Citat:
Ursprungligen postat av
Blaskig
Flashback kommer troligen åka dit på detta. Inte pga av lagtexten eller nåt. Domstolen kommer skita i lagen och tolka den till Flashbacks nackdel in i orimlighet.
Myndighetspersoner har stört sig på flashback länge.
Ordet myndighet är inte synonymt med den politiska termen "vänster". När myndigheten blir HÖGER så kommer ALLA att ha yttrandefrihet, oavsett om det är på ett forum eller i verkligheten.
För övrigt till trådskaparen/tråden. Vänstern kommer misslyckas. Vänstern med sin censur kommer att misslyckas. Vänstern med sina vidriga taktiker kommer att misslyckas. Ha det bra.