2024-09-19, 17:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Hela hans tråd försvarar du och förminskar hans beteende gumman.
Du påstår väldigt mycket. Varför är det så svårt för dig att bevisa dina påståenden?
Du har länkat till inlägget där jag säger att det är fel att Jocke fuskar med skatten.
Så länka till inlägget där jag säger att det är okej att Chrippa fuskar med skatten? det kan du inte eftersom det inlägget inte finns.
Citera
2024-09-19, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Förr sa man farstukvist, men idag säger det flesta uterum, det är 2 olika ord för samma sak, men båda orden är korrekta. Men jag vet att sånt är svårt för dig att förstå.

Har du frågat Jocke ännu om den egna företagaren i Söderhamn som du är så nyfiken på?

Ja du är ju facit och har alltid rätt 😄 Efterkonstruktion delux.

Ja jag har fått svar på det om Söderhamn av Jocke. Jag håller nog inne på den infon ett tag men jag lovar att jag tar upp det här en passande dag och jag tror inte Jocke bryr sig om det kommer upp till ytan utan mer tvärtom. Det skrattas mycket åt Söderhamn bakom kulisserna.
Citera
2024-09-19, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Tack 🙏
Dom flesta verkar förstå att de nu händer saker runtomkring och att det minskade inläggen på instagram, snap och youtube beror på något.
med tanke på hur det sett ut tidigare.

Japp det händer en del bakom kulisserna nu och då pratar jag inte bara Eko och stämning. Vet själv hur det känns att man vet saker och talar sanningen här men får mycket skit. Men det är bara 2-4 troll som håller på nu. Jag gissar att du snart får veta det som skett idag. Jag kan skicka pm om en vecka nog. Då kommer du och många användare få PM.
Citera
2024-09-19, 17:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ja du är ju facit och har alltid rätt 😄 Efterkonstruktion delux.

Ja jag har fått svar på det om Söderhamn av Jocke. Jag håller nog inne på den infon ett tag men jag lovar att jag tar upp det här en passande dag och jag tror inte Jocke bryr sig om det kommer upp till ytan utan mer tvärtom. Det skrattas mycket åt Söderhamn bakom kulisserna.
Du påstod något, jag bad dig hänvisa till vart jag sagt det. Det är inte "Efterkonstruktion delux"
Så inga bevis och bara lögner som vanligt från dig

Okej, skönt att du äntligen fick svar hur jocke var kopplad till en egen företagare i söderhamn, eftersom du var så nyfiken på det
Citera
2024-09-19, 17:44
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Så det är inget uterum? Härligt när Dopys medvetna lögner i tråden gång på gång synas 😁
Det är väl Joakim som kallar det för det.
Det är väl ungefär samma sak - förstuga/farstu är dock ett förrum till hallen, ofta med funktionen att isolera så att inte kall luft drar in i stugan/kåken.
Uterum är väl mer kopplat till avslappning/umgängesyta. Man äter ju gärna i uterummet, men vill inte "placerad i farstun" -- (som betyder utanför gemenskapen ungefär)

Dopys poäng var väl dock att den enda ytterdörren i utrymmet är Jockes - de delar inte farstu med grannen. Och det har han ju rätt i.
Citera
2024-09-19, 17:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Om du inte ser hur du försvarar och förminskar Chrippa ständigt kan jag tyvärr inte hjälpa dig.

