2024-09-08, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Det är uppenbart att du trollar eftersom vi båda vet att du inte laddar något kort med USDC, så om du inte har något vettigt att tillägga (vi båda vet att du inte har det) så kommer du inte få fler svar här.

Hoppas att mods tar sitt ansvar och rensar bort uppenbart trams som du konstant sysslar med.

Om du testade, istället för att vara en sån bakåtsträvare.
Citera
2024-09-08, 18:34
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Om du testade, istället för att vara en sån bakåtsträvare.
Bara för att de ljuger (som de är kända för att göra vid flertalet tillfällen) på sin sida betyder inte att du också behöver upprepa deras lögner.
Citera
2024-09-08, 19:15
Medlem
Citat:
Bara för att de ljuger (som de är kända för att göra vid flertalet tillfällen) på sin sida betyder inte att du också behöver upprepa deras lögner.

Om du testar att köpa lite USDC och skaffa ett kort så skulle du ju se att det fungerade. Troll exposed.
Citera
2024-09-08, 19:56
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Om du testar att köpa lite USDC och skaffa ett kort så skulle du ju se att det fungerade. Troll exposed.
Varför ska jag göra det när det står i villkoren hur det funkar? Dvs att de anlitar en bank där du har ett helt vanlig konto som kortet är kopplat till.

Jag brukar inte behöva testa dumma saker för att veta att de är dumma.
Citera
2024-09-08, 22:18
Medlem
Citat:
Varför ska jag göra det när det står i villkoren hur det funkar? Dvs att de anlitar en bank där du har ett helt vanlig konto som kortet är kopplat till.

Jag brukar inte behöva testa dumma saker för att veta att de är dumma.

Bra. Då har du bekräftat att det funkar att betala med UDSC laddat på ett debetkort.

Nåt som inte alls går med dina Xbox-credits du propsar på.
Citera
2024-09-21, 00:54
Medlem
deddds avatar
Citat:
Du förstår alltså varken vad nollhypotes eller pengar (som krypto inte är) är för något.

Som sagt så vore lite ödmjukhet på sin plats nu när du fått lära dig massor av nytt trots din envisa och trångsynta inställning.
Jodå. Men då du anmäler varenda inlägg som är lite för korrekt så kommer du aldrig få veta.

Lite osäker på vad endgamet för dig och modsen är med dina värdelösa inlägg här i tråden och beskyddandet av envägskommunikationen, vad scammen går ut på, kan liksom inte påverka på något sätt om vad någon tycker och tänker om USDC på ett i det stora hela litet skitforum som flashback.
Men lycka till. Var en felaktig kommentar av dig som fick mig att reagera utan någon egentlig riktig åsikt om USDC, när jag av misstag gick in i USDC-tråden istället för USDT-tråden. Men du har lyckats betrygga mig att använda USDC.

Är det omvänd psykologi som är endgame så grattis och tack.
Citera
2024-09-21, 06:55
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deddd
Jodå. Men då du anmäler varenda inlägg som är lite för korrekt så kommer du aldrig få veta.
Tror du att korrekta inlägg blir borttagna?

Citat:
Var en felaktig kommentar av dig som fick mig att reagera utan någon egentlig riktig åsikt om USDC, när jag av misstag gick in i USDC-tråden istället för USDT-tråden. Men du har lyckats betrygga mig att använda USDC.
Vad ska du börja "använda" USDC (eller USDT för den delen) till?
Citera
2024-09-21, 09:51
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Vad ska du börja "använda" USDC (eller USDT för den delen) till?
Samma sak som man använder USD derivaten Visa/MC/Amex/Apple Pay till. Dvs transaktioner av värde, men i detta fall utan dyra och långsamma mellanhänder.
Senast redigerad av Leaston 2024-09-21 kl. 10:01.
Citera
2024-09-21, 10:26
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Samma sak som man använder USD derivaten Visa/MC/Amex/Apple Pay till. Dvs transaktioner av värde, men i detta fall utan dyra och långsamma mellanhänder.

Var någonstans köper du en fika för USDC?

På vilket sätt är betalsätten du listade ovan "USD derivat"?
Citera
2024-09-21, 10:47
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Var någonstans köper du en fika för USDC?

Varför skulle man inte KUNNA köpa en fika överallt för USDC så fort infrastrukturen och regleringar är på plats?

Citat:
På vilket sätt är betalsätten du listade ovan "USD derivat"?
Allt är ettor och nollor. Hur dessa ettor och nollor är konfigurerade och vart dom ligger sparade är irrelevant för sakfrågan att det bara är olika digitala betalningsmedel. Ok?
Citera
2024-09-21, 10:52
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Varför skulle man inte KUNNA köpa en fika överallt för USDC så fort infrastrukturen och regleringar är på plats?
För att det uppenbart fungerar sämre?

Citat:
Allt är ettor och nollor. Hur dessa ettor och nollor är konfigurerade och vart dom ligger sparade är irrelevant för sakfrågan att det bara är olika digitala betalningsmedel. Ok?
Så då borde hela världen kunna använda en teknik motsvarande swish eller venmo för sina betalningar, bara tekniken är på plats. Vem behöver USDC?
Citera
2024-09-21, 11:10
Medlem
Leastons avatar
Citat:
För att det uppenbart fungerar sämre?
Din åsikt bara...

Citat:
Så då borde hela världen kunna använda en teknik motsvarande swish eller venmo för sina betalningar, bara tekniken är på plats. Vem behöver USDC?
För att det uppenbart fungerar bättre...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in