#480 - del 9
Jag tror att jag har jobbat mig igenom hälften av chattloggarna nu. Som sagt; obegripligt hur han har haft tid till detta? Så sjukt!
Barnet skriver att hon vet att han är för gammal och redan upptagen men hela hennes kropp skriker efter honom. "Vet inte vad jag ska säga" Här borde han bli lite misstänksam kan man tycka. Inte uttrycker sig högstadiebarn så? "Vill leka med dig...alltså på ett bra sätt" Han uttrycker rädsla för att nån ska dem tillsammans - då är han rökt. Tänk om en förälder oväntat kommer hem? "Vad håller vi på med egentligen? Och jag menar inget negativt" (Vadå) "Allt bara...så härligt...kan inte förklara" (försök) "Men just att vi ändå är fästa vid varandra fast vi inte borde" Han pratar om sig som Shrek. "Du är mitt troll" "Sött troll" "Vill lukta på dig nu" "Vill lukta på
din"

Lite vardagsprat, han kollar på Premier League, barnet säger att hockey är roligare. Det är inget han spinner vidare på. Hade två vuxna som ska dejta chattat så antar jag att man hade ställt följdfrågor, men han är liksom helt ointresserad. De pratar om snus och cigg. Gäddan gör varken eller, barnet frågar, han frågar inte tillbaka, det är hon som själv skriver att hon röker ibland. Han är verkligen noll intresserad av henne.
Sen frågar han iofs när hon ska prata med sina föräldrar om ev skolbyte. När hon vågar. "Ok. Är du i sängen?" Han är så jävla störd.
Allt ska ledas in på sex. "Tänkte om du var ensam" Och ja, vi alla vet vad han menar med att "vara ensam". Nåt slag flirtigt prat om att hångla och ta på varandra inleds. "Gillar att du njöt tidigare? Synd att vi inte kunde fortsätta... Tror det hade blivit bra... Tänkte du på oss?...Undrade om du var torr nu...Trött eller vill du bli våt? Fortfarande torrt? (Nej) "Kommer den ut?" (Ksk) "Vad gömmer den sig i? (röda string) Hans hand vill vara däri, känna lite. Han tycker att hon ska göra det nu. Ständigt detta jävla tjatande om att hon ska ta på sig själv. Prat om vem som bestämmer, gillar hon när han gör det? (Ibland) "Smek dina bröstvårtor då...Tänk att jag slickar dem...Känn på fittan nu...Massera klittan försiktigt...Min tunga är där...In med två fingrar så djupt du kan...Pulla dig hårt samtidigt som du smeker klittan snabbt...Mmm du är så skön att knulla...Fortsätt...Skönt?" Barnets svar: Sådär "Okej...inte lika bra som tidigare?" Alla som läst loggarna har som sagt förstått att barnet inte är särskilt intresserad av smeka sig själv, men han tjatar och tjatar. "Vill du testa ett finger i rumpan nu? Lite bara"
Som sagt; hur tondöv kan man vara?!
Barnet säger att hon vill han ligger intill och stryker henne över håret. Prat om vad barnet menar med att hon gillar om han bestämmer. Hon vill att han säger p.g.a. pinsamt. "Vore hett att munknulla dig" Prat om var de ska ses på tisdag. Bäst hos henne men han tycker att det är risky. Hon vill veta i god tid så hon kan planera. Kanske bra att ses vid stationen om han kommer till Västerås. Barnet föreslår fika på Espresso House.
Han haft svårt att sova eftersom han tänkt på dem. Det vanliga dilemmat, han vill ses men det är fel. Han kanske kommer att ångra sig resten av livet. (JA, SULIS! DET KOMMER DU ATT GÖRA!

) "Samtidigt kommer jag kanske ångra att jag inte gjorde det" (NEJ!) "Jag går sönder för jag vill ocksp...Och jag vill inte göra dig besviken" "Förlåt...Jag har känslor för dig vilket jag inte borde ha" Han ber om ursäkt för att han tror at han hindrar henne från att träffa andra. Saker maskas men barnet skriver nåt om att hans Kik-konto har 3000+ dagar. Han hade inte tvekat att ses om barnet hade kunnat komma till honom och stanna. Det hade känts lugnare. "Du kanske ska fimpa mig...för din egen skull" "Kanske lika bra att knulla och få det gjort" "Vill sätta på dig"
Barnet skriver att föräldrarna kommer att vara bortresta. "Kåt på jobbet...igen...tänker jättemycket på din rumpa..." Han pratar om att det är en omöjlig relation, det kommer inte att bli lätt att ses regelbundet, han är rädd att det blir för mkt känslor så att de måste avbryta, det har redan gått så långt så kommer tycka att det är trist om det tar slut, han säger att han vill ses imorgon, Västerås är enklast. "Vad tror du händer imorgon om vi ses? Ärligt" Han skulle inte bli förvånad om det blir sex. Han vill hålla om henne, han blir kåt av att hångla. Visst äter hon piller?
Hon berättar att hon ska shoppa nya jeans. Vad svarar gäddan? "Mmm...din rumpa i jeans..." Och pratar om att han hade kunnat vara med i provhytten. Sex, sex, sex, sex, sex. Allt leder han in på sex.
Han frågar hur gamla hennes föräldrar är. En personlig fråga! 42 och 47. "Okej"
Han frågar om hon brukar ha mkt parfym. Nej. Bra då lämnar hon inte så mkt spår. Han är i valet och kvalet om morgondagen. Han tänker att han kan hämta henne på stationen och så åker de till henne. Han har inte träffat nån så här innan p.g.a. bott långt bort eller varit fel. Hans samvete spökar, han håller på och övertalar sig själv. Imorgon är första tillfället han faktiskt har kunnat ses. De ska kanske ta en paus eller avsluta? Han frågar om han får se henne och konstaterar själv att han har varit duktig och inte tjatat. Nä, hon känner sig ofräsch.
Morgonen efter har de fortfarande inte bestämt om de ska ses. Kanske nästa vecka istället? Barnet säger hon är ensam hemma nästan hela veckan. Om han får låna wi-fi så kan de umgås en hel dag - han lurar jobbet att han jobbar hemma och lurar sambon att han är på jobbet. Han sitter och messar samtidigt som han kör bil.
De ställer in träffen.