Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2024-09-21, 12:32
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Med fett som dallrar? Har du undersökt synen?

Mina ögon är det inget fel på å även feta tjejer behöver få kuk emellanåt, å det fick hon verkligen
Citera
2024-09-21, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegernsDoft
Du har inga könssjukdomar för att ingen vill knulla ett fetto
Kan du ej läsa? Förmodligen inte! Precis som lite tjockare killar som också ligger utan problem, ligger jag också hemma och utanför hemmet...och hoppas att du läser nu din jävla djur!
Citera
2025-12-18, 15:25
Medlem
Min fru är fet kraftig mage med rejäla hängpattar. Stort arsle och en tjock fitta. Inga problem alls att knulla på henne. Faktum är att jag tänder som fan på tjockisar. Har runkat till tjocka tjejer sedan jag upptäckte att man kan runka. Till exempel så är min favorit Marilyn Mason, hon är fet som en gris och riktigt jävla snygg. Det är drömmen
Citera
2025-12-18, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Vi är inte gjorda för att gå runt med fett så är det bara och det belönas av biologin för att män springer efter smala tjejer. Ju mindre ju bättre.

Min fråga riktar sig till er män som har tjejer som är tjocka. Hur har ni sex egentligen? Vad attraheras ni utav i sängen när en lasttjock val lägger sig i sängen och ber dig stoppa in den i hålet? Jag hade aldrig fått upp den ens. Bara tanken av att se en tjock kvinna ställa sig i en upp dämmad doggystyle position och visa en rund ballong röv med tjocka anklar får mig att spy nästan?

"vi är inte gjorda för att gå runt med fett" jo det är vi, det kan vara rätt praktiskt att ha fett reserver under tider av dålig tillgång av föda eller svält.

Jag har varit tillsammans med en smal tjej, som hade väldigt lite sexintresse, inte kul.
Varit tillsammans med en trind tjej som varit väldigt entuastisk och pådrivande (hon var dock inte jättefet), det som attraherade mig var inställningen då.
Citera
2025-12-19, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddieCoyle
"vi är inte gjorda för att gå runt med fett" jo det är vi, det kan vara rätt praktiskt att ha fett reserver under tider av dålig tillgång av föda eller svält.

Jag har varit tillsammans med en smal tjej, som hade väldigt lite sexintresse, inte kul.
Varit tillsammans med en trind tjej som varit väldigt entuastisk och pådrivande (hon var dock inte jättefet), det som attraherade mig var inställningen då.

Trams.

Så fort en kvinna är vältränad och gärna har lite synliga ådror sparkar hela biologin igång i våra huvuden. Om du inte erkänner det som man är du en lögnare eller så är du biologisk eftersatt
Citera
2025-12-26, 08:10
Medlem
Det blir väl lättare?
Det är väl bara att ta ett väck och fläska på fläsket?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in