2024-09-03, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labcat
Mitt paket fastnade i tullen när jag beställde från England. Skulle hålla mig inom EU om jag var dig.

Dom kom fram tillslut. Var bara tullen som tog ett bra tag skicka faktura om tullavgift. Men skulle fortfarande starkt rekommendera inrikes,t.ex exobutiken. Använt deras selank i ca två veckor nu och det har varit fenomenalt!
Citera
2024-09-17, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baba-jaga87
50 inlägg e problemet. Får spamma lite och återkomma haha
Fan tror jag åkt på samma haha
Citera
2024-09-21, 11:01
Medlem
Faztrs avatar
Vilka peptider är bäst för:
Energi
Allmänt välmående
Anti aging
Skador
Testo

Några som kan referera till ovanstående och ge ett bra förslag? 😊
Citera
2024-09-22, 11:19
Medlem
GimliRedBeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faztr
Energi
Allmänt välmående
Anti aging
Skador
Testo

Kom på något som fixar allt det där på en gång och du har nog Nobelpris i medicin fixat också!

Men...
Skador: BPC 157 har verkligen funkat för mig.
Citera
2024-09-22, 12:22
Medlem
Citat:
Energi
Allmänt välmående
Anti aging
Skador
Testo

Selank är riktigt schysst för allmänt välmående. Jag upplever att man oroar sig betydligt mycket mindre för saker utom ens kontroll, och att den förbättrar humöret och inställningen till tillvaron till det positiva. Detta var med 250mcg per dag subkutant.

Semax var också rätt bra, men behövde doseras betydligt högre för att märka av något överhuvudtaget, under 750mcg märket jag knappt någonting. Över den gränsen märkte jag en boost på framförallt humöret, men också lite mer energi och kanske lite positiva effekter på kognitiva förmågan. Såklart svårt att isolera kausalitet, men jag tyckte mig ha närmre till irritation och ilska under perioden jag testade denna.. Något som kan vara både positivit och negativit. Ilska gör en trots allt mer handelskraftig på att ta tag i saker som stör en!

Men, ja , såklart får man ta såna här anekdotiska upplevelser med en nypa salt,det är för många andra faktorer som varierar i en liv somkan göra att man förväxlar med effekter av andra orsaker och attribuerar det till preparatet man utvärderar. Till exempel råkade jag se från blodprov att under den tiden jag testade semax, hade mina testonivåer av någon anledning skjutit upp rejält (brukar testa då och då), något som skulle kunna vara den faktiska orsaken till många av effekterna jag märkte.
Men pga den närmast låga riskprofilen , och hur billiga dom är, skulle jag absolut säga att de är värda att testa. Kommer fortsätta att använda selank dagligen, och semax då och då.
Senast redigerad av Labcat 2024-09-22 kl. 12:24.
Citera
2024-09-22, 13:40
Medlem
GimliRedBeards avatar
Sen är ju den där "placebo peptiden" en av de kraftfullaste!
Kan man behöva påminna sig själv om ibland...
Citera
2024-09-22, 19:51
Medlem
Faztrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GimliRedBeard
Kom på något som fixar allt det där på en gång och du har nog Nobelpris i medicin fixat också!

Men...
Skador: BPC 157 har verkligen funkat för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Labcat
Selank är riktigt schysst för allmänt välmående. Jag upplever att man oroar sig betydligt mycket mindre för saker utom ens kontroll, och att den förbättrar humöret och inställningen till tillvaron till det positiva. Detta var med 250mcg per dag subkutant.

Semax var också rätt bra, men behövde doseras betydligt högre för att märka av något överhuvudtaget, under 750mcg märket jag knappt någonting. Över den gränsen märkte jag en boost på framförallt humöret, men också lite mer energi och kanske lite positiva effekter på kognitiva förmågan. Såklart svårt att isolera kausalitet, men jag tyckte mig ha närmre till irritation och ilska under perioden jag testade denna.. Något som kan vara både positivit och negativit. Ilska gör en trots allt mer handelskraftig på att ta tag i saker som stör en!

Men, ja , såklart får man ta såna här anekdotiska upplevelser med en nypa salt,det är för många andra faktorer som varierar i en liv somkan göra att man förväxlar med effekter av andra orsaker och attribuerar det till preparatet man utvärderar. Till exempel råkade jag se från blodprov att under den tiden jag testade semax, hade mina testonivåer av någon anledning skjutit upp rejält (brukar testa då och då), något som skulle kunna vara den faktiska orsaken till många av effekterna jag märkte.
Men pga den närmast låga riskprofilen , och hur billiga dom är, skulle jag absolut säga att de är värda att testa. Kommer fortsätta att använda selank dagligen, och semax då och då.

Citat:
Sen är ju den där "placebo peptiden" en av de kraftfullaste!
Kan man behöva påminna sig själv om ibland...

Vart inhandlar ni peptider? PMA mig. Någon bra youtube kanal man kan kolla på?

Jag har även fått förslag att ta SS-31 och MOTS-c

Kan man få tag på Nad+ också?
Citera
2024-09-22, 21:30
Medlem
GimliRedBeards avatar
Citat:
Vart inhandlar ni peptider? PMA mig. Någon bra youtube kanal man kan kolla på?

Jag har även fått förslag att ta SS-31 och MOTS-c

Kan man få tag på Nad+ också?

Googla på: peptid inrikes
Citera
2024-09-23, 09:13
Medlem
Faztrs avatar
Har ni någon bra sida / youtube kanal man kan kolla på för att se hur man injicerar peptiderna?

Köper man bara insulinspruta, spritservetter, renar allt. sätter in en ny insulinspruta i peptiden och kör? Vissa kanaler visar på det. Vissa kanaler sprutar in lite BACvatten i peptidvialen innan.

Har kollat på lite olika och vissa kör peptiden utan att blanda med BAC vatten och vissa doktorer blandar med BAC vatten?

Jag är sugen på att prova Ipamorelin, CJC-1293 och MOTS-C peptiderna för lite mer återhämtning och energi. Vad tror ni om den kombon?

Allt gott
Senast redigerad av Faztr 2024-09-23 kl. 09:28.
Citera
2024-09-23, 20:15
Medlem
GimliRedBeards avatar
Tror undantagslöst att alla peptider kommer i pulverform och måste då rekonstitueras, dvs blandas med BAC-vatten i lämplig mängd. Och så får man ju då klura lite på mängd/vikt osv för att få rätt dos. Det bör man klara med eller utan youtube... annars bör man nog plugga lite matte innan man trycker i sig peptider!
Citera
2024-09-23, 20:18
Medlem
GimliRedBeards avatar
Tunnaste insulinsprutan är att rekommendera (30).
Sätt subQ i magfettet. Förutom BPC157 som sätts så nära skadan som möjligt.
Citera
2024-09-23, 22:41
Medlem
Faztrs avatar
Citat:
Tror undantagslöst att alla peptider kommer i pulverform och måste då rekonstitueras, dvs blandas med BAC-vatten i lämplig mängd. Och så får man ju då klura lite på mängd/vikt osv för att få rätt dos. Det bör man klara med eller utan youtube... annars bör man nog plugga lite matte innan man trycker i sig peptider!

For sure. Men häver man i tillräckligt med bac vatten första gången så att det ska hålla hela kuren? Delvis 4-8 veckor eller häller man i ”ny” BAC varje gång man ska injicera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in