2024-09-17, 09:21
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Återigen PROLIFIC, dina referat av Pandemoniumchatten #480 är helt fantastiska och tydliggör verkligen det sjuka och farliga med denna typ av utlevande pedofiler. Jag mår seriöst illa på riktigt av hans manipulerande och samtidigt fullständigt tondöva groomande och chattande. Jag hoppas verkligen att denne idiot åker på så rejält med stryk att han varken kan stå eller sitta på månader!

En riktigt störd jävel! Det här med att han lyckas leda in varenda jävla grej på sex. "Tondövt groomande". Mycket bra uttryck! Det är precis det han håller på med. Och helvete så mycket kan skriver. Jag jobbar mig sakta men säkert igenom hans loggar. Han ska inte komma undan. #480
Citera
2024-09-17, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#480 - del 8

Besöket har anlänt men han är glad att han kan skriva lite ändå. Hon frågar om det är trevligt. "Det är helt okej". Barnet säger att hon tycker att det är tråkigt att sitta inne en helg men hon orkar inte heller gå ut. Det känns som att alla i klassen hatar henne, det blev fett fel när skolan började. Här kommer en kukbild men det verkar inte vara då den är skickad? Han ligger med svarta shorts i sägen, kuken är helt slak, mycket förhud. Sjukt osexig bild. Han har varit upptagen och inte kunnat svara tidigare, frågar varför alla skulle hata henne.

Strul och skitsnack i skolan i veckan. Alla snackar om alla. Han är någorlunda deltagande, skriver att han har tänkt på henne under kvällen men inte kunnat skriva. Barnet skriver att hon och bästisen är ovänner efter det där med hennes bror. Gäddan måste sluta. "Sköt om dig"

Han verkar åtminstone ha anständigheten att vara närvarande med och trevlig mot sina gäster och inte sexchatta med barnet. Han skriver flera ggr att han tänker på henne trots att han inte kan skriva. Lite vardagligt prat när han får en stund över. "Även om det vore trevligare om du kunde vara här och rida mig samtidigt som jag smeker dina bröst eller suger på dem" (Åh) "Blev hård direkt när jag skrev det... Hände det något med dig?" (Blev lite våt) "Åhh...Ge mig saft" "Kommer ändå vara roligt om vi ligger och håller om varandra...Jag är ju mycket större än du...Blir som skönheten och odjuret" "Du kommer känna dig trygg...Min kuk kommer fan stå hela tiden"

Han tror att han vågar komma hem till henne när hon är ensam hemma. Han skickar en bild. Barnet skriver att hon tror att hon är ensam hemma på tisdag. Hon frågar om han är ensam igen. "Njae. Inte riktigt. Vad tänkte du?" Eftersom han skicka kukbild. "Toa du vet...Känns spännande att du ska leka med den" Han har alltså besök, det verkar vara fullt hus för gäddan skriver att han sover på luftmadrass. Han går in på toa och skickar kukbild till ett barn. Vilken bra värd! Själv skulle man som gäst lätt sova på luftmadrassen om värden struntade i att äckla sig med barn online.

Barnet fortsätter att skriva att den ser stor ut, att den inte kommer att få plats osv. "Men kuken är inte allt...gillar ju att använda tunga och fingrar också...Och om det gör ont så gör vi annat" "Lovar att ta hand om dig på ett bra sätt...Inget tvång, inget ont"

De pratar om vilken dag det ev skulle funka att ses. Tider, platser. Kanske ta en glass och känna så att allt känns ok. Han vill inte stressa men tänker att de ska vara ensamma också. Om hon vill, inget måste första gången. "Fy fan om nån kommer hem oväntat...då är vi rökta" "Känns så förbjudet att vara i din säng..."

Alltså, den här gäddan har ju inte dålig ekonomi. Varför bokar han inte ett hotellrum? Kanske känns risky, men inte lika risky som att ha sex med ett högstadiebarn i hennes flickrum? Går han kanske igång på det förbjudna?

Han snackar lite skit om besöket. De spelar spel och dricker lite bärs "så man står ut".

