Citat:
Ursprungligen postat av
Abuja
Det största jag misstänker är att fallet inte har utretts rättvist, och att alla brott har lagts på Amin.
Åklagarens huvudsakliga mål är att få Amin dömd och att ignorera allt som kan vara till hans fördel.
Bland de vapen som användes för att mörda Saga fanns ett bord och lampsladden, pă Bordet hittades okänd DNA, okänd fingeravtryck pă lampsladden och ökänd Fotspår.
Aamin berättade att han befann sig i ett tillstånd av rädsla och var orolig för att kriminella gäng skulle skada honom och hans familj.
Det är dem jag har starka misstankar mot. Jag tror att om de spår jag har nämnt undersöks noggrant, så skulle man kunna hitta den som dödade Saga.
Inte ens du själv kan tro på det du skriver!
Saga var ordningssam till skillnad från avarten Amin, hon skulle börja packa för att flytta till deras "gemensamma nya bostad" som HON fixat för framtiden och som Amin lurade i henne att dom skulle bo tillsammans i.
Finns inte en chans att avarten skulle få gömma någonting i Sagas lägenhet och dessutom var Sagas mor där så gott dagligen.
Tycker du att Amin verkade ledsen över att Saga och deras gemensamma barn var döda under rättegången?
Istället satt han där och redogjorde för alla han varit tillsammans med och hur mycket avarten ljuger med mera.
Ett äkta psykfall är vad Amin är och så beskrev också Amins lärare honom! En lärare, sug på den..
Önskar att det fanns mer än livstid att dömas för för vissa avarter!
Det som gör ont att tänka på är att han tänkte på Saga som bar hans barn som en hedning, inte värdig hans familj, han skämdes över henne inför sin mor..