Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-09-17, 20:23
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Hemligheten till att ha en vacker attraktiv kropp är att lägga beslag på sina inre demoner och själv sätta dagordning för hur mycket du äter. Det är inte svårare än så för tjejer. Ät mindre bara.

Upplever att du tänker lite snävt.

Många sjukdomar, framför allt autoimmuna drabbar främst kvinnor. Värkproblematik generellt drabbar ofta kvinnor av någon anledning. Bara värken i sig kan göra det svårt om inte omöjligt i vissa fall att träna i den intensitet man önskat. Det är sjukdomar man ofta måste äta kortison för, kortison gör att du kan svullna upp något extremt och således gå upp i vikt. Preventiv-medel är också typiskt något många kvinnor lätt kan gå upp i vikt av. Finns säkert fler mediciner som gör att du ofrivilligt går upp i vikt.
Citera
2024-09-17, 20:32
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirunabengt
Sex med kraftiga brudar är oftast bättre än med smala. Nu pratar jag inte om tjejer med extrem fetma.
Smala tjejer som ”vet” att dom är snygga ger sällan ett bra ligg.

Fast det där med vad man tycker är ett bra ligg är ju naturligtvis subjektivt. För egen del är ett bra ligg för mig att jag kommer i en snygg brud. Hur hon sen suger, runkar eller far runt i sängen är egentligen precis skit samma.
Citera
2024-09-17, 20:43
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Folk har olika preferenser. Och folk har olika saker som de inte alls skulle kunna tända på.
Du har säkert sådant själv: som du tänder extremt mycket på, men som andra ser som obegripligt att du tänder på. Hur skulle du förklara för dem vad det är som är så tändande för dig med detta som de äcklas av? Hur skulle du kunna förklara det för dem så att de förstod? Svårt, eller hur?

Det är ju som med mat. Jag älskar oliver. En del hatar det.
En del älskar leverpastej. Jag spyr nästan av lukten.
Hur ska jag och dessa kunna förklara för varandra vad tjusningen med oliver/leverpastej är?

Du får väl bara acceptera att folk är olika. Att det finns de som, till skillnad från dig, kan tända på överviktiga kvinnor/överviktiga män.

Kanske inte svar på dina frågor. Men iaf. lite du kan reflektera över och kanske börja inse att vi människor har olika preferenser.

Btw. så har jag inte legat med en överviktig kvinna. Men med kurviga och smala kvinnor. Och jag kan nog finna överviktiga kvinnor attraktiva, attraktionen sitter ju i mer än bara vikten...
För de flesta är dock inte övervikt i sig attraktivt. Ohälsa är inget eftersträvansvärt om man har en partner man vill leva länge med. Någon som inte tar hand om sig och utsätter sin kropp för alla negativa bieffekter av fetma kommer automatiskt att uppfattas som mindre attraktiv i majoritetens ögon.

Hälsa är attraktivt, inte ohälsa.
Citera
2024-09-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
För de flesta är dock inte övervikt i sig attraktivt. Ohälsa är inget eftersträvansvärt om man har en partner man vill leva länge med.

Fast den fettprocent som TS efterfrågar ligger under tabellen för undervikt. En del gillar det, en del föredrar normalviktiga, så kallade ”mulliga”, med fettprocent på 20-30%.
Citera
2024-09-17, 22:58
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Med en ordentlig flashback-dase är ju det inget problem att nå in hela vägen.

En flashbackare med god smak sätter inte på tjockisar, oavsett storlek på sin dase.
Citera
2024-09-17, 23:04
Bannlyst
Hur tjock pratar vi ? Den tjockaste jag har legat med vägde runt 90 kg, fungerade som vanligt.
Dock inget jag vill prova på igen om man säger så.
Tjockisar är inget för mig.
Citera
2024-09-18, 21:50
Medlem
Intressant inlägg! Jag förstår att det är snyggt och ibland sexigt med en kvinna som är smal, eller man. Vältränad även bättre! Om det är en elit idrottare då är det som bäst! 🤣 Jag verkar dock leva i en annan värld kanske närmare jorden..
I min värld har människor olika kroppar, olika genetiska förutsättningar (vetenskaplig bevis finns att genetiken påverkar, om man läser nån vetenskaplig tidskrift då och då!) olika typer jobb, ibland stillasittande och det hjälper verkligen inte när man blir lite äldre som kvinna, dessutom olika privata liv som ställer olika krav, olika hormonella förutsättningar ( läs mer om klimakteriet, kortizol, tryroidea mm) Och ja, några av oss njuter av maten och äter mer än vanligt..även gillar att fika med våra vänner..men jag kan säga så här. Det finns ingenting sexigare för mig än en man som har lite mage ( även lite större mage). Jag vill att han ska vara stor ( kanske ej för stor &#128517. Sååå sexigt och så manligt tycker jag att en man är en man 😋 ej en model som bryr sig bara om utseendet och muskulatur. Såna män som jag gillar har också stor självförtroende! Kanske för att de ej behöver bevisa nåt till någon.. På samma sätt har jag träffat män som gillar mig som jag är med mina extra kilos och faktiskt gillade mig som jag är. Dock, i din stora överaskning kanske har jag faktiskt haft killar som var vältränade men de gillade mig! Det är en annan diskussion...Så att du inte gillar större tjejer eller att killar föredrar smalare tjejer..jag bryr mig verkligen inte! När jag var smalare hade jag skitjobbigt med alla idioter som inte lämnade mig ifred, så jävla jobbigt! Jag har gått upp i vikt pga olika anledningar som du inte har en aning om men jag känner mig vekligen inte mindre värd för det! Är dessutom lyckligt gift idag! Sitter du verkligent på din fritid och tänker på tjocka äckliga kvinnor? Jag undrar varför...Tack för mig!
Senast redigerad av Elsa7501 2024-09-18 kl. 21:55.
Citera
2024-09-18, 22:34
Medlem
Vad är tjockt?
60kg?
Citera
2024-09-18, 22:35
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
En flashbackare med god smak sätter inte på tjockisar, oavsett storlek på sin dase.

Fast nu är ju flashbackare med god smak en försvinnande liten minoritet.
Citera
2024-09-18, 22:51
Medlem
flugornass avatar
Vi knullar och har inte koll på vikttabbeler och annat, vårt fokus är på vår njutning baserad på kärlek och att vi är på hugget samtidigt och är kåta. Vad har orgasm- kärlek med vikt att göra?
Jag kan rida honom och jag kan se hans kuk när den åker in och ut i mig utan problem och jag är tung i vikten. Det här är en frågeställare som aldrig har haft sex som ställer den dumma frågan.
Citera
2024-09-18, 23:42
Medlem
sägs att feta brudar sminkar upp sig horigare och blir munknullade tills de spyr ut varenda kilo
Citera
2024-09-18, 23:47
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Det är vetenskapligt och inte bara anekdotiskt.

Jaså? Har du en källa på det?

Jag har för mig det var frisk och slät hy, som var den allra viktigaste markören. Och att detta observerats i alla raser och kulturer.

Sedan skulle jag gissa att även symmetri är viktigare än fetthalten. Men det har jag inte läst någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in