Barnet skriver att hon lovat sig själv att aldrig mer bli kär (efter det som hände med hennes bästis storebror). Det enda vettiga gäddan skrivit hittills "Det kommer du att bli...Som sagt, du har ett långt liv framför dig" Lite prat om det och han är faktiskt ganska normal. Och nu kommer nåt ännu vettigare! "Börjar fundera på om jag är så bra för ditt mående egentligen" (Eh? Vrf skulle du it vara de) "Om det är rätt det vi gör" "Vet inte, tvekar bara...säg att vi ses och har sex...och allt blir ännu mer invecklat...och sen tar det slut...du lär ju inte må bättre"

Barnet försöker prata bort det. Hon mår egentligen inte dåligt, bara lite jobbigt i skolan. Funderar på att byta skola. Han gör henne glad men hon fattar innerst inne att de inte inte kommer att kunna vara offentliga. Gäddan vill göra allt med henne men samtidigt känns det fel. Han tror aldrig att han har varit så sugen på nån. Hon skulle kunna vara hans dotter. "Så förbjudet...Och samtidigt vill jag bara vara i dig...Tänk själv...du vill ha gubbkuk...Vill knulla dig hårt nu...Sätta på dig ordentligt bakifrån...Är så stört...ligger här och är stenhård när jag tänker på dig...Vill ha din lilla fitta"

Han vill ses på tisdag men det är ju fel egentligen. Ok, barnet säger att hon inte kan tvinga honom. "Blir du sur om jag säger att jag vill skjuta på det? Vet att du vill träffas och inte bara skriva...Så helt okej om du vill sluta helt" Barnet undrar varför de ska skjuta på det, det är fett jobbigt att han ändrar sig 24/7. De behöver inte ha sex första gången. Gäddan tänker lite så han med, de kan ses och bara hänga lite. Barnet skriver att det känns som att hon sabbat allt mellan dem. Han skriver att hon inte gjort nåt fel, det är han som velar. Han vill samtidigt som det känns fel. "Håller på och försöker få iväg min sambo en helg..."

Barnet frågar om det är hemma hos henne som gör att det känns fel. Hon kan lika gärna komma till Bålsta så att de bara kan ses. Han tänker sig nåt upplägg att de ska mötas upp i Bålsta och sen åker hon hem från Enköping. Men ska de ses längre så kan han försöka ta sig till henne. Kan hon kolla lite tåg och när hon ev skulle kunna vara i Bålsta? Finns det nåt tåg som funkar med skolan? (Bra att han inte uppmuntrar skolk - vilket de flesta gäddor brukar göra - iofs kanske det bara är en försiktighetsåtgärd och inte omtanke) "Fan...skulle inte vilja vara ute bland folk" (Här tror jag inte att han menar att han inte vill bli sedd med henne, det handlar nog om att han är rädd att han inte kan "hålla sig")

Han skriver återigen att han inte vill att hon ska bli sårad. Vill inte göra henne illa. Nåt maskas - troligen skriver han om sin sambo. Barnet säger att hon inte kommer att bli det, det är kul så länge det varar. "Jobbar som sagt på att få en fri helg"

Lite vardagligt prat om att hon ramlat när klev ur en EPA, bästisens storebror kom, gäddan bryr sig om henne säger han. "Du har inga problem att få sova borta en natt?" Nä, hon säger att hon sover hos en kompis. Nu skriver barnet att föräldrarna visste att hon skulle dricka kvällen innan. Det enda mamman sa var "Dra inte in soc igen" Barnet var tvungen att gå dit när hon fick åka polisbil hem. Gäddan: "Va?"

Tror att fiskaren rör ihop saker för barnet verkar tro att hon berättat den storyn redan. Det har hon inte. Inte för den här gäddan iaf. Lite prat om den incidenten men gäddan drar igång med sex igen: "Vet du...nu är jag sådär kåt igen...galet sugen på att sätta på dig...Åh helvete vad jag vill knulla...Tänker på din fitta nu...Lek med din fitta babe...Hade runkat om jag var ensam...Har du fittan framme? Smek din klitta...Mmm...Fortsätt...Tänk jag slickar...Hade slickat dig...I själva skåran...sen fokuserat på klittan...Smek den snabbare...Pulla samtidigt om det går...Undrar hur liten din fitta är"

Han skriver att han inte kommer att bli missnöjd. Större risk att hon blir besviken på "Shrek".

"Tror mycket på att smeka klittan snabbt...och pulla samtidigt"

Han vill träffas men är orolig för att de ska bli upptäckta. "Om vi går och håller hand..." Det är inget måste för barnet. "Vill du slickar min kuk...Din egna godisklubba" Uuuuuh! De penisbilder/filmer han har skickat visar inte godis. Skrynklig pung, slak penis, svällig mage, fnasigt ollon. Är han blind? Ser han inte hur han själv ser ut? Och det här skriver han till ett barn - som alldeles uppenbart mår dåligt. Han skickar en bild. "Han ville säga hej...För att du väckte honom" Barnet svarar: "Ser ut å behöva rakas" Gäddan: "Inte så farligt...Men du...det här går inte...Jag måste knulla dig...Är du våt?...Lugnt hemma?" (Nej, farfar är på besök) "Jag vill sätta på dig, vill höra dig stöna när du får kuk...Rinner det?"

