Citat:
Ursprungligen postat av
nullbyte
Samtidigt kan jag förstå henne. Det är hennes sätt att hantera ångesten och pressen hon har haft under alla år med Rask. Kanske inte det bästa sättet eftersom det är rent skadligt för hälsan. Hoppas hon är stark nog att slå sig fri från Baronens bojor... Hon lyckades nästan för ett par år sedan. Minns hur Baronen ville få det till att det berodde på att hon var borderline.
Nej, Rask. Din fru ville lämna dig för att du är en mans-bebis som inte klarar av att ta ett jobb och försörja din familj. Utan låter din fru sköta barnen och slita som en hund på sitt jobb.
Ja, givetvis är det en sorts självmedicinering. Det är allt missbruk. Det ligger närmast till hans att tro att det är för att hantera stressen av att leva med Skithögen. Han är så jävla knäpp alltså. Förstå att ha en äkta hälft som sitter inne i sovrummet, skryter om hur fet kuk han har och hur mycket cash han tjänar, medan man själv är iväg och jobbar. Att Carl-Fredrik skulle göra de pengar han menar, och ändå drar på att betala av skulderna, det är någonting som verkligen inte går ihop.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Kameran måste ljuga -- det där är väl sånt som Chrippa gör ???
Nej, det är som vanligt Rask överför sin och T;s otillräcklighet och deras förkastliga beteenden till Chrippa .. och låtsas att de är något annat.
Att hon är trött kan jag dock förstå oavsett kost .. vem fan hade inte känt sig trött av att leva ihop med ångestfylld bölande, självömkande och självförhärligande mediahora..
Ja, det är nog en kombination, men det ena gör inte det andra bättre direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Falta
Jag reagerade på samma sak. Terese skulle rasa i vikt om hon slutade med dricka hit och snabbmat hit och dit. Jag tycker förövrigt att hon ser jäkligt olycklig ut. Det är tur att hon har en sån intelligent man som kan vägleda henne i livet.
Ja, han är smart nog att uppmuntra henne till den här kosthållningen i alla fall. Det är säkert han som propsat för att hon ska ta med sig pizza. Det är bra för Baronen att hon inte är i form. Höjs hennes självförtroende ett snäpp, inser hon kanske att det är hon som är för bra för honom, inte det omvända, så hon börjar ställa krav eller lämnar.