2024-09-17, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Den här har nog inte varit uppe? 00:20 in pratar gädda #474 om vandaliserade träd i Lund, dock uttalar han sig inte om huruvida man kan "knolla" på platsen eller inte.

https://sverigesradio.se/artikel/stor-besvikelse-efter-tradvandalismen-en-dyr-historia

Stämmer verkligen det där? Killen i radioinslaget har ju noll likhet med gädda #474.
Citera
2024-09-17, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haverikommissionen
Stämmer verkligen det där? Killen i radioinslaget har ju noll likhet med gädda #474.

Huh, det är ju han till vänster
Citera
2024-09-17, 13:20
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Ber om ursäkt att jag använde fel ord om #480, men du återger verkligen inte bara vad han skrivit, du ”analyserar” och sprider textmassor med invektiv. Det är förtal/ärekränkning i syfte att svärta ner och underblåsa hat mot en människa.

Tror inte ett ögonblick att du skulle finna dig i att bli kölhalad offentligt, vad än orsaken skulle vara.

Edit: Jag skyller inte hans sjukerier på dig, jag ställer mig däremot frågande till dina, närmast besatta, textmassor.

Ja, givetvis är det min "analys" av hur han framstår och vad jag tycker om honom och hans anskrämliga kukalster. Dock är allt inom citationstecken gäddans exakta ord. Med reservation för mindre fel eftersom han har skrivit sinnessjuka mängder meddelanden och jag inte orkar korrekturläsa mig själv. Jag tror att alla som läser förstår precis just det. Det som är inom citationstecken är gäddans egna ord, ibland sammanfattar jag dialogen p.g.a. så massiv och ja, det är klart att jag kommenterar det jag skriver. Enbart transkription är inte speciellt kul att läsa och loggarna i sin helhet finns ju tillgängliga för den som vill läsa dem utan min "analys". Jag fattar ens inte vad du pratar om faktiskt?

Jag har gjort så här med flera gäddor. "Analyserat" deras chattloggar och återgett dem. Att det i det här fallet ser ut att vara "närmast besatt" är för att gäddan själv har chattat på ett precis sånt sätt. Det är störda mängder chattloggar. Något som verkligen, verkligen sticker ut i jämförelse med de andra gäddorna. Maniskt, besatt och sjukt. Jag tycker att det är intressant att det framkommer hur märkligt han har betett sig. Och ptja, jag har tagit pauser mellan varven för jag har trots allt ett jobb att sköta och ett liv att leva.

Och jo, hade jag suttit som ett maniskt psykfall och fullkomligt tondövt sexchattat med och groomat ett högstadiebarn och skickat gräsliga jävla bilder och filmer så hade jag (förhoppningsvis) fattat att jag skämt ut mig nåt så in i helvete och förstått att jag fått skylla mig själv. Dock handlar inte den här tråden om mig så det ämnet kan vi lämna.

Han är en störd individ och det är han själv som har satt sig i den sitsen han är i nu. Han. Ingen annan. #480
Citera
2024-09-17, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus

Ja, det är han.
Citera
2024-09-17, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus

Sant. jag kollade på killen i mitten. Sorry.
Citera
2024-09-17, 13:28
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#480 Detta med "godisklubban" är intressant då de flesta gäddor skickar dic pics på kukar som ser anskrämliga ut, så detta med att kuken anses vara frestande bara för att det är en kuk(?) tycks nästan vara en universell uppfattning 🤔

Man undrar även om en så här dysfunktionell figur verkligen kommit undan på arbetsplatsen. Han har väl suttit ensam på ett kontor och sexat loss, men arbetsprestationerna borde rimligtvis blivit lidande och kollegor reagerat. Han har kanske blivit en mästare i lögner och skyllt på allt möjligt, när han egentligen sexchattat och därför underpresterat. Om det är så liknar det egentligen vilket missbruk som helst

Antagligen är de så verklighetsfrånvända att de faktiskt tror att penisbilderan de skickar är frestande och spännande för att det just en penis på bilden eller så är de den moderna tidens blottare som prompt till visa snoppen för främlingar. Fula gubbar som flashar kuken för den som går förbi. Vet inte. En kombination kanske. I det här fallet så är han ju medveten om att hans kropp inte är så lockande, men v.g. kukbilderna och filmerna när han runkar över toastolen så verkar han övertygad om att barnet blir kåt och att det rinner.