Alltså. Det här är så cringe. Hela jag ryser varje gång han frågar om det rinner. Okunnig, verklighetsfrånvänd och sjukt pinsam.

Empatistörning kombinerat med något ångestdrivet sexchattande gissar jag på att det här rör sig om. Han har ju enligt egen utsago "känslor för barnet" men det går inte ihop med hans beteende där han allt för för ofta ignorerar barnets dåliga mående och istället styr in chattandet på sex. Hade barnet skrivit att hon låg på sjukhus med dropp efter ett suicidförsök, så hade han säkert bara bett henne rulla iväg till sjukhustoan för lite sex. Så illa är det nog.
Senast redigerad av Florman 2024-09-17 kl. 09:42.
Citera
2024-09-17, 09:51
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Empatistörning kombinerat med något ångestdrivet sexchattande gissar jag på att det här rör sig om. Han har ju enligt egen utsago "känslor för barnet" men det går inte ihop med hans beteende där han allt för för ofta ignorerar barnets dåliga mående och istället styr in chattandet på sex. Hade barnet skrivit att hon låg på sjukhus med dropp efter ett suicidförsök, så hade han säkert bara bett henne rulla iväg till sjukhustoan för lite sex. Så illa är det nog.

Precis så. Han är ångestdriven och har helt klart en empatistörning. Han så totalt avpersonifierar henne. Allt leds in på sex. Han är medveten om att han är tjock ("pappakroppen") och förstår inte hur hon kan tycka att han är snygg. Däremot tycks inte ha några betänkligheter kring alla bilder och filmer på "godisklubban". Fullständigt vedervärdiga IMO, men han tror att hon blir kåt och att det rinner när hon ser dem. Återigen; inte ens en sexuellt utsvulten böggubbe skulle bli kåt och börja rinna. #480
Citera
2024-09-17, 11:13
Medlem
Både #480 och #481 är borttagna från respektive företags hemsidor. Undra vad som hände med dem, om de fick slut eller vad?
Citera
2024-09-17, 11:22
Medlem
PROLIFICs avatar
#480 - del 9

Jag tror att jag har jobbat mig igenom hälften av chattloggarna nu. Som sagt; obegripligt hur han har haft tid till detta? Så sjukt!

Barnet skriver att hon vet att han är för gammal och redan upptagen men hela hennes kropp skriker efter honom. "Vet inte vad jag ska säga" Här borde han bli lite misstänksam kan man tycka. Inte uttrycker sig högstadiebarn så? "Vill leka med dig...alltså på ett bra sätt" Han uttrycker rädsla för att nån ska dem tillsammans - då är han rökt. Tänk om en förälder oväntat kommer hem? "Vad håller vi på med egentligen? Och jag menar inget negativt" (Vadå) "Allt bara...så härligt...kan inte förklara" (försök) "Men just att vi ändå är fästa vid varandra fast vi inte borde" Han pratar om sig som Shrek. "Du är mitt troll" "Sött troll" "Vill lukta på dig nu" "Vill lukta på din" Lite vardagsprat, han kollar på Premier League, barnet säger att hockey är roligare. Det är inget han spinner vidare på. Hade två vuxna som ska dejta chattat så antar jag att man hade ställt följdfrågor, men han är liksom helt ointresserad. De pratar om snus och cigg. Gäddan gör varken eller, barnet frågar, han frågar inte tillbaka, det är hon som själv skriver att hon röker ibland. Han är verkligen noll intresserad av henne.

Sen frågar han iofs när hon ska prata med sina föräldrar om ev skolbyte. När hon vågar. "Ok. Är du i sängen?" Han är så jävla störd. Allt ska ledas in på sex. "Tänkte om du var ensam" Och ja, vi alla vet vad han menar med att "vara ensam". Nåt slag flirtigt prat om att hångla och ta på varandra inleds. "Gillar att du njöt tidigare? Synd att vi inte kunde fortsätta... Tror det hade blivit bra... Tänkte du på oss?...Undrade om du var torr nu...Trött eller vill du bli våt? Fortfarande torrt? (Nej) "Kommer den ut?" (Ksk) "Vad gömmer den sig i? (röda string) Hans hand vill vara däri, känna lite. Han tycker att hon ska göra det nu. Ständigt detta jävla tjatande om att hon ska ta på sig själv. Prat om vem som bestämmer, gillar hon när han gör det? (Ibland) "Smek dina bröstvårtor då...Tänk att jag slickar dem...Känn på fittan nu...Massera klittan försiktigt...Min tunga är där...In med två fingrar så djupt du kan...Pulla dig hårt samtidigt som du smeker klittan snabbt...Mmm du är så skön att knulla...Fortsätt...Skönt?" Barnets svar: Sådär "Okej...inte lika bra som tidigare?" Alla som läst loggarna har som sagt förstått att barnet inte är särskilt intresserad av smeka sig själv, men han tjatar och tjatar. "Vill du testa ett finger i rumpan nu? Lite bara"

