2024-08-13, 20:19
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georgejung2003
Alltså lokala kola langare där jag bor det känns typ ingenting, beställer jag från en viss darknet sida och från en viss säljare så får jag fan nästan samma eufori på den kolan som jag brukar få på ren MDMA... alltså innan jag testade ÄKTA kola så visste jag inte hur bra äkta kola ska kännas! Alla som gnäller på ladd och säger hur överskattat det är har oftast inte dragit ladd med hög % halt... minns att FS3 hade det högsta uppmätta laddet på hela 87% rent, då skickade man till labbet Energy Control som ligger i Spanien, det var admin på just den sidan som skickade slumpmässigt från random säljare ! GOOD TIMES! då slår ladd varenda drog som finns när man kommer runt den renheten... och varenda jävla lina du fortsätter att ta ger dig den där extrema euforiska kicken hela natten lång... älskar fan kola haha

Svårt det där, ibland tyckte jag ladd var det bästa och då, senare när jag hade paus from det och rökte istället så tyckte jag rökat var bättre. Men om man ska göra något produktivt så tycker jag ladd e det bästa. Har testat tjack också och det är helt sjukt så länge det sitter och vad man måste göra för att somna. Det går liksom inte kombinera det med jobb. Men annars e ladd klart det bättre.
Citera
2024-08-19, 02:45
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirvonen
Halsbränna!

Nädå. Kan lika gärna vara pumpen som är påfrestat. Kokain är typ den värsta drogen för det kardiovaskulära systemet, dvs hjärtat mer eller mindre.
Citera
2024-08-29, 01:37
Medlem
RyanBroslings avatar
Äta ladd

Åt precis 0.8 ladd, enligt fackmannamässiga faktabaserade åsikter; dumt(?)
Citera
2024-08-29, 01:39
Medlem
RyanBroslings avatar
Börjat dra i snorren och känna rädsla redan nu så det fungerar
Citera
2024-08-29, 01:51
Medlem
Vf i helvete åt du de hahA?
Citera
2024-08-29, 06:09
Medlem
-=Damian=-s avatar
ja det fungerar säkert det med.

på en fest för ett bra gäng år sedan kom det förbi ett gäng som tog tjack.
Grabbarna snortade skiten, men deras flickvänner hällde bara ut i handflatan och slickade i sig skiten och sköljde ned med cider. Tyckte det var märkligt
Citera
2024-08-29, 07:58
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
ja det fungerar säkert det med.

på en fest för ett bra gäng år sedan kom det förbi ett gäng som tog tjack.
Grabbarna snortade skiten, men deras flickvänner hällde bara ut i handflatan och slickade i sig skiten och sköljde ned med cider. Tyckte det var märkligt

Ja, alltså, det är pundigt att hålla på och insufflera. Enklare att bara smeta i sig och skölja ned.
Citera
2024-08-29, 09:23
Avslutad
Du skulle ha blandat lite mindre i några 33cl Coca-Colas så hade du fått smaka på det ursprungliga receptet från år 1886.
Citera
2024-08-29, 09:47
Medlem
Negerdjurs avatar
Fick höra en story om någons polare som brukade grunda kvällen med att bomba en nollfemma.

När jag skeptiskt undrade om det ens funkade så intygade snubben verkligen det.

Jag har inte provat. Men det borde ju ge effekt eftersom det på 1800-talet var poppis att dricka coca-vin i Frankrike.

https://en.wikipedia.org/wiki/Coca_wine

Coca Cola utvecklades sedan från detta vin.

Citat:
In Atlanta, John Pemberton, a pharmacist, developed a beverage based on Vin Mariani, called Pemberton's French Wine Coca. It proved popular among American consumers. In 1886, when Georgia introduced Prohibition, Pemberton had to replace the wine in his recipe with non-alcoholic syrup. The new recipe became Coca-Cola.[2]
Citera
2024-08-29, 10:05
Moderator
Morfar-52s avatar
"Äta ladd" infogad./mod
Citera
2024-09-14, 19:17
Medlem
Använt mycket kokain i många år. Nu har jag märkbart nedsatt smak-och luktsinne.
Har inte snortat kola på över 2 år men det har inte blivit bättre.
Läste på nätet att det kan vara permanent.
Trist.
Hur är det med era lukt/smaksinnen?
Senast redigerad av Avgiftningen 2024-09-14 kl. 19:20.
Citera
2024-09-14, 21:00
Medlem
Hur lång tid tar det innan man får leverans från darknet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in