2024-09-19, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Detta nämnda skällsord hävdas enbart av N. Ingen har vad jag vet hört A version av det hela, förutom att han själv erkänt att man ibland gör saker som man ångrar och att han inte är perfekt.

A har här handlat i affekt på grund av att han i det här läget inte vet om det är N som varit otrogen mot honom och fått klamydia från någon annan man. Ordvalet kan man diskutera. Men om man plockar det ur sitt sammahang så är det kanske inte så jättemärkligt. Ordet är riktat mot N. Ej mot C.
Jag har som sagt bara läst det här.
Ordvalet är inte okej nånstans oavsett.
Ja givetvis är det riktat till N, men det är C han använder i det läget.
Självklart hoppas jag det inte ens har hänt.
Senast redigerad av HungerCut 2024-09-19 kl. 15:13.
2024-09-19, 15:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Nej, du skrev inte att du trodde han hade kontaktförbud. Du skrev mer än en gång att han hade det. Du har ej heller bett om ursäkt för det. Vem nu du nu menar att du skull ha gjort det till.
Där har du ett typexempel på hur ni som förstår varann så bra ändå tolkar samma person helt olika. Då blir det nästan alltid fel.

Jag läser självklart vad ni skriver, varför skulle jag inte göra det? Jag lägger mig inte i vad ni tycker om N och J och C kläder, sängkläder och hjälmar osv. Där handlar det om tycke och smak och alla är olika och inget är rätt eller fel.

Jag vet inte vad det är du ska ha svar på som du inte tycker att jag besvarar? Det är inte så att du bara tror att jag inte svarar för att svaret inte faller dig i smaken?
Jag bad om ursäkt blev anmäld tom pga kommentaren jag skrev ! Om du har missat det så är det ej mitt problem. Och jag har förklarat till skillnad från dej
2024-09-19, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Jag bad om ursäkt blev anmäld tom pga kommentaren jag skrev ! Om du har missat det så är det ej mitt problem. Och jag har förklarat till skillnad från dej

Svara inte hen, hen är inte värd något direkt svar. Hen plockar russinen i kakan sen kör hen det tills någon köper lögnen (trots ursäkter när misstag eller missförstånd begåtts, från ALLA utom hen)

Vi vet att du har bett om ursäkt, vilket ingen av oss vettiga har problem med när misstag eller missuppfattning uppstått!
Inte ditt problem att hen inte klarar av att ta till sig det. Familjen H ljuger friskt dessutom. Antal anmälningar ändras hela tiden i deras berättelser, så Gud vet vad som är sant när det kommer från dem!!

(Fast att De glömmer själva vad de sagt, svårt att hålla reda på "sanningen" när man ljuger konstant som de gör, en gång på nätet, alltid på nätet, hur mycket de än raderar🙄 )

Hon anmälde honom för stalking, vem gör så ens?? Är det endast denna anmälan de gjort enligt J i podden så var det bara EN?!?

N "skröt" hos Björken att A t om friade och hon bad honom "gitta" (hennes ord) om han älskade henne. Samtidigt påstå att A inte velat ha kontakt eller hört av sig. Antagligen ingick det inte i hennes plan att A stannade i Sthlm för då blev det svårare att försvara sina lögner.

#teamChiarasRättigheter
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-09-19 kl. 16:16.
2024-09-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Ja då får väl jag be om ursäkt att jag missat att du har bett folk om ursäkt.
Dock är det inte direkt mitt problem heller.
Det var osanningen du for med som va mer mitt problem isåfall.
2024-09-19, 19:05
Medlem
Citat:
Ja då får väl jag be om ursäkt att jag missat att du har bett folk om ursäkt.
Dock är det inte direkt mitt problem heller.
Det var osanningen du for med som va mer mitt problem isåfall.

Det är aldrig ditt fel när du ”missar” något men det är alltid alla andras fel? Måste va jobbigt att leva som dig.
2024-09-19, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Det är aldrig ditt fel när du ”missar” något men det är alltid alla andras fel? Måste va jobbigt att leva som dig.

