Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Det är inte lätt att diskutera med människor som är maniska och alltid ska ha rätt. Jättesvårt faktiskt.
Toapapper påstod "Efter ytterdörren kommer en gemensam hall sedan kommer Jocke och deras lägenhetsdörr.", när jag sa att han hade fel och jocka hade en egen dörr med
eget uterum utanför då påstod Toapapper "Nej det delas med en granne sägs tom i vloggen."
Kom ihåg att Toapapper flera gånger sa att han hade rätt och jag hade fel, för han hade insyn, han visste med säkerhet.
När jag då länkar till Jockes video där Jocke bekräftar allt jag säger. Då ändrar sig plötsligt Toapappers åsikter och svar emot mig.
Sedan att han försöker vrida det till att det handlar om ett meddelande han raderade och skriver
"Jsg editersde mitt inlägg 2.52 och du postade 2.55 så försök inte att jag ändrade svar pga ditt inlägg!
Du är riktigt jävla vidrig." när det raderade inlägget inte ens har nämnts eller haft något med diskussionen att göra är bara barnsligt.
Men visst vill du kalla det "maniskt" för att jag bevisade att Toapapper ljög när han påstod att han visste saker så får du väl göra det.
Eller så kan du sätta dig i diskussionen innan du börjar ryggdunka din bästis som sitter och ljuger i tråden.
Så jävla "maniskt" av mig att inte låta folk sitta och vräka ur sig vilka lögner dem vill, så jävla "maniskt" av mig att ge bevis på att personen ljuger