Citat:
Ursprungligen postat av
Ouelet
Helgalet.
Det är även tydligt att Trumps team desperat försöker ta kontrollen över narrativet. Sitter man fast i nyhetstornadon osunt länge och ser allt detta utspela sig så tänker man kanske att våldsaktioner, människohat, konspirationsteorier och sorgliga figurer som Loomer stjäl ljuset och glädjen från VP Harris kampanj. Och det kanske det gör en kort stund... jag kan själv känna det faktiskt, men ett par flyktiga sekunder senare så vill man bara se hur VP:n reagerar och talar varmt om människors förmågor. Att skaka av sig Trumps unkna attacker är med andra ord inga större problem, varken för oss eller VP Harris.
När cirkusen kom till stan. Tror Vance passar bäst som cirkusprinsessa i Maga-tältet?
Jag kan se honom i rosa tyll.
Loomer är för bastant, mer som den där som drämmer till med släggan rätt upp i röda fältet.
Skämt åsido.
Jag kan öht inte fatta hur nåt så rubbat som Trump kan ses som en potentiell president.
Försökt föreställa mig detta i svensk politik men det är stört omöjligt.
Musk har redan tilldelats en roll, Loomer ska garanterat ha nån post såsom hon svansar runt Trump.
Helt obegripligt att han släppte fram trollet i dagsljuset, han måtte ha trott att hon skulle tagits emot med öppna armar?
Hon är ju som nån extraterrestial de kastat in i jordens omloppsbana och inte klarat av att acklimatisera sig..
Topp tunnor galen.