Jag är så ödmjuk att jag tillåmed bad om ursäkt för att jag missade att det fanns en ursäkt från personen som gick ut med helt fel info.
Varför skulle det vara jobbigt att leva som mig? Inte det minsta jobbigt. Tvärtom.
Med tanke på vad du har berättat om dig själv så är det väl ganska uppenbart vem av oss som lever ett jobbigt liv !!
Senast redigerad av HungerCut 2024-09-19 kl. 19:17.
2024-09-19, 19:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
N ska öppna upp sig om övergrepp hon gick igenom som barn i podden imorgon.

Det är fruktansvärt ingen ska behöva gå igenom det. N ber folk att vara snälla i kommentarerna.

Jag har för mig att hon redan öppnat upp sig om just detta på yt (finns 2 videos ett övergrepp när hon var 17-18 tror jag och den andra om det när hon var 6 år). Finns även på andra ställen, glömt nu var nu. Tror jag läst om det också, kanske nytt imorgon eller är det samma. Som sagt tror att hon pratat om det förut.

(Ser ut som hon är på Cypern, LI eller något bachelorinspelning kanske??)

Jättesorgligt vad hon gått igenom verkligen.
Hon kanske borde prata med en riktig psykolog istället och få riktig terapi från någon som inte är känslomässigt involverad?!?

Vill verkligen inte låta okänslig men det förtar inte all missad tid med dottern från henne och från pappan. Hon kommer ångra sig när det är för sent, tyvärr.

#teamChiarasRättTillTvåFörädrar

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, precis som du säger så har N tagit upp det här med övergreppen i YT-klipp tidigare. Det är mycket beklagligt att någon ska behöva utstå någon sådant.
Dock som tidigare sagts så är det mycket svårt att veta exakt vad som stämmer eller ej i N:s historier, då de inte bara faller samman i en historia. N skiftar i berättelserna från en gång till en annan. Säger ej att det inte är som hon säger, men återigen så finns det flera osäkra fragment i vad som egentligen hänt henne.

N har själv gått ut med och pratat om dålig självkänsla osv. Hon skulle med fördel själv försöka gå en längre tid i terapi och söka professionell hjälp för de känslor som hon idag inte kan hantera.

Det är inget fel i att ha en fin och nära kontakt med sin mamma, men där kan gränsen för vad som är sunt bli hårfin.

I N:s fall så är J på tok för nära sin dotter. J tar över makten när det kommer till val av män, ska höra dagen efter över telefon hur sexet med killen N legat med varit in i minsta detalj, följa med N var hon än går och tar till och med över N:s "mamma,"- roll från den dagen när C föddes.
Först vill jag säga att detta är hemskt det N har behöva gått igenom, ingen ska behöva göra det !!

Men nu har jag återigen lyssnat igenom detta och historien har ändrats åter igen sorgligt nog

För det gör detta mindre trovärdigt, vilket är tråkigt då man inte ska förminska någons känsla el upplevelse

Första gången det hände så var dom i ett kuddrum nu har historien ändrats till ett arbetsrum
Första gången historien berättas så var det ingen som kände till den.
Men nu helt plötsligt så visa det sig att en fröken kom på dom erfter det hänt några ggr och ville prata med J
Och skulle ha sagt att killar vill testa sin sexuella läggning och la skulden mer på N

Då ifrågasätter jag dett hur gamla var dessa killar och hur är det ens möjligt att det har hänt flera ggr

Sen längre in så säger hon först att N kissa på sej dom undra varför och tog henne till läkaren och där kunde man konstatera att N blivit utsatt
För att sen i nästa stund säga det tog flera år innan vi förstod att detta var orsaken till det !

Så hur var det nu kunde man konstatera detta när N var 6 för det är vad dom säger först i podden tills några min senare att det tog flera år innan detta kom fram 🤔

Sen minns ni alla den här historien om Maglufresan som hon vid flera tillfällen bla lagt upp på Yt där hon säger att det var ett övergrepp och hon mått så psykiskt dåligt

Idag säger hon att det höll på att bli ett övergrepp?? Så hur är det var det övergrepp el inte

Och under hela poddavsnittet så hör man hur J är den drivande till detta och till alla anmälningar som sker har även sagts tidigare
I tråden
Det blir så tydligt då dom berättar om denna kille som var 6 år vid tillfälle när detta hände skickar när N har blivit känd ett sms om själva händelsen . Då J säger att hon tänkte anmäla detta ringa hans föräldrar mm och ville att händelsen ska tas upp och komma ut i offentligheten .
N påstår oxå att hon radera smset nyligen då J säger det är ju synd

Lägligt att ett sms försvann precis innan podden

Hon hävdar att det bara är 1 anmälningar som blivit 2 det är så rörigt.

