2024-09-20, 19:16
Vad han fejkar bra i början på videon ”fejk gråter”.
Citera
2024-09-20, 19:29
Medlem
DyngSmElls avatar
Jag såg precis Cluee News som hade ett inslag om Carl Fredrik.

Vad ska man säga, det gör ont att se framförallt tänker jag på barnen.

Men så här är livet, som man sår får man skörda!
Det är likadant för alla, beter man sig illa som fan så kommer man få det illa som fan.
Hans fru borde tvinga honom att söka vård för sitt sjuka beteende istället för att han sitter och läser kommentarer från andra sjuka människor som hejar på hans konstiga väldigt märkliga beteende.

Sorgligt att se en trebarnsfar bete sig såhär oansvarigt, hoppas för hans och framförallt barnens skull att han kan ta tag i sig själv.

Edit: Många väldigt sjuka människor i den här tråden, ni borde också söka hjälp och skärpa till er.
Senast redigerad av DyngSmEll 2024-09-20 kl. 19:45.
Citera
2024-09-20, 19:56
Medlem
Hugin86s avatar
Jag tror baronen börjar få smaka på pengar och är inte så sugen på att fe dom till kronkalle, utan vill ha kul för dom i stället
Citera
2024-09-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyngSmEll
Jag såg precis Cluee News som hade ett inslag om Carl Fredrik.

Vad ska man säga, det gör ont att se framförallt tänker jag på barnen.

Men så här är livet, som man sår får man skörda!
Det är likadant för alla, beter man sig illa som fan så kommer man få det illa som fan.
Hans fru borde tvinga honom att söka vård för sitt sjuka beteende istället för att han sitter och läser kommentarer från andra sjuka människor som hejar på hans konstiga väldigt märkliga beteende.

Sorgligt att se en trebarnsfar bete sig såhär oansvarigt, hoppas för hans och framförallt barnens skull att han kan ta tag i sig själv.

Edit: Många väldigt sjuka människor i den här tråden, ni borde också söka hjälp och skärpa till er.

Sorgliga är att folk jävlas med dom gång efter gång, utan en tanke på barnen. Ingen vet alls hur han är med barnen.
Citera
2024-09-20, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Sorgliga är att folk jävlas med dom gång efter gång, utan en tanke på barnen. Ingen vet alls hur han är med barnen.
Ingen "jävlas" med honom förutom hans egna hjärnspöken. Det behövs inte eftersom han jävlas ypperligt med sig själv och alla i hans närhet.
Citera
2024-09-20, 20:04
Medlem
Citat:

Håller med det finns verkligen noll tanke på barnen, jag lovar dig att det ända man har gjort här är att jävlas med Rask men denna gång gick det ut över barnen mest.
Undra om det är samma människor som ringer till soc var och varannan dag eller är det samma människor som skickade meddelande till skolan om sex filmen? eller kanske till och med någon som bor på samma ställe och vill förstöra.
Citera
2024-09-20, 20:18
Medlem
Citat:
Det är sorgligt för barnen men så många familjer som skithögen har trakasserat så är det knappast något man inte såg komma. Det är helt och hållet svinpälsens eget fel
Citera
2024-09-20, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Håller med det finns verkligen noll tanke på barnen, jag lovar dig att det ända man har gjort här är att jävlas med Rask men denna gång gick det ut över barnen mest.
Undra om det är samma människor som ringer till soc var och varannan dag eller är det samma människor som skickade meddelande till skolan om sex filmen? eller kanske till och med någon som bor på samma ställe och vill förstöra.
Finns det något som backar upp det med sex filmen till skolan? Det är nytt för mig
Citera
2024-09-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja detta gick överstyr. Tycka vad man vill om han är en sak, men att jävlas o är ute för att förstöra är en sak.
Citera
2024-09-20, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Finns det något som backar upp det med sex filmen till skolan? Det är nytt för mig

Man skrev det här i tråden när filmen kom ut att man hade skickat till skolan för att varna personalen, så gå tillbaka någon månad så kan du finna det.
Citera
2024-09-20, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Fantastiskt att han dessutom glatt erkänner att han har skickat ett härligt narcissistiskt sms till hyresvärden med lite härliga manipulationstekniker som ”jag känner mig så smutsig” och ”tänk på min stackars familj”!

Baronen, det är du som är problemet, och det har du alltid varit och kommer alltid att vara. SÅ ÄR DEEEEET!
Lägg ner, jag tror han är en bra pappa. Har hyresvärden svarat på detta?
Citera
2024-09-20, 20:24
Medlem
Citat:
Ja detta gick överstyr. Tycka vad man vill om han är en sak, men att jävlas o är ute för att förstöra är en sak.

Exakt, stackars lilla flickan som skulle få sitt rum med prinsessor och ena grabben fick så ont i magen och behövde gå hem från skolan 😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in