Som sagt; hur tondöv kan man vara?!

Barnet säger att hon vill han ligger intill och stryker henne över håret. Prat om vad barnet menar med att hon gillar om han bestämmer. Hon vill att han säger p.g.a. pinsamt. "Vore hett att munknulla dig" Prat om var de ska ses på tisdag. Bäst hos henne men han tycker att det är risky. Hon vill veta i god tid så hon kan planera. Kanske bra att ses vid stationen om han kommer till Västerås. Barnet föreslår fika på Espresso House.

Han haft svårt att sova eftersom han tänkt på dem. Det vanliga dilemmat, han vill ses men det är fel. Han kanske kommer att ångra sig resten av livet. (JA, SULIS! DET KOMMER DU ATT GÖRA! ) "Samtidigt kommer jag kanske ångra att jag inte gjorde det" (NEJ!) "Jag går sönder för jag vill ocksp...Och jag vill inte göra dig besviken" "Förlåt...Jag har känslor för dig vilket jag inte borde ha" Han ber om ursäkt för att han tror at han hindrar henne från att träffa andra. Saker maskas men barnet skriver nåt om att hans Kik-konto har 3000+ dagar. Han hade inte tvekat att ses om barnet hade kunnat komma till honom och stanna. Det hade känts lugnare. "Du kanske ska fimpa mig...för din egen skull" "Kanske lika bra att knulla och få det gjort" "Vill sätta på dig"

Barnet skriver att föräldrarna kommer att vara bortresta. "Kåt på jobbet...igen...tänker jättemycket på din rumpa..." Han pratar om att det är en omöjlig relation, det kommer inte att bli lätt att ses regelbundet, han är rädd att det blir för mkt känslor så att de måste avbryta, det har redan gått så långt så kommer tycka att det är trist om det tar slut, han säger att han vill ses imorgon, Västerås är enklast. "Vad tror du händer imorgon om vi ses? Ärligt" Han skulle inte bli förvånad om det blir sex. Han vill hålla om henne, han blir kåt av att hångla. Visst äter hon piller?

Hon berättar att hon ska shoppa nya jeans. Vad svarar gäddan? "Mmm...din rumpa i jeans..." Och pratar om att han hade kunnat vara med i provhytten. Sex, sex, sex, sex, sex. Allt leder han in på sex.

Han frågar hur gamla hennes föräldrar är. En personlig fråga! 42 och 47. "Okej"

Han frågar om hon brukar ha mkt parfym. Nej. Bra då lämnar hon inte så mkt spår. Han är i valet och kvalet om morgondagen. Han tänker att han kan hämta henne på stationen och så åker de till henne. Han har inte träffat nån så här innan p.g.a. bott långt bort eller varit fel. Hans samvete spökar, han håller på och övertalar sig själv. Imorgon är första tillfället han faktiskt har kunnat ses. De ska kanske ta en paus eller avsluta? Han frågar om han får se henne och konstaterar själv att han har varit duktig och inte tjatat. Nä, hon känner sig ofräsch.

Morgonen efter har de fortfarande inte bestämt om de ska ses. Kanske nästa vecka istället? Barnet säger hon är ensam hemma nästan hela veckan. Om han får låna wi-fi så kan de umgås en hel dag - han lurar jobbet att han jobbar hemma och lurar sambon att han är på jobbet. Han sitter och messar samtidigt som han kör bil.

De ställer in träffen.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-09-17 kl. 12:16.
Citera
2024-09-17, 11:27
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Tack så mycket! Nu tar jag ett nytt krafttag. Den här idioten ska inte komma undan bara för att ingen orkar läsa det han skriver.