Men vi som kan historien vet att det är betydligt många fler .

Jag säger inte att detta inte har hänt, men jag reagerar på att historien ändras från gång till gång

Och det är det som ej blir trovärdigt tyvärr och det blir så tydligt idag att lögnerna löper i varandra
Senast redigerad av Millan75 2024-09-19 kl. 20:03.
2024-09-19, 20:02
Medlem
Citat:
Jag är så ödmjuk att jag tillåmed bad om ursäkt för att jag missade att det fanns en ursäkt från personen som gick ut med helt fel info.
Varför skulle det vara jobbigt att leva som mig? Inte det minsta jobbigt. Tvärtom.
Med tanke på vad du har berättat om dig själv så är det väl ganska uppenbart vem av oss som lever ett jobbigt liv !!

Det är aldrig ditt fel när du missar något men de är alltid alla andras fel att någon missar något, stavar fel etc.
Trots mina bekymmer här i livet så är det ganska skönt att va mig, tillskillnad från många andra har jag extremt stor empati för människor. Att vara någon som pratar utifrån ett perspektiv där du har 0 aning om saker säger en hel del om dig själv. Syftar du på min eips så är, hör & häpna, inte alla med eips likadana eller agerar ut på samma sätt. Finns något som heter tyst eips, dra iväg en googling vet ja!
Med det sagt så hade du nog inte klarat 1 sekund i mina skor & trots de jag gått igenom så har jag hamnat på rätt ställe i livet tillskillnad från många andra. Men du bevisar gång på gång att du vill trycka ner andra människor, precis som nu, men du får nog leta vidare för jag kunde inte bry mig ett dugg om en patetisk liten människa som sitter på Flashback & leker gud. Puss & kram på dig
2024-09-19, 20:13
Avstängd
Citat:
Det är aldrig ditt fel när du missar något men de är alltid alla andras fel att någon missar något, stavar fel etc.
Trots mina bekymmer här i livet så är det ganska skönt att va mig, tillskillnad från många andra har jag extremt stor empati för människor. Att vara någon som pratar utifrån ett perspektiv där du har 0 aning om saker säger en hel del om dig själv. Syftar du på min eips så är, hör & häpna, inte alla med eips likadana eller agerar ut på samma sätt. Finns något som heter tyst eips, dra iväg en googling vet ja!
Med det sagt så hade du nog inte klarat 1 sekund i mina skor & trots de jag gått igenom så har jag hamnat på rätt ställe i livet tillskillnad från många andra. Men du bevisar gång på gång att du vill trycka ner andra människor, precis som nu, men du får nog leta vidare för jag kunde inte bry mig ett dugg om en patetisk liten människa som sitter på Flashback & leker gud. Puss & kram på dig
Tack så mkt , så bra skrivet du är grym 🫶🙏❤️
2024-09-19, 20:14
Medlem
Citat:
Nu var det ju liksom du som citerade mig om att mitt liv skulle vara jobbigt ….är det jag som är den ”onda” då när jag svarar att ditt liv måste uppenbart vara jobbigare ?
Typiskt borderlinebrudar att skapa något drama själv å sen skylla på den som svarar tillbaks.
2024-09-19, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Tack så mkt , så bra skrivet du är grym 🫶🙏❤️

Du med Millan 🙌🏻❤️
2024-09-19, 20:17
Medlem
Citat:
Nu var det ju liksom du som citerade mig om att mitt liv skulle vara jobbigt ….är det jag som är den ”onda” då när jag svarar att ditt liv måste uppenbart vara jobbigare ?
Typiskt borderlinebrudar att skapa något drama själv å sen skylla på den som svarar tillbaks.

Jag svarade dig tillbaka med att mitt liv måste va jobbigt att leva, är det inte de du vill? Få svar på dina frågor du ställer? För hade jag inte svarat hade du skrivit att jag inte svara på din fråga.
Du bevisar bara mer & mer vilken respektlös människa du är. Patetiskt, jag hoppas du någon gång råkar ut för någon som faktiskt ger dig den reaktionen du vill ha, för om jag nu är en så typiskt borderlinebrud, då har du inte sett många med eips hahahaha 🧏🏼‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in