2024-09-05, 10:29
Avslutad
Tomas Brolin sprang jag på när det var en festival i stan. Mikael Persbrandt på en krog när jag bodde i Sthlm samt någon humor kändis som jag inte kommer på namnet i skrivandets stund när jag var och skulle göra ett pass. Och E-type på en Finlandsbåt.
Citera
2024-09-05, 10:43
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbe321
Det händer med jämna mellanrum att man springer på kändisar där man minst anar.

Har ett par anekdoter att dela med mig av.

En höstkväll för många år sedan så stötte jag ihop med Peter Harrysson i en pissoar. Jag överdriver inte när jag säger att Peter behandlade hela anläggningen som en toalett.

Stötte också ihop med Martin Ljung på en färja, Ljung uppenbart berusad körde en ”Anders Borg” framför obekväma passagerare.

Har också ”kommit på” Joy Rahman och Ernst Billgren när de sysslade med oerhörd ”frigjord konst” på en efterfest hos en bekant.

Ok, vad betyder frigjord konst för den oinvigde? Lät spännande. Och vem är Joy Rahman? Billgren har man ju hört talas om. Inte så mycket idag men för 10 år sedan förekom han ju emellanåt i pressen.
Citera
2024-09-05, 10:44
Medlem
peterZiipens avatar
Reinfeldt satt och käkade kebab på ett sunkigt haks uteservering i en mindre ort (20000 invånare) under sin tid som statsminister. Två bord bakom honom satt, vad jag tror var, två livvakter.

Egentligen inget märkvärdigt med det, klart grabben ska få trycka en kebab. Blev bara så förvånad att han dels:
1. befann sig i staden, helt oannonserat. Var väldigt otippat. Ingen verkade förövrigt bry sig om att han satt där.
2. men också att han satt så öppet, mitt på torget. Bortsett från livvakterna så var han väldigt exponerad. Det var bara att tunt rep som skiljde honom från förbipasserande.
Senast redigerad av peterZiipen 2024-09-05 kl. 10:47.
Citera
2024-09-05, 10:53
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Därav min "disclaimer". Hur som. För mig är det udda att ens vara på järnvägsstationen i Stockholm. Så. Extra udda är att se Claes Malmberg. Ätandes en korv. Är inte han budda-dyrkare? Äter sådana korv med bröd? Klart det finns veggo-korv, men...

Filip i Köping? Tja, han bor väl i LA? Så, lite udda är det att han inte bara är i Köping, han är på krogen också.

Lassgård, är han från Gävle då?
Är det udda att se'n på stationen i Ystad då?

Hehe jag fattar din poäng. Ja Lassgård är från Gävle.
Citera
2024-09-05, 11:09
Medlem
Pancevs avatar
Hans Wiklund kör ju konferencier på P Hiltons Bar Knuckle Fighting galor. Blev lite förvånad.

Persbrandt dyker upp på fighting-galorna som HA brukar anordna ibland.
Citera
2024-09-05, 11:30
Medlem
DoraFs avatar
Jag stötte ihop med Stephen Fry på Unter Den Linden i Berlin härom året. Bokstavligen 🥹. Det var oväntat.
Citera
2024-09-05, 11:35
Medlem
Gick med frun i rullstol på Ikea när Henrik schyffert kom springande runt hörnet och var nära att krocka med rullstolen.
Citera
2024-09-05, 11:46
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Reinfeldt satt och käkade kebab på ett sunkigt haks uteservering i en mindre ort (20000 invånare) under sin tid som statsminister. Två bord bakom honom satt, vad jag tror var, två livvakter.

Egentligen inget märkvärdigt med det, klart grabben ska få trycka en kebab. Blev bara så förvånad att han dels:
1. befann sig i staden, helt oannonserat. Var väldigt otippat. Ingen verkade förövrigt bry sig om att han satt där.
2. men också att han satt så öppet, mitt på torget. Bortsett från livvakterna så var han väldigt exponerad. Det var bara att tunt rep som skiljde honom från förbipasserande.

Fan vad sjukt! Jag såg nämligen Reinfeldt för något år sedan på Burger King. Han verkar tycka om snabbmat. Han hade en mössa på sig för att flyga under radarn, ville inte bli igenkänd - men jag såg att det var han (är iaf 99% säker)
Citera
2024-09-05, 11:47
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Jan Emmanuel vid uteserveringen på en Itamae restaurang.

Filip Wikingsson och Torkel Petterson på samma gym, dock inte samma dag.
Senast redigerad av mickenyqvist123 2024-09-05 kl. 11:51.
Citera
2024-09-05, 11:48
Medlem
Anna Sahlene
I ångbastun på Hotell Tott i åre. Ca: 25år sedan.

https://lloyds.se/portfolio/tott-hotell-och-spa-are/

Hon satt med badlakanet på höften när jag klev in. Drog upp snabbt.

Anna: *Hoppsan, är det gemensam bastu?*
Jag: *Tydligen. Vi är ju i de gemensamma utrymmena*
Anna: *Okej, det tänkte jag inte på*
Jag: *Känner igen dig, varför gör jag det?*
Anna: *Jag sjunger lite ibland. T.ex. här ikväll*
Jag: *Trevligt då kommer vi och lyssnar*
Anna: *Välkomna*

Visste inte då alls vem hon var. Bara att hon kändes bekant.
Väldigt kul och söt tjej.
Jag var där med familj och barn, de var i bubbelpoolen när jag var i bastun.

https://www.instagram.com/reel/C0ClVi4s0g5/?igsh=N3R3cG1vZncwcWNh
Citera
2024-09-05, 11:49
Avslutad
Satt på ett fik med Kjell Lönnå och Ragnar Skanåker för några år sedan. Det var riktigt oklädsamma ramsor som sjöngs om bla Mats Weiderstål.
Citera
2024-09-05, 12:07
Medlem
Mark Wahlberg med en pizzakartong på en bakgata i Venice Beach.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in