2024-10-12, 08:33
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Vad skönt för dem att de äntligen har packat upp alla flyttlådor, så pass skönt att sovrummet ser identiskt ut som innan tom tavlorna hänger exakt som de gjorde innan.
Det fanns aldrig något hus, i vart fall inte som var aktuellt för dem. Baronen såg något som hade passat dem och hörde sig för, fick ett preliminärt ja men efter granskning ett nej långt innan några flyttlådor hade börjat packats. Enbart för content.

Varför hänga ut sin egen far och inte ta det privat? Enbart för content.

Alla dessa Chrippa-videos! Han kommer ju aldrig med något nytt utan det är upprepning på upprepning på upprepning, men det är ju content eller är det fortfarande det?

Rask, Chrippa, Anjo mm ingen utav dem är bättre än den andre. Visningarna dalar för hela bunten och ingen av dem verkar fatta att man måste komma med nytt content, inte fastna och bara mala på.
"Chrippa tar anabola och kokain" kanske han gör oavsett så är det förtal.
Snart kommer nog en rättslig bomb falla ner över
dem alla sen slipper vi det här töntiga dramat.

Du glömde alla bevis som dom sitter på, men de kommer ju aldrig. Bara nästa video eller som anjo säger får jag 5000 tusen visningar så släpper jag detta, och efter de detta. Men kommer aldrig. Crippa vet man att han är mer eller mindre en röv

Men anjo och rask vill framhäva sig själva som goda fina och bättre än alla andra. Men dom är den värsta sorten av dom alla
Citera
2024-10-12, 08:48
Medlem
Någon som kan länka till dessa sexvideos som ska ha postats?
Citera
2024-10-12, 08:50
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Kollat Thereses vlogg.

I tåget på väg mot Stockholm dricker hon sockrad Redbull. Inne hos frisören har hon en Coca-Cola 50 cl framför sig, frisörskan bjuder också på bullar. När de är klara klipps det till perrongen, Therese berättar att de precis käkat på Burger King. När de sitter på tåget säger hon att hon haft det så trevligt, men att hon blir så trött. Så när de kommer fram berättar hon att hon först ska åka och hämta pizza, och sedan ska hon åka hem och slänga sig i soffan.

Det dricks en massa läsk och äts snabbmat till både lunch och middag samtidigt som hon inte rör på sig, och sedan undrar hon varför hon blir så trött? Ät mat med ett bra näringsvärde istället för socker, friterat och bröd så ska du se att kilona kommer rasa och energin kommer att komma tillbaka.
Jag reagerade på samma sak. Terese skulle rasa i vikt om hon slutade med dricka hit och snabbmat hit och dit. Jag tycker förövrigt att hon ser jäkligt olycklig ut. Det är tur att hon har en sån intelligent man som kan vägleda henne i livet.
Citera
2024-10-12, 09:51
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Någon som kan länka till dessa sexvideos som ska ha postats?
Skriv att rask har liten kuk på Instagram så skickar han dem till dig i dm.
Citera
2024-10-12, 10:04
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Sorry baby, jag måste spela in en chrippa-video om min kuk istället för att redigera din trötta frisör-vlogg som jag lovat hela veckan. Du vet ju att jag är en stor youtuber och folk bombar min dm. Youtube är mitt jobb eller hur? 😇

Edit: shit 00:00, universum och alla spöken säger att rask kraschar redan innan 2025

😂
Citera
2024-10-12, 10:39
Medlem
Bara uslingen som kan göra en "analys" på ett kort livestream klipp där Chrippa sarktastiskt kallar hans kuk stor för att sedan såga honom i 20 sekunder till en 50 minuters video.

Finns det är mer patetisk man i Sverige? Uslingen är övertygad när Linnea säger att hon inte sätt Rasks motbjudande porr-klipp att hon ljuger. Han tror verkligen han är mycket större och mer betydelsefull än den råtta han egentligen är... är ingen normal människa som blir sugen på att kolla upp hans klipp efter att de hört att dem finns uppe, han är betydelselös helt enkelt, ingen paris hilton eller kim k som han gärna vill få det att låta som... narcissisten deluxe.

Visningarna droppar... även om kommentarerna blir raderade säger följarna sitt, dvs de som inte är är totalt efterblivna och ger honom beröm i kommentarsfältet, men de behövs också för att få hans grandiositet att växa så att hans fall blir allt större.
Citera
2024-10-12, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Samtidigt kan jag förstå henne. Det är hennes sätt att hantera ångesten och pressen hon har haft under alla år med Rask. Kanske inte det bästa sättet eftersom det är rent skadligt för hälsan. Hoppas hon är stark nog att slå sig fri från Baronens bojor... Hon lyckades nästan för ett par år sedan. Minns hur Baronen ville få det till att det berodde på att hon var borderline.

Nej, Rask. Din fru ville lämna dig för att du är en mans-bebis som inte klarar av att ta ett jobb och försörja din familj. Utan låter din fru sköta barnen och slita som en hund på sitt jobb.