#480 - del 7

Som sagt, han lyckas leda in varenda jävla grej på sex. Han frågar henne hur det känns att vara utan kläder när hon gått och lagt sig efter dusch. Ovant eftersom hon inte brukar sova naken. Detta är givetvis nåt som gäddan föreslagit. Själv sitter han i soffan och fantiserar. "Fortfarande inte sugen på att känna på dig?" Alltså, vad fan är det för fel här? Han sitter på distans och tjatar om att hon ska ta på sig själv trots att hon säger att hon inte vill. Alla som läser chattloggarna fattar vinken men han fortsätter tjata om att hon ska utföra sexuella handlingar. Låt vara att det bara involverar henne själv men det är ändå sjukt vidrigt att tjata om såna saker.

"Din bröst lär ju vara så fasta" "Kläm lite på dina bröst"

Men han vill inte gå in på toa och runka. "Smek dina bröst" Han skickar antingen kukbild- eller film. Han frågar henne om det blev mer än lite kläm. Barnet säger att hon inte vet hur hon ska göra, det blir aldrig skönt. Kanske Sulis kan klämma på en av sina egna chipspattar och känna om det är skönt? "Smek lite med fingertopparna på vårtorna" Barnet försöker fråga lite vardagliga saker, hur jobbar han imorgon? "Känslig på vårtorna? Gav det bra effekt liksom?" "Ska du fortsätta?" (Nä) "Okej...Vill komma i dig" "Är du kåt?" Han är kåt när han tänker på henne henne i sängen. "Inget bra hemma att knulla dig med?" (Nä)

Dagen efter frågar barnet vilken typ av sex han gillar. Gillar att få tjejen att njuta ju, älskar att slicka, bli avsugen och knulla förstås. "Nyfiken på rumpa" "Bakifrån?"

Barnet frågar vad han menade när han sa att han skulle vara hennes daddy. Han svarar att det inte har nåt med sex att göra. En daddy är nån som ger henne saker. Men han tror inte att han vill gå in i nåt sånt. "Det här är annorlunda. På ett bra sätt. <3"

Barnet undrar vad han menar. Han tror inte att han vill kalla sig det (daddy). Han vill inte ge henne presenter i utbyte mot sex, känns fel, han ger henne hellre presenter för att han vill isf, inte för att hon ska suga av honom som tack. Han är öppen för både hårt och mjukt sex. Han vill få henne att komma. Han ger sig inte innan hon kommer, det är viktigt att tjejen kommer också. Barnet är nyfiken på hur det känns. "Brukar rycka och krama i fittan typ"

Lite vardagligt snack, barnet säger att hon mår "sådär". Han är någorlunda deltagande och säger att det är trist men frågar inte varför. "Du är magiskt söt" Barnet kör den där självföraktande stilen som fiskarna kör med ibland - jag är ful, jag kräks när jag ser mig i spegeln osv. En vuxen människa förstår att ett barn som skriver så inte mår särskilt bra och/eller vill ha bekräftelse på sitt utseende på ett osunt sätt. "Du är världens sötnöt".

Alltså, tänk om det är två vuxna som hookat på en datingapp och chattat massivt. Den ena säger att den mår "sådär". Då frågar man väl för fan varför? Man svarar inte bara "trist" och sen direkt börjar bekräfta vederbörandes utseende? Så jävla skevt.

Han pratar återigen om att han är fet. Barnet frågar om man inte kan vara snygg när man är fet. Han säger återigen att hon är vacker och söt. Han har fortfarande inte frågat varför det är "sådär" med barnet. "Vill bara smaka på dig...Din läppar...och läppar...Slicka på dina yppiga bröst" "Smaken av din fitta...Varje droppe...In med tungan i fittan...Låta toppen jobba runt lite där inne...Höra hur du stönar och det bara rinner mer...Smeka dina bröstvårtor samtidigt...Massera klittan...Känna hur du kommer närmare...Sugen på det?" (Ja)

Barnet frågar om han tänder på att hon är så mycket yngre. "Ja, faktiskt" Barnet gör det hon med, för att det är förbjudet och att det är overkligt att nån som du skulle vilja ha mig. Han svarar: "Exakt samma..." "Vill bara ha dig" "Vette fan vad som händer om vi ses..." "Vi lär ju vilja göra det på en gång" "Jag kommer vara så kåt...Vill du att jag styr?" Själv är han öppen för allt, de ska njuta båda två, hon ska få orgasm, han är så nyfiken på hennes kropp, hur brösten ser ut, rumpan och fittan. Barnet skickar en bild. "Ja men helvete..."

