Citat:
Ursprungligen postat av
quggel
Swift har en enorm fanbase inklusive röstberättigade. Inte heller så strategiskt att offentligt skriva hat om en framgångsrik ung kvinna.
Det är aldrig bra att spy galla över någon som är så populär. Obegripligt uttalande av Trump. Hur street smart är han egentligen? Inte fullt lika som han själv hävdar i alla fall.
Exakt det jag menar. Även om de allra flesta som gillar Swift redan tänkt rösta på Harris, så finns det säkert en del som inte funderat på att rösta alls, men som nu får upp ögonen för valet. Och nog tror jag att många av hennes fans är röstberättigade, unga visst, men har absolut inte fått intrycket att hon är en artist som bara drar 14-åringar. Har t.ex. en kollega som är 25+ , dessutom välutbildad, som är något av ett fan, gick på konsert m.m.
Donald har inte jättehögt, och det sviktar ännu mer nu när han blir äldre. Hans styrka är, eller åtminstone har varit att han är en mycket bra talare, det får jag ge honom även om jag avskyr honom. Men även här börjar han tappa med åldern.