvigt svart hår. Efter vi pissat klart så ska vi använda handdukstorken. En svart apparat klädd i svart sammet. Vi fick den inte att funka. Vi försökte med allt. Till slut hittade jag ett myntinkast väl dolt på sidan. Men jag hade inga mynt. Min nyfunna vän Saul halade upp några mynt och stoppade i maskinen som började rassla. Ut spottade den ett gäng gyllene kondomer. Vi skrattade half ihjäl oss av vår dumhet. Saul var dock schysst att dela kondomerna broderligt mellan oss. Vi gick till baren och han började beställa drinkar. Jag hade ju redan förklarat att jag inte hade några stålar. Men han lugnade mig och min polare att hans polare skulle betala. En liten ettrig kille kom fram och vår nya kompis tvingade honom att pynta för alltihop (kommer inte ihåg summan men mer än 2000 spänn var det ). Den lille ettrige var måttligt glad. Vi drack lite ihop med deras gäng. Men sen drog vi vidare med den galne australiensaren. Väl hemma i Sverige slog jag på mtv bara några veckor senare. Ser min polare från pissoaren i London, fast nu med hög hatt och gitarr i videon. Ja Saul Hudson alias Slash tvingade Axl Rose att pynta våra drinkar och gav mig gyllne kondomer. Hade dock ingen koll på Guns n Roses då eftersom de just slagit igenom.
Sett Marilyn Manson pissa i en gränd i Gamla Stan efter ha shoppat skivor på Sound Pollution också.
Även gjort dr Mathew Knowles (Beyonces farsa) skit sur genom att fråga om Laila Bagge på en bar på Barbados. Inte hans favorit kvinna.
Åkt rulltrappa med Bryan Adams i Toronto. Dock var han helt starstruck genom att Bobby Curtola var i vårt sällskap (vem fan nu Bobby är?).
Sett Marilyn Manson pissa i en gränd i Gamla Stan efter ha shoppat skivor på Sound Pollution också.
Även gjort dr Mathew Knowles (Beyonces farsa) skit sur genom att fråga om Laila Bagge på en bar på Barbados. Inte hans favorit kvinna.
Åkt rulltrappa med Bryan Adams i Toronto. Dock var han helt starstruck genom att Bobby Curtola var i vårt sällskap (vem fan nu Bobby är?).
På kvällen satt de på krogen och drack och verkade rejält packade...

Haha, skönt gjort.
Läs trådstart en gång till....