Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
vatniksvammel.
vet du vad, jag tycker du ska försöka gå med i ryska armen, gissar du har ganska mycket "kött" på din kropp och dom har en jättekvarn som bara maler och maler den egna armen
Dom vinner större och större segrar längre och längre från Kiev - så allt går superduper bra för dom, dom har till och med fixat en massa segerbål som brinner runt om ryssland för att fira deras alla segrar, fabriker, oljecisterner, raffinaderier har segerbrasor! Håll ut kamrat, röd front - no pasaran!