Ja, givetvis är det en sorts självmedicinering. Det är allt missbruk. Det ligger närmast till hans att tro att det är för att hantera stressen av att leva med Skithögen. Han är så jävla knäpp alltså. Förstå att ha en äkta hälft som sitter inne i sovrummet, skryter om hur fet kuk han har och hur mycket cash han tjänar, medan man själv är iväg och jobbar. Att Carl-Fredrik skulle göra de pengar han menar, och ändå drar på att betala av skulderna, det är någonting som verkligen inte går ihop.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kameran måste ljuga -- det där är väl sånt som Chrippa gör ???

Nej, det är som vanligt Rask överför sin och T;s otillräcklighet och deras förkastliga beteenden till Chrippa .. och låtsas att de är något annat.

Att hon är trött kan jag dock förstå oavsett kost .. vem fan hade inte känt sig trött av att leva ihop med ångestfylld bölande, självömkande och självförhärligande mediahora..

Ja, det är nog en kombination, men det ena gör inte det andra bättre direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag reagerade på samma sak. Terese skulle rasa i vikt om hon slutade med dricka hit och snabbmat hit och dit. Jag tycker förövrigt att hon ser jäkligt olycklig ut. Det är tur att hon har en sån intelligent man som kan vägleda henne i livet.

Ja, han är smart nog att uppmuntra henne till den här kosthållningen i alla fall. Det är säkert han som propsat för att hon ska ta med sig pizza. Det är bra för Baronen att hon inte är i form. Höjs hennes självförtroende ett snäpp, inser hon kanske att det är hon som är för bra för honom, inte det omvända, så hon börjar ställa krav eller lämnar.
Citera
2024-10-12, 12:16
Medlem
Kickassfarsans avatar
Carl 2024 jag är less på Chrippavideos

Också Carl 2024: gör 180 chrippavideos

Han beteende är sjukligt
Citera
2024-10-12, 12:16
Medlem
Det har gått en hel månad och uslingen har inte ens tänkt på Chrippa och kanalen har rullat på lika bra som vanligt låter det... snacka om att vara verklighetsfrånvänd.

Dina Chrippa videos innan folk började tröttna var uppe i 50-70 tusen visningar och dina upprepningar om pappan kommer upp i 20 tusen, 30 tusen om du har extremt tur..

Lika bra adsense som vanligt, vem försöker du lura? Kan tänka mig, förutom vissa människor här inne att han faktiskt tjänat hyfsat mellan Januari-Augusti, kanske i snitt 50-70 tusen efter skatt i månaden, och sen försvann ju 175000:- av detta till Livros så han borde ju ha säkrat runt 250000:- men det är väl redan bortslösat.. han hade ju råd och köpa nya möbler, lägga 50 tusen i deposition och köpa massa skit..

Konstigt att inget gått till skulderna...
Citera
2024-10-12, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Det har gått en hel månad och uslingen har inte ens tänkt på Chrippa och kanalen har rullat på lika bra som vanligt låter det... snacka om att vara verklighetsfrånvänd.

Dina Chrippa videos innan folk började tröttna var uppe i 50-70 tusen visningar och dina upprepningar om pappan kommer upp i 20 tusen, 30 tusen om du har extremt tur..

Lika bra adsense som vanligt, vem försöker du lura? Kan tänka mig, förutom vissa människor här inne att han faktiskt tjänat hyfsat mellan Januari-Augusti, kanske i snitt 50-70 tusen efter skatt i månaden, och sen försvann ju 175000:- av detta till Livros så han borde ju ha säkrat runt 250000:- men det är väl redan bortslösat.. han hade ju råd och köpa nya möbler, lägga 50 tusen i deposition och köpa massa skit..

Konstigt att inget gått till skulderna...

I Rasks senaste video från igår så redovisar han ju sitt sitt adsent från september . 86 lax

Anjo har adsent under 2024 på 2 miljoner.

Anjo var stor på Youtube långt innan Chrippa dramat .

Rask OCH Anjo betalar skatt.

Det gör inte Chrippa .

Dessa två kommer överleva efter dramat och ingen av dom kommer behöva betala med sin frihet och skaka galler som Chrippa kommer få göra .
Citera
2024-10-12, 12:42
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
I Rasks senaste video från igår så redovisar han ju sitt sitt adsent från september . 86 lax

Anjo har adsent under 2024 på 2 miljoner.

Anjo var stor på Youtube långt innan Chrippa dramat .

Rask OCH Anjo betalar skatt.

Det gör inte Chrippa .

Dessa två kommer överleva efter dramat och ingen av dom kommer behöva betala med sin frihet och skaka galler som Chrippa kommer få göra .
Hur då? Ska han börja sälja skäggolja igen? Med läkemedelsverkets tillåtelse.. eller blir det att starta upp städfirman igen?
Citera
2024-10-12, 13:00
Medlem
Luftiss avatar
https://ibb.co/RpL4zpP

Baronen i ett nötskal. Drömmen är att ligga hemma och få andras pengar skickade till sig.

Men tills vidare får han parasitera på sin hustru.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in