Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-09-19, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa7501
Intressant inlägg! Jag förstår att det är snyggt och ibland sexigt med en kvinna som är smal, eller man. Vältränad även bättre! Om det är en elit idrottare då är det som bäst! 🤣 Jag verkar dock leva i en annan värld kanske närmare jorden..
I min värld har människor olika kroppar, olika genetiska förutsättningar (vetenskaplig bevis finns att genetiken påverkar, om man läser nån vetenskaplig tidskrift då och då!) olika typer jobb, ibland stillasittande och det hjälper verkligen inte när man blir lite äldre som kvinna, dessutom olika privata liv som ställer olika krav, olika hormonella förutsättningar ( läs mer om klimakteriet, kortizol, tryroidea mm) Och ja, några av oss njuter av maten och äter mer än vanligt..även gillar att fika med våra vänner..men jag kan säga så här. Det finns ingenting sexigare för mig än en man som har lite mage ( även lite större mage). Jag vill att han ska vara stor ( kanske ej för stor &#128517. Sååå sexigt och så manligt tycker jag att en man är en man 😋 ej en model som bryr sig bara om utseendet och muskulatur. Såna män som jag gillar har också stor självförtroende! Kanske för att de ej behöver bevisa nåt till någon.. På samma sätt har jag träffat män som gillar mig som jag är med mina extra kilos och faktiskt gillade mig som jag är. Dock, i din stora överaskning kanske har jag faktiskt haft killar som var vältränade men de gillade mig! Det är en annan diskussion...Så att du inte gillar större tjejer eller att killar föredrar smalare tjejer..jag bryr mig verkligen inte! När jag var smalare hade jag skitjobbigt med alla idioter som inte lämnade mig ifred, så jävla jobbigt! Jag har gått upp i vikt pga olika anledningar som du inte har en aning om men jag känner mig vekligen inte mindre värd för det! Är dessutom lyckligt gift idag! Sitter du verkligent på din fritid och tänker på tjocka äckliga kvinnor? Jag undrar varför...Tack för mig!

Fullkomligt trams att ni tjejer gillar tjocka eller dadbod killar. Trams.

Jag har pendlat mellan 8% kroppsfett och 25% kroppsfett.

När jag var på 8-10% kroppsfett slet kvinnor i mig på krogen och de fanns de som tappade andan när jag klev in i ett rum. Det är till och med så att jag fått tjejer som ropat efter mig från bilen när jag varit ute på promenad. Ja, det låter överdrivet men det är faktiskt sant. Jag är attraktiv. En kvinna drog in mig på toaletten en gång och började hångla helt vilt när hennes kille var på samma restaurang.

Men när jag lagt på mig några kilon och blivit "bekväm i mig själv" som ni tjocka paddor intalar er själva, så har det helt tystat av - det där berömmet och blickarna som man tidigare fick utan att ens öppnat sin mun eller på något sätt påverkat mer än utseendet.

Så där har du facit.

Vad jag gör på min fritid har inte du med och göra men ibland kan jag filosofera över ganska djupa och säregna existensiella frågor om livet, människan, vårt psyke och om vi är avbildade av gud eller en anomalitet i kosmos. Det blir väl så när man är beläst av tung rysk prosa blandat med tysk existentialism. Men i mina tankar kan jag ibland fundera över vad vi attraheras utav och hur otroligt enkelt man kan skissa sig fram i livet om man tillät sig att ha en mer utvidgad och högre upplöst bild av livet och jorden.

Ni medel tjejer funderar som högst på vad ni ska köpa till fredagsmyset - typ. Och det är okej, men jag tar inte semester från filosofin
Senast redigerad av Cheddarjoe 2024-09-19 kl. 15:36.
Citera
2024-09-20, 04:14
Medlem
NegernsDofts avatar
Brukar rulla in kuken i ett tortillabröd och toppa med riven gouda för hennes skull
Citera
2024-09-20, 04:45
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Trams!

Du kan gå ner i vikt snabbt genom att sluta äta onödiga kolhydrater (bröd, pasta, skräp) och äta det som är gott istället mer - ost, kött!

Det är bara medelålderskvinnors hittepå att man är i en viss ålder och har svårt att gå ned! Ät mindre bara av det tråkiga och höj lite på det som är gott!

Men jag vill ändå påstå att jag talar utifrån manliga släktskapets biologi när jag säger att vi män gillar smala tjejer. De som kommenterat i tråden att vi har olika preferenser är bara trams. Man kan bli kär i en tjej som är smal, och som sedan blir tjock och fortsätta behålla kärleken och vara hårt tagen av kvinnan. Men man hade fortfarande ansett att kvinnan varit snyggare om hon varit smal än tjock. Det är omöjlig biologi och handlar inte om preferenser.

Det finns massor studier jag vet en stor som man gjorde på 60 talet och där insåg man att mäns dopamin lyste upp när dom såg en kvinna lee på foton. Det hände dock inget när tjejen var sur eller neutral. Men när tjejer Leer så lyser dopamincentrumet upp hos män.

