2024-09-19, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Angående Norge så kanske du har rätt men jag vet att dom också har massa la mousse och fake Dry Sift/Frozen/Static som antagligen är kokade eller utblandade som i Sverige.

E nyfiken på vad du menar med kokat/kokade? Bara intresserad av tillverkningsprocesser och kokat har jag aldrig hört. Berätta gärna?
Citera
2024-09-19, 18:17
Medlem
Finns en dry i Stockholm med stämpel ”Arcade”
Sen en bild på en gubbe med en text i bakgrunden.
Kompakt platta som är mörk utanpå men ljus inuti, rekommenderar starkt den!
Citera
2024-09-19, 19:29
Medlem
DroneXR7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Tydligen fanns det sinnessjukt bra saker i Stockholm ändå. Men inte via "becknarna". Slut på meddelandet.

Gud vilken scam hela den svenska cannabismarknaden är. Folk bråkar och åker i fängelse för... skit. Och hemma sitter svensson och har knappt en susning om hur bra hasch och gräs är. Fast jag fattar när vem som helst kan tjäna 7000-8000 per platta nuförtiden.

Alla jag känner har börjat odla eget gräs, folk som rökt sedan barnsben köper ingenting längre.

AK 47 XTRM självblommande marijuanafrön är en korsning mellan White Widow XTRM och frön från den välkända AK 47-plantan. Germinerade frön ger en härligt stark och kraftfull planta. Sätt plantan på en solig plats och du kan förvänta dig kraftfulla knoppar.

Den ger 80g från frö på knappt 2 månader och blir ca: en halv meter. Det är en kul hobby. 10 frön 350:-

Att odla ogräs, är lättare än man tror.
Senast redigerad av DroneXR7 2024-09-19 kl. 19:38.
Citera
2024-09-20, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Helt lost vännen! Du pratar som att du har koll på varenda kaka i Sverige som säljs när du egentligen är någon form av lallare som har blivit blåst på attrapp-röka låter det som. Ta det med dina "kontakter" istället för att gå ut och gnäll på forum och avslöja dig själv som en blåsbar skitsnackare.

Visst, det är inte jag som röker la mouse

Men om du är så säker på att jag snackar skit så kolla med nån som har en klubb i Spanien eller nån annan som är kunnig på hasch så kan vi se vem som snackar skit eller så visar du bild på vad du brukar röka så visar jag vad jag brukar röka, det är du som gör bort dig hur som helst.
Senast redigerad av CubanLinks 2024-09-20 kl. 06:36.
Citera
2024-09-20, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kos7
E nyfiken på vad du menar med kokat/kokade? Bara intresserad av tillverkningsprocesser och kokat har jag aldrig hört. Berätta gärna?

Över kurerade/utsatta för hög värme (du kan tex vaccum packa det och låta det ligga i varmt vatten så det blir oljigt och folk tror det är bättre än vad det är, man förstör smakerna med för hög värme).

Dom "kokar" (med värme och vatten) haschet i Pakistan och Afghanistan innan det packas för försäljning, därför det är så mörk brunt och kletigt...alltså bra afghan som "red label" och jag menar inte den svarta fake afghanen som brukade komma till Sverige varje år och inte kostade nånting och fungerade knappt.
Senast redigerad av CubanLinks 2024-09-20 kl. 06:37.
Citera
2024-09-20, 06:40
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Visst, det är inte jag som röker la mouse

Bara för ni röker den sämsta skiten Marocko tillverkar så betyder det inte att alla andra gör det.
Längesen la mousse ens fanns men inte fan va det dåligt säger jag bara. 1/6 är som att säga att solen är blå du måste blivit blåst själv.

Inte då du snackar din skit igen. Vi bombas med bra hasch sen att du sitter och tar emot blåsningar med attrapp-röka säger mer om vilket "proffs" du är.
Senast redigerad av Congelado 2024-09-20 kl. 06:58.
Citera
2024-09-26, 09:14
Medlem
Citat:
Längesen la mousse ens fanns men inte fan va det dåligt säger jag bara. 1/6 är som att säga att solen är blå du måste blivit blåst själv.

Inte då du snackar din skit igen. Vi bombas med bra hasch sen att du sitter och tar emot blåsningar med attrapp-röka säger mer om vilket "proffs" du är.
I detta har han dock rätt - LaMousse är skit, bottenskrapet från Marocko. Googla så får du se, det är allmänt känt i resten av världen
Citera
2024-09-26, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroneXR7
Alla jag känner har börjat odla eget gräs, folk som rökt sedan barnsben köper ingenting längre.

AK 47 XTRM självblommande marijuanafrön är en korsning mellan White Widow XTRM och frön från den välkända AK 47-plantan. Germinerade frön ger en härligt stark och kraftfull planta. Sätt plantan på en solig plats och du kan förvänta dig kraftfulla knoppar.

Den ger 80g från frö på knappt 2 månader och blir ca: en halv meter. Det är en kul hobby. 10 frön 350:-

Att odla ogräs, är lättare än man tror.

Älskar all sorts cannabis. Har aldrig odlat ännu, det står på min bucketlist men mina odlings förhållanden är inte ideala just nu och när den dagen kommer kommer jag inte passa på att göra egna varor. Fy satan så gott
Citera
2024-09-26, 21:30
Medlem
Citat:
Helt lost vännen! Du pratar som att du har koll på varenda kaka i Sverige som säljs när du egentligen är någon form av lallare som har blivit blåst på attrapp-röka låter det som. Ta det med dina "kontakter" istället för att gå ut och gnäll på forum och avslöja dig själv som en blåsbar skitsnackare.

Håller med, det finns finfin röka i Sverige...
/Rökt i 20 år
Citera
2024-10-02, 07:52
Medlem
Testade stämpeln Italiano.

Helt luktlös och gav ett rus som påminde mer om en dålig fylla.
Huvudvärk och illamående fick jag av skiten dessutom och var tvungen att ta en imovane för att kunna sova. Fick även cannabissvettningar och drömde när jag somnade...

No more.. Nu röker jag bara det jag odlar själv hädanefter...
Senast redigerad av U-a420 2024-10-02 kl. 07:57.
Citera
2024-10-03, 22:31
Är det någon som testat en kaka med etiketten "Herbal Rhyno" hur var den isf ?
Citera
2024-10-04, 11:38
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Håller med, det finns finfin röka i Sverige...
/Rökt i 20 år

Känner inte igen någon av dom du talar om bor i ua och jag har varit nöjd det sista.. men vet att skit florerar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in