2024-09-19, 08:24
Medlem
Hon ser tuffare ut.
Citera
2024-09-19, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag är övertygad om att politbyrån i Moskva har en egen avdelning avsatt för att misskreditera Wilderäng och hans kompisar. Det sitter säkert flera man och trollar hans blogg och i tråden om honom på Flashback för han är ju en sådan viktig och avgörande faktor i kriget att det är självklart att han måste beredas högsta prio för smutskastning.

Jag tror inte Moskva bryr sig ett jota om galningen Wilderäng och hans anhang. Möjligtvis att dom kikar in på hans sida en fredagkväll efter några glas vodka för att få sig ett gott skratt.
Citera
2024-09-19, 15:09
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordarsnigeln
Att Mattläggar-ern är psykisk sjuk? Kanske det, är något märkligt med fasaden av godast i världen. Som sagt är det konstigt att Lasse hela tiden, hela tiden, spamar om just Jesus VM. Varje dag.

Enligt tråden i krigsgruppen finns domar men ingen som lagt ut ännu. Har du sett något?

Wilderäng har nog samma typ av störning som han Ryan Routh som försökte skjuta Trump. Bara det att Wilderäng är mer fungerande och inte lika sjuk.
Citera
2024-09-20, 08:03
Medlem
Även om en del här sitter o skrockar över galenskapen ligger det nog nånting i teorierna bloggaren har om Northvolt.

https://www.affarsvarlden.se/reportage/varningsropen-inifran-northvolt-fabriken-usla-kinesiska-maskiner

Förvånar mig inte ett dugg om han faktiskt får rätt, Kina har ju köpt in sig i vindkraft industrin så varför inte något annat?

Nä, vi svenskar är godtrogna och även en galen person kan ha rätt ibland.
Citera
2024-09-20, 08:21
Medlem
Okej att kineserna skickat skitgrejer till Northvolt, det är logiskt eftersom nästan allt som kommer från Kina är skräp.

Men det är totalt nonsens att Kina kommer att köpa Northvolt, det kommer inte att hända, det kommer att krävas regeringsbeslut på att köpa ett sånt bolag och anläggning. Som naturligtvis kommer att säga blankt nej. Vad i hela helvete röker Wilderäng där nere i runkbunkern egentligen?
Citera
2024-09-20, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem
Även om en del här sitter o skrockar över galenskapen ligger det nog nånting i teorierna bloggaren har om Northvolt.

https://www.affarsvarlden.se/reportage/varningsropen-inifran-northvolt-fabriken-usla-kinesiska-maskiner

Förvånar mig inte ett dugg om han faktiskt får rätt, Kina har ju köpt in sig i vindkraft industrin så varför inte något annat?

Nä, vi svenskar är godtrogna och även en galen person kan ha rätt ibland.

Visst, även en trasig klocka visar rätt tid ibland men det där ser i mina ögon mer ut som djävligt usel upphandling.
Hur i helvete kan någon köpa in utrustning med kinesiska tecken? Okej om det sker en gång men sedan fortsätter man ju inte att köpa in utrustning utan att allt är översatt till engelska.

Vad är det för jävla ledning som sitter och styr northvolt? Är samtliga politiskt tillsatta utan andra meriter än lojalitet mot partiet?
Citera
2024-09-20, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeddofilHunter
Kan inte, någon begränsning på kontot tyvärr. Jag kan inte skriva i den tråden, kan inte skriva PM, vet ej varför. Jag har inte fått några varning eller sånt. Prova om du kan skriva PM till mig om du vill. Jag har domar bland annat. Inte om Lasse W så passar inte i denna tråden men om Jvm, och det är safftigt vidrigt.

Du behöver 30 dagar och 50 inlägg för Ukraina och PM. Ser fram emot domarna mot Jonas och den effekt dessa kan ha på Lasse-Basse!
Citera
2024-09-20, 10:45
Medlem
För alla som läser här, var medvetna om att de flesta som skriver negativt är rysstroll som försöker att så split i Sveriges engagemang för Ukraina. Wilderäng står för en blogg som samlat ganska många intresserade att hjälpa Ukraina och följa krigsförloppet.

Sen om han är en stolle eller inte spelar ingen roll eftersom han gör det mesta rätt och givetvis är pro-ukrainsk så det stänker om det.

Detta retar givetvis gallfeber på alla som är pro-ryssar och speciellt då som deras möjligheter att skriva i bloggens diskussionstrådar är ganska begränsade eftersom Wilderäng rensar bort alla pro-ryska kommentarer. Det är helt riktigt att göra eftersom pro-ryska kommentarer mestadels kommer från rysstrollen.

