Intressant inlägg! Jag förstår att det är snyggt och ibland sexigt med en kvinna som är smal, eller man. Vältränad även bättre! Om det är en elit idrottare då är det som bäst! 🤣 Jag verkar dock leva i en annan värld kanske närmare jorden..
I min värld har människor olika kroppar, olika genetiska förutsättningar (vetenskaplig bevis finns att genetiken påverkar, om man läser nån vetenskaplig tidskrift då och då!) olika typer jobb, ibland stillasittande och det hjälper verkligen inte när man blir lite äldre som kvinna, dessutom olika privata liv som ställer olika krav, olika hormonella förutsättningar ( läs mer om klimakteriet, kortizol, tryroidea mm) Och ja, några av oss njuter av maten och äter mer än vanligt..även gillar att fika med våra vänner..men jag kan säga så här. Det finns ingenting sexigare för mig än en man som har lite mage ( även lite större mage). Jag vill att han ska vara stor ( kanske ej för stor 😅

. Sååå sexigt och så manligt tycker jag att en man är en man 😋 ej en model som bryr sig bara om utseendet och muskulatur. Såna män som jag gillar har också stor självförtroende! Kanske för att de ej behöver bevisa nåt till någon.. På samma sätt har jag träffat män som gillar mig som jag är med mina extra kilos och faktiskt gillade mig som jag är. Dock, i din stora överaskning kanske har jag faktiskt haft killar som var vältränade men de gillade mig! Det är en annan diskussion...Så att du inte gillar större tjejer eller att killar föredrar smalare tjejer..jag bryr mig verkligen inte! När jag var smalare hade jag skitjobbigt med alla idioter som inte lämnade mig ifred, så jävla jobbigt! Jag har gått upp i vikt pga olika anledningar som du inte har en aning om men jag känner mig vekligen inte mindre värd för det! Är dessutom lyckligt gift idag! Sitter du verkligent på din fritid och tänker på tjocka äckliga kvinnor? Jag undrar varför...Tack för mig!