Citat:
Intressant inlägg! Jag förstår att det är snyggt och ibland sexigt med en kvinna som är smal, eller man. Vältränad även bättre! Om det är en elit idrottare då är det som bäst! 🤣 Jag verkar dock leva i en annan värld kanske närmare jorden..
I min värld har människor olika kroppar, olika genetiska förutsättningar (vetenskaplig bevis finns att genetiken påverkar, om man läser nån vetenskaplig tidskrift då och då!) olika typer jobb, ibland stillasittande och det hjälper verkligen inte när man blir lite äldre som kvinna, dessutom olika privata liv som ställer olika krav, olika hormonella förutsättningar ( läs mer om klimakteriet, kortizol, tryroidea mm) Och ja, några av oss njuter av maten och äter mer än vanligt..även gillar att fika med våra vänner..men jag kan säga så här. Det finns ingenting sexigare för mig än en man som har lite mage ( även lite större mage). Jag vill att han ska vara stor ( kanske ej för stor 😅
. Sååå sexigt och så manligt tycker jag att en man är en man 😋 ej en model som bryr sig bara om utseendet och muskulatur. Såna män som jag gillar har också stor självförtroende! Kanske för att de ej behöver bevisa nåt till någon.. På samma sätt har jag träffat män som gillar mig som jag är med mina extra kilos och faktiskt gillade mig som jag är. Dock, i din stora överaskning kanske har jag faktiskt haft killar som var vältränade men de gillade mig! Det är en annan diskussion...Så att du inte gillar större tjejer eller att killar föredrar smalare tjejer..jag bryr mig verkligen inte! När jag var smalare hade jag skitjobbigt med alla idioter som inte lämnade mig ifred, så jävla jobbigt! Jag har gått upp i vikt pga olika anledningar som du inte har en aning om men jag känner mig vekligen inte mindre värd för det! Är dessutom lyckligt gift idag! Sitter du verkligent på din fritid och tänker på tjocka äckliga kvinnor? Jag undrar varför...Tack för mig!
I min värld har människor olika kroppar, olika genetiska förutsättningar (vetenskaplig bevis finns att genetiken påverkar, om man läser nån vetenskaplig tidskrift då och då!) olika typer jobb, ibland stillasittande och det hjälper verkligen inte när man blir lite äldre som kvinna, dessutom olika privata liv som ställer olika krav, olika hormonella förutsättningar ( läs mer om klimakteriet, kortizol, tryroidea mm) Och ja, några av oss njuter av maten och äter mer än vanligt..även gillar att fika med våra vänner..men jag kan säga så här. Det finns ingenting sexigare för mig än en man som har lite mage ( även lite större mage). Jag vill att han ska vara stor ( kanske ej för stor 😅
. Sååå sexigt och så manligt tycker jag att en man är en man 😋 ej en model som bryr sig bara om utseendet och muskulatur. Såna män som jag gillar har också stor självförtroende! Kanske för att de ej behöver bevisa nåt till någon.. På samma sätt har jag träffat män som gillar mig som jag är med mina extra kilos och faktiskt gillade mig som jag är. Dock, i din stora överaskning kanske har jag faktiskt haft killar som var vältränade men de gillade mig! Det är en annan diskussion...Så att du inte gillar större tjejer eller att killar föredrar smalare tjejer..jag bryr mig verkligen inte! När jag var smalare hade jag skitjobbigt med alla idioter som inte lämnade mig ifred, så jävla jobbigt! Jag har gått upp i vikt pga olika anledningar som du inte har en aning om men jag känner mig vekligen inte mindre värd för det! Är dessutom lyckligt gift idag! Sitter du verkligent på din fritid och tänker på tjocka äckliga kvinnor? Jag undrar varför...Tack för mig!Fullkomligt trams att ni tjejer gillar tjocka eller dadbod killar. Trams.
Jag har pendlat mellan 8% kroppsfett och 25% kroppsfett.
När jag var på 8-10% kroppsfett slet kvinnor i mig på krogen och de fanns de som tappade andan när jag klev in i ett rum. Det är till och med så att jag fått tjejer som ropat efter mig från bilen när jag varit ute på promenad. Ja, det låter överdrivet men det är faktiskt sant. Jag är attraktiv. En kvinna drog in mig på toaletten en gång och började hångla helt vilt när hennes kille var på samma restaurang.
Men när jag lagt på mig några kilon och blivit "bekväm i mig själv" som ni tjocka paddor intalar er själva, så har det helt tystat av - det där berömmet och blickarna som man tidigare fick utan att ens öppnat sin mun eller på något sätt påverkat mer än utseendet.
Så där har du facit.
Vad jag gör på min fritid har inte du med och göra men ibland kan jag filosofera över ganska djupa och säregna existensiella frågor om livet, människan, vårt psyke och om vi är avbildade av gud eller en anomalitet i kosmos. Det blir väl så när man är beläst av tung rysk prosa blandat med tysk existentialism. Men i mina tankar kan jag ibland fundera över vad vi attraheras utav och hur otroligt enkelt man kan skissa sig fram i livet om man tillät sig att ha en mer utvidgad och högre upplöst bild av livet och jorden.
Ni medel tjejer funderar som högst på vad ni ska köpa till fredagsmyset - typ. Och det är okej, men jag tar inte semester från filosofin
Senast redigerad av Cheddarjoe 2024-09-19 kl. 15:36.
Senast redigerad av Cheddarjoe 2024-09-19 kl. 15:36.