Citat:
Ursprungligen postat av
Lava
Det finns gott om dem, tyvärr. Den samhälleliga multikulti-offer-hjärntvätten har gjort att främst unga kvinnor verkligen tror att "vi" och "dem" är likadana. Utan hänsyn tagen till kraften av kultur och religion som gör oss mer olika än svart och vit. Hjärntvätten bidrar till än mer sänkt förmåga att vara uppmärksam på tidiga varningssignaler som kvinnor inser att de behöver lämna sina män.
Häromdagen såg jag ett mkt ungt par göra en tiktok-live. Hon svensk, han arab, de har en bebis. Han styr tiktok-liven, hon är accessoaren bredvid som håller koll på bebisen. Mannen är dryg i bemötandet av både sin flickvän och bebis, omogen, arrogant, otrevlig. Han talar arabiska med sina tittare som i sin tur kommunicerar genom att skriva på arabiska. Jag är inte ensam om känslan för i kommentarsfältet dyker det upp kritiska svenska kommentarer om mannens beteende.
Översättningen av kommentarerna avslöjar att hans arabiska tittare tycker det är förskräckligt att han inte är gift med kvinnan, att kvinnan inte är religiös och att hon uppträder opassande och skämmer ut sin man (det kvinnan gjorde var att hon pussade på sin man och retade honom lite genom att fåna sig). I kommentarerna varnas för att svenska kvinnor och svenska myndigheter anser att kvinnan har mer rätt till barnet än pappan, och att alla vet att Sverige är det sämsta landet för barn då socialtjänsten kidnappar barn. Vidare ifrågasätts hur kvinnan hanterar barnet. Kommentarerna råder mannen att ta barnet och flytta innan kvinnan eller socialtjänsten hinner ta barnet.
Liven pågår i en timme, hela tiden nonchalerar mannen kvinnan genom att varken ge henne eller barnet uppmärksamhet, samtidigt som han utesluter henne genom att snacka skit om henne, Sverige och svenska myndigheter på arabiska. Rätt var det är gör kvinnan något som får honom att tända på alla cylindrar och stänga ned liven.
Det finns många "Tishko och Wilma" där ute. Minoriteten blir ihjälslagna och kommer till vår kännedom, men väldigt många far illa i olika varianter av misshandel i toxiska gap-och-skrik-relationer.
Jag uppskattar verkligen dina 70+ inlägg i tråden, bl.a. för att du så objektivt beskriver vissa tragiska delar utav den värld vi lever i!👍🏼
Tack för tipset till TikTok-liven btw!
Oavsett vad visst mindre mentalt utvecklat klientel ("Ogräset") kan ta till sig, så ser jag fram emot att en dom med en både tydlig och klar hård straffpåföljd utverkas i detta ärende.
Ett extremt tragiskt dubbelmord utfört utav en genomvidrig s.k. pojkvän!