De pratar om tatueringar. Gäddan har inga, barnet vill ha en sleeve. Nu frågar han faktiskt en personlig och normal fråga! Vilket motiv? Hon vet inte, tycker bara att det är snyggt. Istället för att fortsätta prata om det kommer: "Ensam?" Och vid det här laget vet vi ju vad gäddan menar med det. Nu kommer två penisbilder. Vet ej när de är skickade. Han har de blåa sportshortsen. Magen är svällig, snoppen liten och halvslak. På den ena bilden är det bättre skärpa och ollonet ser rött, torrt och fnasigt ut. Det ser ut som att han ligger i en grå soffa.

"Vad har du för BH-storlek?" (75 B) "Åh..." (Små) "Perfekta"

Barnet säger att hennes mamma tycker att hon håller på för mycket med mobilen, frågar om nån i gäddans omgivning tycker samma. Han svarar med att han döljer det genom att låtsas spela. "Alltså... Det här är så förbjudet..." Barnet svarar att hon blir 15 i februari. "Din mamma skulle inte godkänna det då heller...Skulle du berätta att du träffar nån 40+?" (Ja, om det vore seriöst) Gäddan skulle också berätta om det vore seriöst. Hon undrar om han skulle kunna stå för dem då. "Ja, men det är ju långt bort...om vi ens kommer dit...Går inte att säga än...Men hoppas inte du förväntar dig det...Så du inte blir besviken om det inte händer..." (Okeh) "Vill inte göra dig besviken"

Barnet svarar att det ju var han som började skriva om att vara kär. "Mm. Vad gör du nu?" Barnet funderar på att duscha. Fiskaren fattar så klart att sexfixerade gäddan kommer att hugga på det. "Åh...Duschen... Testat onna med duschhandtaget?" (nej) "Testa? Du liksom sprutar med munstycken på klittan på nära håll" (Usch, andra ska ju duscha sen)

Barnet skriver att hon fattar om det inte kan bli nåt seriöst. Hon är ledsen för att hon är så liten. "Tänk inte på det" Han skickar en bild, skriver att han jobbar hemifrån och att han just när ensam hemma. Han frågar vad hon har på sig. Stor t-shirt och string. Han skickar flera bilder. "Är så kåt..." (Ja me) "Vad gör du?" Det är alldeles uppenbart penisbilder han har skickat för barnet svarar att hon är rädd att han inte kommer att rymmas, ser så stor ut. "Oroa dig inte... Vad gör du?" Ligger i sängen bara. Han vill se bild. Nej, hon vill inte ta bild nu. Hon är rödgråten. Han frågar varför. "Deppi bara, det går över" Gäddans respons? "Hmh...Tänker på dig i string...Vill klämma på din röv"

Han skickar en bild. Barnet svarar att hon vill hjälpa. "Mmmmm...Är nära att komma... Ge mig din röv" Ännu en bild. Barnet frågar vad det är för prick. Födelsemärke. "Vill du smaka?" (Ja. Skille du vilja spruta på mina bröst?) "Åh... Leker du med dig själv?" Barnet skickar bild. "A men helvete...Ta av dem" "Kan du visa framifrån med trosor?" (Nej) Han frågar om hon vill se när han kommer. Ja, men han behöver inte om han inte vill. Klart han vill för henne. Och en massa hjärtan. "Tänker på hur skön du är i munnen och i fittan." Han skickar två bilder/filmer. "Så skönt var typ en vecka sen sist... Vad tyckte du?" (Sjukt hett) "Blev du kåt eller vad hände?" (Ja, så klart. Är rädd att den inte kommer att rymmas, den ser jättestor ut) Han svarar att den inte är det (det ljuger han inte om, den är inte stor) och att han måste jobba och sen kommer besöket så de kan inte höras på ett par dagar. "Vet du... Det var riktigt skönt att komma för dig... Gillade att du tittade på...Pullade du något?" (Ja, men hon kom inte)

Hur störd i huvudet är han inte?! Återigen; tänk er två vuxna som hookat på en datingapp. Den ena vill inte skicka bild p.g.a. rödgråten och deppig. Den andra: "Ge mig din röv" och skickar kukbild. Alltså, vad fan...?

(orkar som sagt inte korrekturläsa mig själv så ni får stå ut med diverse glömda småord och annat)

Jag förstår din analys, men vad skulle du själv känna inför en liknande offentlig förnedring? Det behöver inte handla om sex, bara lev dig in i den totala ångesten av fritt fall rakt ner i ett svart hål. Du ägnar dig åt ett totalt karaktärsmord av #460, och risken för självmord lär vara överhängande.