Jag tror att du är nåt på spåren här. Han kan omöjligen ha skött jobbet under den chattande perioden. Det är sjuka mängder loggar. Han är besatt och messar till och med när han kör bil. Han har säkert ljugit ihop än det ena, än det andra. I sann missbrukaranda. #480
Citera
2024-09-17, 13:34
Medlem
Crankyshake2s avatar
Intressant ändå att #480 började tveka över om det kunde vara sant. Undra vad som fick honom tveka.

Imponerande att fiskaren/fiskarna hinner dokumentera såhär mycket loggar från snapchat. Då chatten på snapchat bara är kvar 24 timmar och sen försvinner. Inte konstigt de nån gång kan saknas någon del av chatten
Citera
2024-09-17, 13:44
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Intressant ändå att #480 började tveka över om det kunde vara sant. Undra vad som fick honom tveka.

Imponerande att fiskaren/fiskarna hinner dokumentera såhär mycket loggar från snapchat. Då chatten på snapchat bara är kvar 24 timmar och sen försvinner. Inte konstigt de nån gång kan saknas någon del av chatten

Nä, det är ju inte konstigt att vissa delar saknas. Särskilt inte när det är så många skärmdumpar som det är fråga om här. Vad jag kunde se så skrev barnet inget särskilt just då som skulle fått honom att börja tveka p.g.a. det. Jag antar att han hade fått lite tid att fundera bara? Lex Är nåt för bra för att vara sant så är det för bra för att vara sant. #480
Citera
2024-09-17, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#480 - del 9

Jag tror att jag har jobbat mig igenom hälften av chattloggarna nu. Som sagt; obegripligt hur han har haft tid till detta? Så sjukt!

Barnet skriver att hon vet att han är för gammal och redan upptagen men hela hennes kropp skriker efter honom. "Vet inte vad jag ska säga" Här borde han bli lite misstänksam kan man tycka. Inte uttrycker sig högstadiebarn så? "Vill leka med dig...alltså på ett bra sätt" Han uttrycker rädsla för att nån ska dem tillsammans - då är han rökt. Tänk om en förälder oväntat kommer hem? "Vad håller vi på med egentligen? Och jag menar inget negativt" (Vadå) "Allt bara...så härligt...kan inte förklara" (försök) "Men just att vi ändå är fästa vid varandra fast vi inte borde" Han pratar om sig som Shrek. "Du är mitt troll" "Sött troll" "Vill lukta på dig nu" "Vill lukta på din" Lite vardagsprat, han kollar på Premier League, barnet säger att hockey är roligare. Det är inget han spinner vidare på. Hade två vuxna som ska dejta chattat så antar jag att man hade ställt följdfrågor, men han är liksom helt ointresserad. De pratar om snus och cigg. Gäddan gör varken eller, barnet frågar, han frågar inte tillbaka, det är hon som själv skriver att hon röker ibland. Han är verkligen noll intresserad av henne.

Sen frågar han iofs när hon ska prata med sina föräldrar om ev skolbyte. När hon vågar. "Ok. Är du i sängen?" Han är så jävla störd. Allt ska ledas in på sex. "Tänkte om du var ensam" Och ja, vi alla vet vad han menar med att "vara ensam". Nåt slag flirtigt prat om att hångla och ta på varandra inleds. "Gillar att du njöt tidigare? Synd att vi inte kunde fortsätta... Tror det hade blivit bra... Tänkte du på oss?...Undrade om du var torr nu...Trött eller vill du bli våt? Fortfarande torrt? (Nej) "Kommer den ut?" (Ksk) "Vad gömmer den sig i? (röda string) Hans hand vill vara däri, känna lite. Han tycker att hon ska göra det nu. Ständigt detta jävla tjatande om att hon ska ta på sig själv. Prat om vem som bestämmer, gillar hon när han gör det? (Ibland) "Smek dina bröstvårtor då...Tänk att jag slickar dem...Känn på fittan nu...Massera klittan försiktigt...Min tunga är där...In med två fingrar så djupt du kan...Pulla dig hårt samtidigt som du smeker klittan snabbt...Mmm du är så skön att knulla...Fortsätt...Skönt?" Barnets svar: Sådär "Okej...inte lika bra som tidigare?" Alla som läst loggarna har som sagt förstått att barnet inte är särskilt intresserad av smeka sig själv, men han tjatar och tjatar. "Vill du testa ett finger i rumpan nu? Lite bara"

Som sagt; hur tondöv kan man vara?!

Barnet säger att hon vill han ligger intill och stryker henne över håret. Prat om vad barnet menar med att hon gillar om han bestämmer. Hon vill att han säger p.g.a. pinsamt. "Vore hett att munknulla dig" Prat om var de ska ses på tisdag. Bäst hos henne men han tycker att det är risky. Hon vill veta i god tid så hon kan planera. Kanske bra att ses vid stationen om han kommer till Västerås. Barnet föreslår fika på Espresso House.