Vad hände efter det? Varenda tidning började använda kvinnor som ler på omslaget. Titta i affären nästa gång du står i kö och ska handla dina onyttiga glassar och godis. Räkna hur många det är som leer av kvinnorna på tidningsomslagen.
Du har rätt på alla punkter men frågan är om det är nån mer än FB pöbeln som bryr sig.
Be en alkis sluta kröka, eller en inbiten nikotinist fimpa så får du snart nog facit på en del rätt så elementära detaljer i vår vardag!
Citera
2024-09-20, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Du har rätt på alla punkter men frågan är om det är nån mer än FB pöbeln som bryr sig.
Be en alkis sluta kröka, eller en inbiten nikotinist fimpa så får du snart nog facit på en del rätt så elementära detaljer i vår vardag!

Nej, det är ju synd! Om kvinnor fick reda på hemligheten att de alla blir 10or om de lägger sig på 10% kroppsfett hade vi män haft det rätt gött
Citera
2024-09-20, 15:02
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Hej,

Som vi alla vet är fett % den största markören för hur attraktiv en kvinna och man är.

Det är vetenskapligt och inte bara anekdotiskt.

Så fort en kvinna går ner på 10-12% kroppsfett så blir hon en 10a mer eller mindre. Tror du mig inte så är det bara att titta på alla framgångsrika och kända män och ta ut snitt personen dom är ihop med. Alla är ihop med kvinnor som ser ut som fotomodeller.

Hemligheten till att ha en vacker attraktiv kropp är att lägga beslag på sina inre demoner och själv sätta dagordning för hur mycket du äter. Det är inte svårare än så för tjejer. Ät mindre bara.

Frida Karlsson som är sveriges främsta längdskidåkerska just nu är pinnsmal. Hon omgärdas av läkare, dietister och är en superatlet. Hade det varit "farligt" att inte äta mycket mat skulle hon inte se ut som hon gör. Hon har mindre än 10% kroppsfett. Så idén som länge formulerats av alla tjocka tjejer att det är farligt att äta som supermodeller är bara trams. Vi är inte gjorda för att gå runt med fett så är det bara och det belönas av biologin för att män springer efter smala tjejer. Ju mindre ju bättre.

Min fråga riktar sig till er män som har tjejer som är tjocka. Hur har ni sex egentligen? Vad attraheras ni utav i sängen när en lasttjock val lägger sig i sängen och ber dig stoppa in den i hålet? Jag hade aldrig fått upp den ens. Bara tanken av att se en tjock kvinna ställa sig i en upp dämmad doggystyle position och visa en rund ballong röv med tjocka anklar får mig att spy nästan?

Så för er som har tjejer som lider av övervikt. Hur står ni ut? Hur gör ni? Hur är ert sexliv?

Tack för mig

Jag körde ett av mina ex doggystyle när vi knullade hon var tjock, ibland fick hon rida mig också. Det funkade bra å vi knullade ganska mycket å intensivt i perioder.
Citera
2024-09-20, 20:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
För de flesta är dock inte övervikt i sig attraktivt. Ohälsa är inget eftersträvansvärt om man har en partner man vill leva länge med. Någon som inte tar hand om sig och utsätter sin kropp för alla negativa bieffekter av fetma kommer automatiskt att uppfattas som mindre attraktiv i majoritetens ögon.

Hälsa är attraktivt, inte ohälsa.

Finns många som är smala som röker, dricker för mycket, äter ohälsosamt och stressar runt.
Och finns de som är feta som inte röker, inte dricker, oftast äter hälsosamt och rör på sig en hel del. Att de är feta är för at de någon gång i livet åt upp sig till att bli feta och sedan inte har gått ner i vikt. Eller så har de någon sjukdom eller medicinering som gör att de har blivit feta.

oavsett vad, så sitter attraktionen i så mycket mer än bara ytan. En charmig kvinna, med glitter och sug i ögonen, humor och vänlighet och som är aktiv och gillar att både att vara ute i naturen och diskutera saker och ting. Kan ju bli riktigt attraktiv, även om hon väger 100 pannor.

Attraktion innefattar så många olika komponenter. Men som sagt: jag har aldrig haft sex med en överviktig kvinna. Men jag tänker: är en kvinna smidig, vig, stark och i god kondition. Så kan hon säkert genomföra ett härligt samlag, vare sig hon väger 58 kilo eller 120 kilo.
Citera
2024-09-20, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Finns många som är smala som röker, dricker för mycket, äter ohälsosamt och stressar runt.
Och finns de som är feta som inte röker, inte dricker, oftast äter hälsosamt och rör på sig en hel del. Att de är feta är för at de någon gång i livet åt upp sig till att bli feta och sedan inte har gått ner i vikt. Eller så har de någon sjukdom eller medicinering som gör att de har blivit feta.

oavsett vad, så sitter attraktionen i så mycket mer än bara ytan. En charmig kvinna, med glitter och sug i ögonen, humor och vänlighet och som är aktiv och gillar att både att vara ute i naturen och diskutera saker och ting. Kan ju bli riktigt attraktiv, även om hon väger 100 pannor.

