2024-09-21, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
En snabb fråga bara. Varför hatar du barn och varför vill du att oskyldiga barn ska lida? Sorry men tycker människor som dig är så jävla obehagliga

Den frågan tycker jag du ska ställa dig själv för det är exakt vad du gör mot hans barn, visar hat.
Citera
2024-09-21, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Den frågan tycker jag du ska ställa dig själv för det är exakt vad du gör mot hans barn, visar hat.

Jag ställer frågan till dig istället; varför tror du att hans egens frus familj, barnens morföräldrar, tagit avstånd från Alex om han nu vore så oskyldig, utsatt och fin?
Citera
2024-09-21, 15:47
Medlem
Citat:
Personen själv gör väl själv inget för att det ska sluta heller när man sitter här inne och skriver.
Men jag håller med det är fel om dottern råkar illa ut. när domen kom borde även målsäganden lägga ner annars fortsätter det ju bara.
Personen sitter inte nödvändigtvis här bara för att han påstår det, han kan inte bevisa vem som sitter bakom en skärm.
Har du dessutom ens läst vad kontot han syftar på skriver här? Som jag skrivit tidigare, så går du tillbaka och tittar på inläggen från kontot så försvarade kontot honom i mångt och mycket i början även när uthängningarna sker.
När det kommer till barnen så skriver personen/personerna bakom kontot saker som är för att skydda barnen. T.ex att man inte ska anmäla i onödan osv.

Rask påstår att kontot skriver mycket mer skit än vad det egentligen gör. Kan kontot kasta skit? Absolut. Men det är inte obefogat.

Dessutom finns det något som heter yttrandefrihet, ska personer hängas ut med lögner och alla deras anhöriga och barn hängas ut med lögner osv för att de kritiserar honom?
Gå på riktigt tillbaka i tråden när du har FUPen vid dig och läs vad som skrivits och när. Så kommer du förstå att hans bortförklaring inte håller ihop.
Citera
2024-09-21, 15:54
Avslutad
Jag såg annonsen nu och inser precis varför hyresvärden nekade. Det är direktverkande el som uppvärmning!!! Det är det dyrast du kan ha och någonting väldigt många väljer bort idag. Den lilla kaminen räcker inte till att värma upp hela huset, kanske enbart rummet beroende på hur välisolerat det är. Uppvärmning av vatten till en familj går oxå på elen, han kan räkna med en elräkning på 10 000/månad till vintern, minst!!
Citera
2024-09-21, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jag ställer frågan till dig istället; varför tror du att hans egens frus familj, barnens morföräldrar, tagit avstånd från Alex om han nu vore så oskyldig, utsatt och fin?
Ja, vad konstigt eftersom baronen är en så fin och trygg pappa. Vi alla ser ju det
Citera
2024-09-21, 15:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Japp jag har haft ett intressant samtal med en taxi chaufför faktiskt sanna mina ord.
Men jag förstår inte syftet med att dela med mig till dig 🙄
Det var högintressant .. från vilket Taxibolag då?
Och vad hade den chauffören för intressant att berätta om Rask?
Citera
2024-09-21, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90

De vet jag inget om, men dom har väl kontakt med barnen eller?
Citera
2024-09-21, 16:56
Medlem
Citat:
De vet jag inget om, men dom har väl kontakt med barnen eller?

Ja och tack och lov även Therese. Men inte Alex.
Och att även familj tagit avstånd säger väl väldigt mycket om att det faktiskt ligger tyngd bakom att han inte är ändrad. Menar att du kanske kan förstå att det inte enbart är trollhatare utan att problemet runt honom är större.
Att det är hans person och hans handlingar som sätter barnen i dessa situationer, det är inte taget ur luften bara för att förstöra.
Alex har under så lång tid byggt upp detta och har inte gjort något för att ändra sig (oavsett vad han själv säger) som nu drabbar barnen sorgligt nog. Men det GÅR inte att skylla på någon annan än familjefadern själv tyvärr.
Citera
2024-09-21, 18:25
Medlem
Facebacks avatar
Vet ni egentligen vad ni gjort här inne?!
Rask han har legat i sängen flera dagar nu och mått dåligt! Therese får sköta allt där hemma just nu samtidigt som hon har ett annat jobb att sköta! Edward har inte gått till skolan utan sitter hemma och spelar Fifa då han fått ont i magen pga det här, och nej han speglar inte sin pappas beteende!
Och har ni tänkt på alla Rasks följare?! Dom har faktiskt blivit lovade flyttvloggar som nu inte kommer komma pga er!
Citera
2024-09-21, 18:45
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Vet ni egentligen vad ni gjort här inne?!
Rask han har legat i sängen flera dagar nu och mått dåligt! Therese får sköta allt där hemma just nu samtidigt som hon har ett annat jobb att sköta! Edward har inte gått till skolan utan sitter hemma och spelar Fifa då han fått ont i magen pga det här, och nej han speglar inte sin pappas beteende!
Och har ni tänkt på alla Rasks följare?! Dom har faktiskt blivit lovade flyttvloggar som nu inte kommer komma pga er!

Vilka är "er"?

PS! Jag förstår att du är ironisk.
Citera
2024-09-21, 19:07
Medlem
Carl Fredrik Alexander Rask befinner sig just nu här:
Besöksadress:Nyköpings lasarett, Visornas väg 3

Huvudet small visst igen ordentligt, kontakten med sin kompis Jesus hjälpte inte.
Undrar hur många dagar han kommer ligga inne nu?
Citera
2024-09-21, 19:14
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Carl Fredrik Alexander Rask befinner sig just nu här:
Besöksadress:Nyköpings lasarett, Visornas väg 3

Huvudet small visst igen ordentligt, kontakten med sin kompis Jesus hjälpte inte.
Undrar hur många dagar han kommer ligga inne nu?
Har han besökt akutpsyk för att söka sympatier och fakea content ännu en gång? När man inte trodde han kunde bli mer patetisk

Lägg upp en lipvideo för fan så vi får se ditt torrlipande

Minns ni när han klagade på skavsår under ögonen för han lipat så mycket? Haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in