Tack så mycket!

Nu tar jag ett nytt krafttag. Den här idioten ska inte komma undan bara för att ingen orkar läsa det han skriver.
#480 - del 7
Som sagt, han lyckas leda in varenda jävla grej på sex. Han frågar henne hur det känns att vara utan kläder när hon gått och lagt sig efter dusch. Ovant eftersom hon inte brukar sova naken. Detta är givetvis nåt som gäddan föreslagit. Själv sitter han i soffan och fantiserar. "Fortfarande inte sugen på att känna på dig?" Alltså, vad fan är det för fel här? Han sitter på distans och tjatar om att hon ska ta på sig själv trots att hon säger att hon inte vill. Alla som läser chattloggarna fattar vinken men han fortsätter tjata om att hon ska utföra sexuella handlingar. Låt vara att det bara involverar henne själv men det är ändå sjukt vidrigt att tjata om såna saker.
"Din bröst lär ju vara så fasta" "Kläm lite på dina bröst"
Men han vill inte gå in på toa och runka. "Smek dina bröst" Han skickar antingen kukbild- eller film. Han frågar henne om det blev mer än lite kläm. Barnet säger att hon inte vet hur hon ska göra, det blir aldrig skönt. Kanske Sulis kan klämma på en av sina egna chipspattar och känna om det är skönt? "Smek lite med fingertopparna på vårtorna" Barnet försöker fråga lite vardagliga saker, hur jobbar han imorgon? "Känslig på vårtorna? Gav det bra effekt liksom?" "Ska du fortsätta?" (Nä) "Okej...Vill komma i dig" "Är du kåt?" Han är kåt när han tänker på henne henne i sängen. "Inget bra hemma att knulla dig med?" (Nä)
Dagen efter frågar barnet vilken typ av sex han gillar. Gillar att få tjejen att njuta ju, älskar att slicka, bli avsugen och knulla förstås. "Nyfiken på rumpa" "Bakifrån?"
Barnet frågar vad han menade när han sa att han skulle vara hennes daddy. Han svarar att det inte har nåt med sex att göra. En daddy är nån som ger henne saker. Men han tror inte att han vill gå in i nåt sånt. "Det här är annorlunda. På ett bra sätt. <3"
Barnet undrar vad han menar. Han tror inte att han vill kalla sig det (daddy). Han vill inte ge henne presenter i utbyte mot sex, känns fel, han ger henne hellre presenter för att han vill isf, inte för att hon ska suga av honom som tack. Han är öppen för både hårt och mjukt sex. Han vill få henne att komma. Han ger sig inte innan hon kommer, det är viktigt att tjejen kommer också. Barnet är nyfiken på hur det känns. "Brukar rycka och krama i fittan typ"
Lite vardagligt snack, barnet säger att hon mår "sådär". Han är någorlunda deltagande och säger att det är trist men frågar inte varför. "Du är magiskt söt" Barnet kör den där självföraktande stilen som fiskarna kör med ibland - jag är ful, jag kräks när jag ser mig i spegeln osv. En vuxen människa förstår att ett barn som skriver så inte mår särskilt bra och/eller vill ha bekräftelse på sitt utseende på ett osunt sätt. "Du är världens sötnöt".
Alltså, tänk om det är två vuxna som hookat på en datingapp och chattat massivt. Den ena säger att den mår "sådär". Då frågar man väl för fan varför? Man svarar inte bara "trist" och sen direkt börjar bekräfta vederbörandes utseende? Så jävla skevt.
Han pratar återigen om att han är fet. Barnet frågar om man inte kan vara snygg när man är fet. Han säger återigen att hon är vacker och söt. Han har fortfarande inte frågat varför det är "sådär" med barnet. "Vill bara smaka på dig...Din läppar...och läppar...Slicka på dina yppiga bröst" "Smaken av din fitta...Varje droppe...In med tungan i fittan...Låta toppen jobba runt lite där inne...Höra hur du stönar och det bara rinner mer...Smeka dina bröstvårtor samtidigt...Massera klittan...Känna hur du kommer närmare...Sugen på det?" (Ja)
Barnet frågar om han tänder på att hon är så mycket yngre. "Ja, faktiskt" Barnet gör det hon med, för att det är förbjudet och att det är overkligt att nån som du skulle vilja ha mig. Han svarar: "Exakt samma..." "Vill bara ha dig" "Vette fan vad som händer om vi ses..." "Vi lär ju vilja göra det på en gång" "Jag kommer vara så kåt...Vill du att jag styr?" Själv är han öppen för allt, de ska njuta båda två, hon ska få orgasm, han är så nyfiken på hennes kropp, hur brösten ser ut, rumpan och fittan. Barnet skickar en bild. "Ja men helvete..."
