Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
Först vill jag säga att detta är hemskt det N har behöva gått igenom, ingen ska behöva göra det !!
Men nu har jag återigen lyssnat igenom detta och historien har ändrats åter igen sorgligt nog
För det gör detta mindre trovärdigt, vilket är tråkigt då man inte ska förminska någons känsla el upplevelse
Första gången det hände så var dom i ett kuddrum nu har historien ändrats till ett arbetsrum
Första gången historien berättas så var det ingen som kände till den.
Men nu helt plötsligt så visa det sig att en fröken kom på dom erfter det hänt några ggr och ville prata med J
Och skulle ha sagt att killar vill testa sin sexuella läggning och la skulden mer på N
Då ifrågasätter jag dett hur gamla var dessa killar och hur är det ens möjligt att det har hänt flera ggr
Sen längre in så säger hon först att N kissa på sej dom undra varför och tog henne till läkaren och där kunde man konstatera att N blivit utsatt
För att sen i nästa stund säga det tog flera år innan vi förstod att detta var orsaken till det !
Så hur var det nu kunde man konstatera detta när N var 6 för det är vad dom säger först i podden tills några min senare att det tog flera år innan detta kom fram 🤔
Sen minns ni alla den här historien om Maglufresan som hon vid flera tillfällen bla lagt upp på Yt där hon säger att det var ett övergrepp och hon mått så psykiskt dåligt
Idag säger hon att det höll på att bli ett övergrepp?? Så hur är det var det övergrepp el inte
Och under hela poddavsnittet så hör man hur J är den drivande till detta och till alla anmälningar som sker har även sagts tidigare
I tråden
Det blir så tydligt då dom berättar om denna kille som var 6 år vid tillfälle när detta hände skickar när N har blivit känd ett sms om själva händelsen . Då J säger att hon tänkte anmäla detta ringa hans föräldrar mm och ville att händelsen ska tas upp och komma ut i offentligheten .
N påstår oxå att hon radera smset nyligen då J säger det är ju synd
Lägligt att ett sms försvann precis innan podden
Hon hävdar att det bara är 1 anmälningar som blivit 2 det är så rörigt.
Men vi som kan historien vet att det är betydligt många fler .
Jag säger inte att detta inte har hänt, men jag reagerar på att historien ändras från gång till gång
Och det är det som ej blir trovärdigt tyvärr och det blir så tydligt idag att lögnerna löper i varandra
jättebra återberättat Millan ❤️ var in och lyssna!
Tyvärr är inte jag lika ödmjuk som du .
Först främst en 6 åring som blivit utsatt sluter sig blir inåtbunden minns oftast ingenting mer än några få detaljer
Brukar ta år in allt har kommit tillbaka om det ens gör det
Så jag är skeptisk till om det ens har hänt dels pga alla detaljer
Man har ändrat historiens gång inte bara 3 är 4 gången jag hör den och har ändrats så pass mkt så jag börjar tro art det är J som hittat på detta
Vet inte varför jag får den känslan, den blev efter att hon berätta om den här killen och kändisskapet vad det nu hade med historien och göra förutom att han skulle vara en av 6 åringarna.
Och att hon direkt skulle koppla in hans föräldrar göra en anmälan efter 10 år ( jag vet att det går ) men var sättet J berätta det på
Kom ner på jorden N är inte så jäkla känd som ni vill få det till