Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Emils Instagram
Enligt nya rykten ! Vet dock om dom är sanna , men något lurt är det 🫣🤔
Så ska Nicci & Emil vara några slags mentor för paren som är i villan och sen jokrar som ska in i programmet.
Kan mkt väl stämma då fler har skrivit om detta, MEN både på Emils sida samt Niccis sida så suddas kommentarerna ut lika så på Love Island sidan .
Så något lurt värkar det vara 🙄😬
Om så är fallet så tycker jag det är helt sinnessjukt att man väljer att åka I väg för att spela in i en dokusåpa än att lösa situationen med Cs pappa
Sen spelar det egentligen ingen roll om det är i en dokusåpa el inte tycker iallafall inte man reser i väg och lämnar sin 9 mån dotter.
Känner ingen annan influensers el kändis som gör det, dom tar med sina barn precis över allt .
Och det som känns så fel i detta fall är att man egoistiskt väljer bort barnets pappa och någon annan ta över den biten .
Jag vet att ni är några st som tycker jag överreagerar . Men då får ni tycka det , spelar ingen roll att ni går in och säger att Andreas är boven I dramat.
Och att ni hela tiden säger att han skiter I att skriva på sitt faderskap.
Men vi som fjölt han & N ett tag vet något helt annat . Och jag personligen vet något annat oxå och det är att A ej gett upp utan kämpar i det tysta
Men N med fam försöker trycka ner han och tysta han men tyvärr har dom gått på fel person denna gång .
Och dom glömmer oxå åter igen bort vad som postas på sociala medier åt båda hållen .
Finns massa att läsa om MAN VILLL TA DEL AV DETTA.
Säger som så många fler så länge det är ett litet oskyldigt barn som blir straffad pga en egoistiskt mamma som bara prioriterar sina behov
Så kommer jag stå för barnets rätt till sin pappa
# Teamchiara 🙏❤️ och åter igen ni som vet ni vet .