2024-09-16, 10:30
Medlem
Jag vaknade också skittidigt efter en natt där bebis vaknade hela tiden pga oklara anledningar. Han också är skitbitter idag. Men det säger jag inte öppet på sociala medier för jag vill inte att han ska kunna gå tillbaka om 10 år och se mitt gnäll över hur jobbigt det är just nu. Jag postar inte bilder där jag gråter av frustration över att ingenting duger för det är inte hans fel att han är liten och växer och det ska aldrig ligga på hans samvete.
Men vissa gör uppenbarligen allt för lite sympati.

Och vad har frisyren med hur dags man går upp att göra? Så där kan mitt hår se ut efter en sovmorgon lika väl som efter en natt med minimalt med sömn. Men Hannas hår kanske borstas och fjongas magiskt under dom extra timmarna hon får sova när hon inte går upp tidigt 🤷‍♀️
Citera
2024-09-16, 10:38
Medlem
"Lever mitt bästa liv just nu ska inte ljuga"
Med en bild på en flaska glögg.
Sen ser hon ut som ett ras på nästa bild.
Hon har ett skitbittert barn idag säger hon med största leendet.
Jag blir helt förvirrad på denna människa.

Har hennes liv förändrats plötsligt och blivit fantastiskt? Är det pga glöggen? För nån dag sedan var livet skit.

Är barnet ledsen, trött, hungrig eller väldigt uttråkad? Vad betyder bitter på en 11 månaders? Har tvn lagt av eller är elen avstängd?
Så många frågor....
Citera
2024-09-16, 11:06
Medlem
Folk börjar tröttna på HT nu när man läser kommentarerna i hennes inlägg. Tex när det var kalas, varför inget visades därifrån, bilder på Lars eller liknande.ä. Hanna svarar att de som hade kalaset inte ville synas offentligt, men det kommer en vlogg ”framöver” från den dagen.

Jaha? När då? Nästa år? Och hur går det ihop? Inga foton pga offentligheten men en vlogg går bra??
Citera
2024-09-16, 13:39
Medlem
Nu får dom lämna tillbaka bilen och köpa tillbaka sin gamla bil. Undrar hur mycket de får tillbaka. Med tanke på hur många mil de kört med den så borde de väl förlora något på affären.
Citera
2024-09-16, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Nu får dom lämna tillbaka bilen och köpa tillbaka sin gamla bil. Undrar hur mycket de får tillbaka. Med tanke på hur många mil de kört med den så borde de väl förlora något på affären.
Den lilla detaljen kommer vi nog aldrig få veta.
Citera
2024-09-16, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Nu kommer ju även nästa problem! Den förra bilen var ju ALLDELES för liten, dom kommer ju knappt få plats nu ju. Ska bli spännande att se hur länge det dröjer innan dom MÅSTE byta bil igen! 😝
Citera
2024-09-16, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Nu kommer ju även nästa problem! Den förra bilen var ju ALLDELES för liten, dom kommer ju knappt få plats nu ju. Ska bli spännande att se hur länge det dröjer innan dom MÅSTE byta bil igen! 😝

Nu kommer dem ju inte kunna sova i bilen🥲
Citera
2024-09-16, 15:40
Avslutad
Inte undra på att hon ständigt tappar följare när hon gnäller över hur jobbigt hennes barn är hela tiden. Föräldraskapet verkar vara väldigt svårt för HT och då har hon bara ett barn och jobbar inte ens.

Hoppas hon kan få hjälp så inte barnet behöver ha en mamma som hela tiden är irriterad, sånt kan leda till besvär längre fram.
Citera
2024-09-16, 15:41
Medlem
Soffan ska också reklameras. Vad är det med fröken Theorin och reklamera precis allt?! Verkar vara bara Rusta och Gekås som har riktigt bra kvalitet i hennes värld 👌
Citera
2024-09-16, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Soffan ska också reklameras. Vad är det med fröken Theorin och reklamera precis allt?! Verkar vara bara Rusta och Gekås som har riktigt bra kvalitet i hennes värld 👌
Och nu har Hanna spillt cola över halva soffan och beklagar sig över att behöva reklamera en soffa med cola på! 🤪 Men det är väl ca två månader sedan hon sa att den skulle reklameras, varför tar det så lång tid att få iväg den?? 🙄
Citera
2024-09-16, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Nu kommer dem ju inte kunna sova i bilen🥲

Haha, tänkte precis på det! Hur ska dom nu kunna sova i bilen??
Men alla vet ju att det hade ju aldrig skett i vilket fall, H är mästare på att säga saker och sedan aldrig fullfölja dom….
Citera
2024-09-16, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada

Ja maken till att reklamera stora köp har jag aldrig sett. Att man får en BÅDE en ”felkonstruerad” bil och ”felkonstruerad” soffa händer väl inte var och varannan person?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in