De pratar om tatueringar. Gäddan har inga, barnet vill ha en sleeve. Nu frågar han faktiskt en personlig och normal fråga! Vilket motiv? Hon vet inte, tycker bara att det är snyggt. Istället för att fortsätta prata om det kommer: "Ensam?" Och vid det här laget vet vi ju vad gäddan menar med det. Nu kommer två penisbilder. Vet ej när de är skickade. Han har de blåa sportshortsen. Magen är svällig, snoppen liten och halvslak. På den ena bilden är det bättre skärpa och ollonet ser rött, torrt och fnasigt ut. Det ser ut som att han ligger i en grå soffa.
"Vad har du för BH-storlek?" (75 B) "Åh..." (Små) "Perfekta"
Barnet säger att hennes mamma tycker att hon håller på för mycket med mobilen, frågar om nån i gäddans omgivning tycker samma. Han svarar med att han döljer det genom att låtsas spela. "Alltså... Det här är så förbjudet..." Barnet svarar att hon blir 15 i februari. "Din mamma skulle inte godkänna det då heller...Skulle du berätta att du träffar nån 40+?" (Ja, om det vore seriöst) Gäddan skulle också berätta om det vore seriöst. Hon undrar om han skulle kunna stå för dem då. "Ja, men det är ju långt bort...om vi ens kommer dit...Går inte att säga än...Men hoppas inte du förväntar dig det...Så du inte blir besviken om det inte händer..." (Okeh) "Vill inte göra dig besviken"
Barnet svarar att det ju var han som började skriva om att vara kär. "Mm. Vad gör du nu?" Barnet funderar på att duscha. Fiskaren fattar så klart att sexfixerade gäddan kommer att hugga på det. "Åh...Duschen... Testat onna med duschhandtaget?" (nej) "Testa? Du liksom sprutar med munstycken på klittan på nära håll" (Usch, andra ska ju duscha sen)
Barnet skriver att hon fattar om det inte kan bli nåt seriöst. Hon är ledsen för att hon är så liten. "Tänk inte på det" Han skickar en bild, skriver att han jobbar hemifrån och att han just när ensam hemma. Han frågar vad hon har på sig. Stor t-shirt och string. Han skickar flera bilder. "Är så kåt..." (Ja me) "Vad gör du?" Det är alldeles uppenbart penisbilder han har skickat för barnet svarar att hon är rädd att han inte kommer att rymmas, ser så stor ut. "Oroa dig inte... Vad gör du?" Ligger i sängen bara. Han vill se bild. Nej, hon vill inte ta bild nu. Hon är rödgråten. Han frågar varför. "Deppi bara, det går över" Gäddans respons? "Hmh...Tänker på dig i string...Vill klämma på din röv"
Han skickar en bild. Barnet svarar att hon vill hjälpa. "Mmmmm...Är nära att komma... Ge mig din röv" Ännu en bild. Barnet frågar vad det är för prick. Födelsemärke. "Vill du smaka?" (Ja. Skille du vilja spruta på mina bröst?) "Åh... Leker du med dig själv?" Barnet skickar bild. "A men helvete...Ta av dem" "Kan du visa framifrån med trosor?" (Nej) Han frågar om hon vill se när han kommer. Ja, men han behöver inte om han inte vill. Klart han vill för henne. Och en massa hjärtan. "Tänker på hur skön du är i munnen och i fittan." Han skickar två bilder/filmer. "Så skönt var typ en vecka sen sist... Vad tyckte du?" (Sjukt hett) "Blev du kåt eller vad hände?" (Ja, så klart. Är rädd att den inte kommer att rymmas, den ser jättestor ut) Han svarar att den inte är det (det ljuger han inte om, den är inte stor) och att han måste jobba och sen kommer besöket så de kan inte höras på ett par dagar. "Vet du... Det var riktigt skönt att komma för dig... Gillade att du tittade på...Pullade du något?" (Ja, men hon kom inte)
Hur störd i huvudet är han inte?! Återigen; tänk er två vuxna som hookat på en datingapp. Den ena vill inte skicka bild p.g.a. rödgråten och deppig. Den andra: "Ge mig din röv" och skickar kukbild. Alltså, vad fan...?
(orkar som sagt inte korrekturläsa mig själv så ni får stå ut med diverse glömda småord och annat)