Citat:
Ursprungligen postat av
Cichlidae
Ja, som sagt, det verkar som många väljer Yazen, men jag skulle vilja veta vad som motiverar det högre priset.
Hur fungerar kontakten med personalen? Jag är inte den som gärna pratar med folk hur som helst utan jag är nog ganska introvert av mig. Måste man prata med läkare och sköterskor i tid och otid?
Jag tror Yazen var först och sen har de gjort mycket reklam så därför är de mest kända. Lättanvänd app med ett community i en forumdel finns. Förutom läkare har man en coach och tillgång till dietist och psykolog. Man behöver inte ha kontakt om man inte vill, förutom i början när man blir registrerad och de behöver reda ut om man ska få medicinen eller inte.
Har inte pratat i telefon eller haft videomöten (men man får skicka in helkroppsbild på sig själv i början) utan bara meddelanden via appen. Sen när man väl är "inne" behöver man inte ha kontakt utöver att säga till när man behöver nytt recept.
Men låter som andra alternativ passar dig bättre om du inte behöver de extra tjänster de har.