Jag hoppas han omgående söker hjälp.
https://psykologtidningen.se/2023/03/07/terapi-vid-pedofili-vi-jobbar-bade-for-patienter-och-presumtiva-offer/
Citera
2024-09-17, 12:11
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Jag förstår din analys, men vad skulle du själv känna inför en liknande offentlig förnedring? Det behöver inte handla om sex, bara lev dig in i den totala ångesten av fritt fall rakt ner i ett svart hål. Du ägnar dig åt ett totalt karaktärsmord av #460, och risken för självmord lär vara överhängande.

https://psykologtidningen.se/2023/03/07/terapi-vid-pedofili-vi-jobbar-bade-for-patienter-och-presumtiva-offer/

Vet du verkligen vad som menas med karaktärsmord?

Jag återger det gäddan själv har skrivit. Det är hans ord. Det är hans anskrämliga penisbilder- och filmer som redan ligger ute till allmän beskådan. Saker han har skrivit och skickat till vad han tror är en 14-åring. Lägg inte det på mig, tack. Det är gäddan som har gäddat och han får stå sitt kast och finna sig att stå vid skampålen.

Om jag hade betett mig på samma störda sätt så hade jag också fått finna mig i att bli synad ordentligt och kölhalad offentligt. Varför skyller du hans sjukerier på mig? #480
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-09-17 kl. 12:57.
Citera
2024-09-17, 12:32
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs

Förstår dina funderingar men det är gäddan själv som har förnedrad sig själv. Smutsat när sitt jobb och skitit i sin sambo och andra nära och kära.

Det förvånar inte det minsta när gäddorna väljer att checka ut. Så fruktansvärda hemligheter och dubbelliv uppdagas när någon kliver in och avbryter deras vidrigheter och beteende.

Många människor med mindre problem och störningar har valt att lämna jordelivet…

Och till något helt annat: har Aftonbladet eller Expressen skrivit något om skohandlaren och hur Dumpen fick stopp på honom?
Citera
2024-09-17, 12:40
Medlem
herregud #480 är rikigt jävla sjuk.
Spyr
Citera
2024-09-17, 12:48
Medlem
Citat:
Precis så. Han är ångestdriven och har helt klart en empatistörning. Han så totalt avpersonifierar henne. Allt leds in på sex. Han är medveten om att han är tjock ("pappakroppen") och förstår inte hur hon kan tycka att han är snygg. Däremot tycks inte ha några betänkligheter kring alla bilder och filmer på "godisklubban". Fullständigt vedervärdiga IMO, men han tror att hon blir kåt och att det rinner när hon ser dem. Återigen; inte ens en sexuellt utsvulten böggubbe skulle bli kåt och börja rinna. #480

#480 Detta med "godisklubban" är intressant då de flesta gäddor skickar dic pics på kukar som ser anskrämliga ut, så detta med att kuken anses vara frestande bara för att det är en kuk(?) tycks nästan vara en universell uppfattning 🤔

Man undrar även om en så här dysfunktionell figur verkligen kommit undan på arbetsplatsen. Han har väl suttit ensam på ett kontor och sexat loss, men arbetsprestationerna borde rimligtvis blivit lidande och kollegor reagerat. Han har kanske blivit en mästare i lögner och skyllt på allt möjligt, när han egentligen sexchattat och därför underpresterat. Om det är så liknar det egentligen vilket missbruk som helst
Citera
2024-09-17, 12:56
Medlem
PROLIFICs avatar
#480 - del 9

Jag fortsätter och ja, jag återger gäddans egna ord. Det som skrivs inom citationstecken är rakt av det han själv har skrivit. Han skriver dock så mycket så ibland sammanfattar jag dialogen och långa haranger av "sötnöt" och hjärtan hoppar jag över. Givetvis är det min egna analys av hans persona när jag kommenterar att han är helt ointresserad av barnet och ständigt leder in precis allt på sex. Men jag ser ju vad jag ser. Och ja, givetvis är det mina åsikter om hans skickade kukalster. Här finns ingen objektiv sanning så klart, men jag tror att de allra flesta håller med mig om att det han skickar i bild- och filmväg är gräsligt. Och han tror alltså att det är ett barn han skickar det till.

Hursomhelst, träffen ställs in. Han tycker att det är en bra plan att ses en hel dag, på så vis har han förklaringar både hemma och på jobbet. Han vill dock inte att hon ska missa skolan. Kan vara uppriktig omtanke eller så är det bara en försiktighetsåtgärd - typ att han inte vill att det ska bli nåt strul om hon är frånvarande.

