2025-02-01, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Nej men vad fan! Sitter hon och pullar sej mm på Patreon???
Tror hon pratar. Men vad vet jag, hon kanske är desperat.
Citera
2025-02-02, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Tror hon pratar. Men vad vet jag, hon kanske är desperat.
Tar fittan betalt för att lyssna på hennes idiotsnack???
Citera
2025-02-02, 21:37
Medlem
Citat:
Hon finns med två konton på Facebook. Postar men är inte särskilt aktiv.

Sen finns hon på Twitter men är inaktiv. Förefaller ha raderat en hel del där också.

Finns även på Patreon men jag har inte betalat för hennes content.

Rätt länge sen hon uppdaterade Patreon också, senast var kring jul.
Citera
2025-02-06, 14:34
Medlem
Har hon försvunnit helt från nätet nu? Insta borta och inget nytt på länge någon annanstans. Såg även att Oskar tagit bort bilderna på sin "nya" tjej från insta. Har följt denna kvinna sen 2010 med skräckblandad förtjusning, döm mig inte.
Citera
2025-02-07, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bneji
Har hon försvunnit helt från nätet nu? Insta borta och inget nytt på länge någon annanstans. Såg även att Oskar tagit bort bilderna på sin "nya" tjej från insta. Har följt denna kvinna sen 2010 med skräckblandad förtjusning, döm mig inte.

Hon är aktiv på Threads.
Citera
2025-02-12, 11:35
Medlem
moralhoras avatar
Hon har postat på kontot Postpatriarkatet att hennes konto raderas snart permanent:

https://www.instagram.com/postpatriarkatet/
Citera
2025-02-12, 11:44
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Hon har postat på kontot Postpatriarkatet att hennes konto raderas snart permanent:

https://www.instagram.com/postpatriarkatet/

Åh nej, vad hemskt!
Citera
2025-02-14, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisbeth-Salander
Åh nej, vad hemskt!
Verkar inte vara så många följare, bara 2 kommentarer... :-)
Citera
2025-02-14, 08:16
Medlem
Hon finns på Threads. https://www.threads.net/@postpatriar...FoTxZG6A12OR1A

Och har raderat sitt senaste inlägg om hur fruktansvärt ensam hon, var, hur hon befann sig på botten och hur deprimerad hon var. Jag kommer inte ihåg ord för ord, men det var i den stilen.

Har inte postat mycket men skriver ibland (kolla på svar) om allt ifrån mat till politik till mående.

a jag vet jag vet. Jag kan tänka rationellt. Men jag har mått lika i typ fyra år? Och jag vet vad framtiden och annat har i sitt sköte om man säger så och det ökar ej oddsen för uppåtspiral ☺️☺️☺️☺️☺️☺️ Men framförallt … hur länge står man ut?

Den här kommentaren (de förefaller diskutera SSRI + depression mm) var lite rolig.

Obs jag är jättebra på att fejka! Ring inte soc nu Cissi! Mina barn har inte en mamma som sitter och stirrar i väggen 24/7. ☺️Det ägnar jag mig åt på fritiden.

Ja, då var det ju sannolikt Cissi som socanmälde LD tidigare.
Citera
2025-02-14, 23:29
Citat:
Hon finns på Threads. https://www.threads.net/@postpatriar...FoTxZG6A12OR1A

Och har raderat sitt senaste inlägg om hur fruktansvärt ensam hon, var, hur hon befann sig på botten och hur deprimerad hon var. Jag kommer inte ihåg ord för ord, men det var i den stilen.

Har inte postat mycket men skriver ibland (kolla på svar) om allt ifrån mat till politik till mående.

a jag vet jag vet. Jag kan tänka rationellt. Men jag har mått lika i typ fyra år? Och jag vet vad framtiden och annat har i sitt sköte om man säger så och det ökar ej oddsen för uppåtspiral ☺️☺️☺️☺️☺️☺️ Men framförallt … hur länge står man ut?

Den här kommentaren (de förefaller diskutera SSRI + depression mm) var lite rolig.

Obs jag är jättebra på att fejka! Ring inte soc nu Cissi! Mina barn har inte en mamma som sitter och stirrar i väggen 24/7. ☺️Det ägnar jag mig åt på fritiden.

Jag är också ensam, arbetslös och psykiskt sjuk. Har aldrig tänkt tanken på att massmörda människor.

Inte jag heller, och jag har aldrig haft en blodig hammare.
Citera
2025-02-15, 13:39
Medlem
Citat:

Detta har jag missat. När var detta?

LD orosanmälde CW för dåligt moderskap vet jag, men det var längesedan; innan skilsmässan/otroheten.
Citera
2025-02-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trass
Detta har jag missat. När var detta?

LD orosanmälde CW för dåligt moderskap vet jag, men det var längesedan; innan skilsmässan/otroheten.

Det var väl tvärtom? Cissi anmälde LD. Tror inte LD har anmält Cissi.

Då förstod man väl inte heller fullt ut hur märklig LD är men Cissi, i egenskap av svägerska, såg väl mer. Dock tror jag inte att hon är så märklig att barnen gynnas av att tas bort från henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in