Attraktion innefattar så många olika komponenter. Men som sagt: jag har aldrig haft sex med en överviktig kvinna. Men jag tänker: är en kvinna smidig, vig, stark och i god kondition. Så kan hon säkert genomföra ett härligt samlag, vare sig hon väger 58 kilo eller 120 kilo.
Du är säkert min typ 😉 🤣
Citera
2024-09-20, 22:45
Medlem
Citat:
Fullkomligt trams att ni tjejer gillar tjocka eller dadbod killar. Trams.

Jag har pendlat mellan 8% kroppsfett och 25% kroppsfett.

När jag var på 8-10% kroppsfett slet kvinnor i mig på krogen och de fanns de som tappade andan när jag klev in i ett rum. Det är till och med så att jag fått tjejer som ropat efter mig från bilen när jag varit ute på promenad. Ja, det låter överdrivet men det är faktiskt sant. Jag är attraktiv. En kvinna drog in mig på toaletten en gång och började hångla helt vilt när hennes kille var på samma restaurang.

Men när jag lagt på mig några kilon och blivit "bekväm i mig själv" som ni tjocka paddor intalar er själva, så har det helt tystat av - det där berömmet och blickarna som man tidigare fick utan att ens öppnat sin mun eller på något sätt påverkat mer än utseendet.

Så där har du facit.

Vad jag gör på min fritid har inte du med och göra men ibland kan jag filosofera över ganska djupa och säregna existensiella frågor om livet, människan, vårt psyke och om vi är avbildade av gud eller en anomalitet i kosmos. Det blir väl så när man är beläst av tung rysk prosa blandat med tysk existentialism. Men i mina tankar kan jag ibland fundera över vad vi attraheras utav och hur otroligt enkelt man kan skissa sig fram i livet om man tillät sig att ha en mer utvidgad och högre upplöst bild av livet och jorden.

Ni medel tjejer funderar som högst på vad ni ska köpa till fredagsmyset - typ. Och det är okej, men jag tar inte semester från filosofin

Du måste vara Brad Pitts lilla bror hahaha! Du, hon kanske tog dig på toaletten för du såg ut som en manlig hora eller var hon kanske full? Sedan blev du tjockare och visst var det inte samma för du har ingenting annat att erbjuda. Fullt ansikte kanske och skit personlighet..Jag filosoferar bara 🤣🤣🤣 Slutligen vill jag bara säga att jag gillar fredagsmys, lördagsmys och även söndagsmys. Ibland tar jag en måndagsmys också med min älskare! Medan du mäter din kroppsfett och tränar hård på gymmet. Man väljer hur man vill mysa och jag är full medveten om vad jag äter, jag rör på mig och mina prov ser bra ut samt låg blodtryck trots mina extra kilos...hahaha. Dessutom har jag inga könssjukdomar då jag inte knullar främmande på äckliga toaletter!
Citera
2024-09-21, 01:10
Medlem
NegernsDofts avatar
Citat:
Du måste vara Brad Pitts lilla bror hahaha! Du, hon kanske tog dig på toaletten för du såg ut som en manlig hora eller var hon kanske full? Sedan blev du tjockare och visst var det inte samma för du har ingenting annat att erbjuda. Fullt ansikte kanske och skit personlighet..Jag filosoferar bara 🤣🤣🤣 Slutligen vill jag bara säga att jag gillar fredagsmys, lördagsmys och även söndagsmys. Ibland tar jag en måndagsmys också med min älskare! Medan du mäter din kroppsfett och tränar hård på gymmet. Man väljer hur man vill mysa och jag är full medveten om vad jag äter, jag rör på mig och mina prov ser bra ut samt låg blodtryck trots mina extra kilos...hahaha. Dessutom har jag inga könssjukdomar då jag inte knullar främmande på äckliga toaletter!

Du har inga könssjukdomar för att ingen vill knulla ett fetto
Citera
2024-09-21, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag körde ett av mina ex doggystyle när vi knullade hon var tjock, ibland fick hon rida mig också. Det funkade bra å vi knullade ganska mycket å intensivt i perioder.
Med fett som dallrar? Har du undersökt synen?
Citera
2024-09-21, 10:56
Medlem
Citat:

Finns inget kausalt samband mellan könssjukdoms och att ha sex på en toalett med en främling. Jag spänner bara på kvinnor med högskolepoäng, redan där minimerar jag risken för könssjukdom och du kan vara trygg med att jag inte kommer dra in dig på en toalett.
Citera
2024-09-21, 11:22
Medlem
Citat:
Finns inget kausalt samband mellan könssjukdoms och att ha sex på en toalett med en främling. Jag spänner bara på kvinnor med högskolepoäng, redan där minimerar jag risken för könssjukdom och du kan vara trygg med att jag inte kommer dra in dig på en toalett.
Jag hoppas att är longitudinella studier som du läser... 🤣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in