Han haft svårt att sova eftersom han tänkt på dem. Det vanliga dilemmat, han vill ses men det är fel. Han kanske kommer att ångra sig resten av livet. (JA, SULIS! DET KOMMER DU ATT GÖRA! ) "Samtidigt kommer jag kanske ångra att jag inte gjorde det" (NEJ!) "Jag går sönder för jag vill ocksp...Och jag vill inte göra dig besviken" "Förlåt...Jag har känslor för dig vilket jag inte borde ha" Han ber om ursäkt för att han tror at han hindrar henne från att träffa andra. Saker maskas men barnet skriver nåt om att hans Kik-konto har 3000+ dagar. Han hade inte tvekat att ses om barnet hade kunnat komma till honom och stanna. Det hade känts lugnare. "Du kanske ska fimpa mig...för din egen skull" "Kanske lika bra att knulla och få det gjort" "Vill sätta på dig"

Barnet skriver att föräldrarna kommer att vara bortresta. "Kåt på jobbet...igen...tänker jättemycket på din rumpa..." Han pratar om att det är en omöjlig relation, det kommer inte att bli lätt att ses regelbundet, han är rädd att det blir för mkt känslor så att de måste avbryta, det har redan gått så långt så kommer tycka att det är trist om det tar slut, han säger att han vill ses imorgon, Västerås är enklast. "Vad tror du händer imorgon om vi ses? Ärligt" Han skulle inte bli förvånad om det blir sex. Han vill hålla om henne, han blir kåt av att hångla. Visst äter hon piller?

Hon berättar att hon ska shoppa nya jeans. Vad svarar gäddan? "Mmm...din rumpa i jeans..." Och pratar om att han hade kunnat vara med i provhytten. Sex, sex, sex, sex, sex. Allt leder han in på sex.

Han frågar hur gamla hennes föräldrar är. En personlig fråga! 42 och 47. "Okej"

Han frågar om hon brukar ha mkt parfym. Nej. Bra då lämnar hon inte så mkt spår. Han är i valet och kvalet om morgondagen. Han tänker att han kan hämta henne på stationen och så åker de till henne. Han har inte träffat nån så här innan p.g.a. bott långt bort eller varit fel. Hans samvete spökar, han håller på och övertalar sig själv. Imorgon är första tillfället han faktiskt har kunnat ses. De ska kanske ta en paus eller avsluta? Han frågar om han får se henne och konstaterar själv att han har varit duktig och inte tjatat. Nä, hon känner sig ofräsch.

Morgonen efter har de fortfarande inte bestämt om de ska ses. Kanske nästa vecka istället? Barnet säger hon är ensam hemma nästan hela veckan. Om han får låna wi-fi så kan de umgås en hel dag - han lurar jobbet att han jobbar hemma och lurar sambon att han är på jobbet. Han sitter och messar samtidigt som han kör bil.

De ställer in träffen.

Del 9 och bara halvvägs!?
Helt ofattbart!
Fattar inte hur du orkar men stort tack!
Citera
2024-09-17, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Helt ofattbart!
Fattar ej heller hur du giter😀
Men cred ska du ha.
Citera
2024-09-17, 14:36
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Asså de här senaste gäddorna, suck! Vilka lågliv. Riktiga tråkpåsar med ointressanta vardagar. Ja, de är väl peddos var och en i sin mån, men det är ju uppenbart något genetiskt fel på de här personerna. Kanske är peddotendenserna bara ett av symptomen. Svenska retarderade män som inte klarar av normala relationer till kvinnor i lämplig ålder, inte ens lovliga unga kvinnor, som ger sig själva rätten till "det lilla hemliga roliga" som till sist uppdagas. Händer väl inte så mycket med det för de här krypen under sina stenar. Var ett tag sedan det var en rolig konfrontation, tänk Barbapappa #467 eller någon högutbildad gädda eller någon med någorlunda hög fallhöjd. De här stolpskotten är rena sömnpillren.
"Vi kommer prata med din fru också"
"Nej!..bort!"
Citera
2024-09-17, 15:00
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Helt ofattbart!

Det är sjuka mängder skärmdumpar och jag har visst lyckats publicera två del 9. Kan inte redigera mina inlägg nu men vi kan väl kalla dem del 9 a och 9 b så här i efterhand. Galet vad den här gäddan har suttit och chattat! Ska börja på del 10/11 nu. #480
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in