Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Den äldsta ungen borde ta upp kameran snart och dokumentera Rasks missbruk av sociala medier, för att själv kunna bearbeta sin onormala barndom som Rask har ställt till med.
Det är så man mår bättre, genom att få sin far att lida.
Detta kommer direkt från den manliga förebilden Rasks livsskola för barn som vill bli manliga som Rask och Jockiboi som satte ner foten mot sina klandervärda föräldrar.
Inte bara det, Rask gick ju själv ut i en video här för inte alls länge sedan och dementerar vilken fantastisk förälder han är. Han finns ju där för sina barn även när de inte vill att han ska vara på dem.
Så berättade han om hur han står innanför dörren för att ge äldsta grabben en kram och säga hej varje dag när han kommer hem. Sedan fortsätter han med "Edward brukar alltid gnälla och säga att jag ska sluta och att han inte vill kramas, men när han blir äldre så kommer han att uppskatta att jag fanns där och fick honom att kramas ändå".
Det är en form av övergrepp.
Det finns något som heter "stopp, min kropp". Något som pappa Rask inte respekterar. Att tvinga, tjata till sig eller på annat sätt röra någon annans kropp när den säger nej, är sjukt.
Ett nej, är alltid ett nej.