Här i Flashback har då rysstrollen fritt fram, ingen stoppar dem från att spamma hela forumet med ljug och konspirationsteorier, allt i syfte att så split bland folk i väst och få folk att stödja diktatorn Putin istället för västs demokratier.
Citera
2024-09-20, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
För alla som läser här, var medvetna om att de flesta som skriver negativt är rysstroll som försöker att så split i Sveriges engagemang för Ukraina.

Tråden startades för 10 år sedan.

Wilderäng var hatad långt innan Rysslands invasion.

De flesta av oss som skriver i tråden har en lång historik på Flashback och har tydligt tagit ställning för Ukraina.

Att skriva om tokstollen Wilderäng har överhuvudtaget inget med Ukrainakriget att göra. Du och Wilderäng verkar ha drabbats av samma slags psykos efter krigsutbrottet som får er att tolka allt som händer i världen utifrån hur det gynnar eller missgynnar Ryssland.

Ryssland bryr sig inte det minsta om Wilderäng. Det finns inga organiserade rysstroll med uppdraget att vanära Wilderäng. Däremot är jag helt övertygad om att Wilderäng själv tror att han står på Rysslands hitlist, det har han flera gånger skrivit på bloggen. Men Wilderäng är inte frisk. Du verkar heller inte vara frisk som kommer in på Flashback och yrar om att rysstroll har sänts ut för att motarbeta din idol Wilderäng för att därigenom få Sveriges stöd till Ukraina att upphöra. Antingen är du ett litet barn som läst för mycket skräpspionlitteratur eller så är det något som inte står rätt till med dig. Jag uppmanar dig vänligen att söka psykiatrisk hjälp.
Citera
2024-09-20, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Tråden startades för 10 år sedan.

Wilderäng var hatad långt innan Rysslands invasion.

De flesta av oss som skriver i tråden har en lång historik på Flashback och har tydligt tagit ställning för Ukraina.

Att skriva om tokstollen Wilderäng har överhuvudtaget inget med Ukrainakriget att göra. Du och Wilderäng verkar ha drabbats av samma slags psykos efter krigsutbrottet som får er att tolka allt som händer i världen utifrån hur det gynnar eller missgynnar Ryssland.

Ryssland bryr sig inte det minsta om Wilderäng. Det finns inga organiserade rysstroll med uppdraget att vanära Wilderäng. Däremot är jag helt övertygad om att Wilderäng själv tror att han står på Rysslands hitlist, det har han flera gånger skrivit på bloggen. Men Wilderäng är inte frisk. Du verkar heller inte vara frisk som kommer in på Flashback och yrar om att rysstroll har sänts ut för att motarbeta din idol Wilderäng för att därigenom få Sveriges stöd till Ukraina att upphöra. Antingen är du ett litet barn som läst för mycket skräpspionlitteratur eller så är det något som inte står rätt till med dig. Jag uppmanar dig vänligen att söka psykiatrisk hjälp.

Men diskutera då Wilderäng utan att samtidigt promota Ryssland om det är Wilderäng som ni är ute efter. Jag bryr mig inte om Wilderäng sådär, utan det jag reagerar på är information i syfte att slå split mellan oss i Sverige med hjälp av påhittad och falsk information.

För jag är helt för att Ukraina står på rätt sida i kriget och representerar det goda inkl hela västs framtid gentemot Rysslands inte så roliga alternativ om de får som de vill.

Sedan undanber jag mig alla de personliga påhopp som du sysslar med.
Citera
2024-09-20, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Okej att kineserna skickat skitgrejer till Northvolt, det är logiskt eftersom nästan allt som kommer från Kina är skräp.

Men det är totalt nonsens att Kina kommer att köpa Northvolt, det kommer inte att hända, det kommer att krävas regeringsbeslut på att köpa ett sånt bolag och anläggning. Som naturligtvis kommer att säga blankt nej. Vad i hela helvete röker Wilderäng där nere i runkbunkern egentligen?

Det sa man om vindkraftsparkerna också o ändå är det kineser som äger en hel del nu.
De kommer försöka.
Citera
2024-09-21, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigfromkumla
Hon tar väl ut från Lars´s bolag också?

2 anställda:
https://www.allabolag.se/5590784640/bokslut

Tänker att de högklackade bootsen och hotellsviterna kostar en del, så det går nog åt flera löner.

Det gjorde det garanterat. Det är väl känt att inom krigszoner finns det pengar att tjäna. Speciellt den ryska slampan lever på det. Leverera brandbilar. Ja Ukraina behöver det men inte till vilket pris som helst. Mr wilderäng har sina böcker men väljer att leasa en Tesla för pengarna. Ryssen tar från donatorerna för att finansiera sina extravaganta kläder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in