Du har ju fan under 8 månader inte bevisat ett skit och haft uppenbara faktafel.
Du är en idiot. Som bara ljuger, jag tycker det är lika illa både när jocke och chrippa skattefuskar
Citat:
Dock inte underhållande med skattefuffel, det drabbar oss andra när folk tjänar miljoner men fuskar med skatten...
Citat:
Men när hans bror gör det är det okej
Citat:
Den enda rättegång vi vet kommer bli är ju Chrippas skattefusk, det är ju så uppenbart att det är inte en fråga om utan en fråga om när, och vad för straff Chrippa kommer få för det.
Du kan gå tillbaka till mina inlägg från 2022 för att hitta ett inlägg där jag kommenterar Jockes skattefusk, men du klarar inte av att gå tillbaka till 2024-07-24 där jag kommenterat Chrippas skattefusk.
Så nu har jag återigen bevisat att du ljuger som vanligt
Citera
2024-09-19, 17:57
Medlem
PyjamasXLs avatar
Jocke ikväll hos Malou. Skall ni kolla?
Citera
2024-09-19, 18:02
Bannlyst
Citat:
Du är en idiot. Som bara ljuger, jag tycker det är lika illa både när jocke och chrippa skattefuskar

Du kan gå tillbaka till mina inlägg från 2022 för att hitta ett inlägg där jag kommenterar Jockes skattefusk, men du klarar inte av att gå tillbaka till 2024-07-24 där jag kommenterat Chrippas skattefusk.
Så nu har jag återigen bevisat att du ljuger som vanligt

Jag är inte intresserad av att diskutera jag skrev detta när du skrev detta osv. Jag är inte intresserad av din fokusförlyttning hela tiden. Jag är inte intresserad av dina bråk från ingenstans. Det sköter min flickvän redan bra i mitt liv. Mitt inlägg hade en poäng hur du kritisera Jocke där det inte finns nåt att kritisera medan du försvarar och förminskar Chrippas beteende. Vi märker att du har problem med socialt samspel och sociala koder. Tex att förstå poänger, vad som är undanförstått osv. Detta är väldigt vanligt på dagliga verksamheter tragiskt nog för dig.
Citera
2024-09-19, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jocke ikväll hos Malou. Skall ni kolla?

Självklart 🙂

Så Jocke hos Malou och Chrippa i häktet. Jocke vinst 11.5M och Chrippa PK 😆

Jocke hämtar barnen förskola och Chrippa drar 3 dagar till Marbella.
Citera
2024-09-19, 18:05
Avslutad
Citat:
Japp det händer en del bakom kulisserna nu och då pratar jag inte bara Eko och stämning. Vet själv hur det känns att man vet saker och talar sanningen här men får mycket skit. Men det är bara 2-4 troll som håller på nu. Jag gissar att du snart får veta det som skett idag. Jag kan skicka pm om en vecka nog. Då kommer du och många användare få PM.

Du är välkommen att skicka Pm till mig när du får ☺️
Ang händelsen idag vet jag inget än så länge.
Citera
2024-09-19, 18:09
Avslutad
Citat:
Självklart 🙂

Så Jocke hos Malou och Chrippa i häktet. Jocke vinst 11.5M och Chrippa PK 😆

Jocke hämtar barnen förskola och Chrippa drar 3 dagar till Marbella.

Jag har sett den när han var hos Malou, det var en fin intervju, gud vad den killen har gått igenom från kungarna av T till idag, wow😍
Citera
2024-09-19, 18:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag är inte intresserad av att diskutera jag skrev detta när du skrev detta osv. Jag är inte intresserad av din fokusförlyttning hela tiden. Jag är inte intresserad av dina bråk från ingenstans. Det sköter min flickvän redan bra i mitt liv. Mitt inlägg hade en poäng hur du kritisera Jocke där det inte finns nåt att kritisera medan du försvarar och förminskar Chrippas beteende. Vi märker att du har problem med socialt samspel och sociala koder. Tex att förstå poänger, vad som är undanförstått osv. Detta är väldigt vanligt på dagliga verksamheter tragiskt nog för dig.
Det var ju dock du som drog upp Jocke och Chrippas skattefusk. Så det var ju du som flyttade fokuset dit.
Menar du att du gjorde en fokus förflyttning?

"Mitt inlägg hade en poäng hur du kritisera Jocke där det inte finns nåt att kritisera medan du försvarar"
Nu är det snarare som du försvarar jockes skattefusk och kritiserar Chrippas skattefusk? Du gör själv det du ljög om att jag gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in