"Förlåt menar egentligen inte det här...men fick bara en plötslig kuslig känsla att nåt inte stämmer...förlåt att jag ens säger det" (Va? För att?) "Fick bara en känsla av att något inte stämmer (För att?) "Allt är för bra för att vara sant" (Eh ok) "Förlåt...mina hjärnspöken bara"

Barnet har, såvitt jag kan se, inte skrivit nåt särskilt som skulle kunnat framkalla den känsla precis just då. Han frågar barnet om hon inte tänker likadant ibland. Hon skulle alltså tänka att en träff med honom/deras "relation" är för bra för att vara sann? Nä, hon tänker inte likadant. Hon frågar: Varför skulle jag slösat bort nästan en månad dygnet runt på dej om det it vore på riktit?

Det är svårt med datum och tidsstämplar på Snap men kan ju gissa sig till att de har en massiv och konstant kontakt och det bekräftas av barnet här. Gäddan: "Nej...jag vet...Jag vill bara att det ska vara sant" Han säger förlåt och vill att hon ska glömma senaste kvarten. Lite dramatik, han säger att det känns som att hon blev ledsen och är så jävla onödigt. Han fick en dipp, hon har inte gjort nåt. Barnet kallar honom fortfarande för Niklas. Lite vardagsprat. Möjligen att det saknas nån logg, får inget riktigt sammanhang, plötsligt verkar de prata om en låt. "Är jag din lollipop?" Han skickar godisklubba-emojin. Han ska lyssna på låten imorgon, han blir generad när hon skickar låtar och tänker på honom. Han frågar om hon har kvar de lila. Jag fattar inte vad som menas så jag tror att det saknas loggar, men det verkar vara trosor för han frågar om hon alltid färgmatchar BH:n. När det går. "Sniglat idag?" "Har det varit fuktigt?" (Nä tror ja it) Synd att hon inte har varit sugen. Hon är 160 cm och han kallar henne "mininöt. Han frågar om hon tar bort sminket när hon sover och skriver att det de kan sova ihop om han är ensam hemma en helg. Han är inte ensam hemma ofta "men jobbar på det". Nu skriver han att hotell finns ju. Barnet skriver att det skulle kännas konstigt att sova i deras säng. "Är ensam en stund på eftermiddagen...ska nog mysa och tänka på dig". Lite prat kring det och vad han ska tänka på när han gör det. Menlöst prat om att hon är söt. "Är gärna din *godisklubba-emojin*. Just nu tittar jag på bilden och fantiserar att du suger...Kommer över dina bröst snart..."

Barnet säger att hon tänkt på en sak. Hon frågar om han alltid sprutar i toan när han runkar. "Papper ibland. Varför undrar du?" Det var skönt att titta på henne samtidigt och den här gången var det toan. Han frågar om hennes kåthet gått över. (Ksk) "Så du tänker inte på dina nersprutade bröst" "Är du nyfiken på sperma?" (Haha nä sry) De pratar om lämplig dag att ses. Han kommer in lite på det här med att känna nåt för nån man aldrig har träffat. "Och nu får jag den där känslan av jag bara vill sätta på dig"

Och så här håller han på. Ses, sex, sex, sex. Han vill inte köpa ut cider, tycker att hon är för ung. Vardagligt prat om vad de ska göra i helgen. Personlig fråga! Han undrar om hon gillar godis. Sedan följer menlöst och opersonligt chattande. Hur i hela friden har han tid med detta?!
Citera
2024-09-17, 12:56
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Vet du verkligen vad som menas med karaktärsmord?

Jag återger det gäddan själv har skrivit. Det är hans ord. Det är hans anskrämliga penisbilder- och filmer som redan ligger ute till allmän beskådan. Saker han har skrivit och skickat till vad han tror är en 14-åring. Lägg inte det på mig, tack. Det är gäddan som har gäddat och han får stå sitt kast och finna sig att sitta i skampålen.

Om jag hade betett mig på samma störda sätt så hade jag också fått finna mig i att bli synad ordentligt och kölhalad offentligt. Varför skyller du hans sjukerier på mig? #480

Ber om ursäkt att jag använde fel ord om #480, men du återger verkligen inte bara vad han skrivit, du ”analyserar” och sprider textmassor med invektiv. Det är förtal/ärekränkning i syfte att svärta ner och underblåsa hat mot en människa.

Tror inte ett ögonblick att du skulle finna dig i att bli kölhalad offentligt, vad än orsaken skulle vara.

Edit: Jag skyller inte hans sjukerier på dig, jag ställer mig däremot frågande till dina, närmast besatta, textmassor.
Senast redigerad av skoputs 2024-09-17 kl. 13:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in