2024-09-13, 19:12
Medlem
Någon kommenterade på Sara Lagoms senaste inlägg att hon är den bästa influencern och att Hanna Theorin låg i lä..
Citera
2024-09-13, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Någon kommenterade på Sara Lagoms senaste inlägg att hon är den bästa influencern och att Hanna Theorin låg i lä..
Haha såg den med. Men den stämmer så bra!
Citera
2024-09-13, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ännu ett samarbete med noll trovärdighet då hon ALDRIG visat att hon köpt kläder annat än på Gekås, Kappahl, HM eller Lindex och sist men inte minst....i Diktaturen!
Mm och sorgligt att de bara kommer ut och gör saker när det ska filmas reklam. Så pinsamt att ens lägga ut att man ska ut och filma reklam?? Noll intressant att veta och det hade varit mer trovärdigt och trevligare om hon bara filmade L i parken och la ut. Nu blir det ju så uppenbart att de åkte dit bara för att filma sen åker de hem igen, de hade aldrig haft en sån utflykt annars.
Citera
2024-09-13, 20:12
Avslutad
Trist för barnet att som vanligt bara hänga med i affärer och på "jobb" (=stirra på skärmen). Aldrig några barnaktiviter. Stackars barn. Hur kan HT inte ha föräldrainstinkten som säger åt henne att åka till en lekplats eller liknande?
Senast redigerad av tangerinescience 2024-09-13 kl. 20:15.
Citera
2024-09-13, 20:59
Avslutad
Klarar inte av hennes video när hon ska prata om saker som visades i 1 sekund. När hon börjar prata om sängkläderna är de redan passerade sedan länge. Ha en stillbild medan du pratar om en viss produkt kanske?
Citera
2024-09-13, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavelmassage
Klarar inte av hennes video när hon ska prata om saker som visades i 1 sekund. När hon börjar prata om sängkläderna är de redan passerade sedan länge. Ha en stillbild medan du pratar om en viss produkt kanske?

Håller med!!! Större ihjäl mig på dessa fruktansvärt dåliga "vloggar". Det går ju an att titta på videon utan ljud (även om hela grundidén till videon suger) men med ljud alltså STRESS skapas i min kropp direkt, det liksom kryper i mig!! Som du säger hon pratar ju för fan om något som filmades för tre bilder sen 🤦🏼‍♀️ sen "ni var många som ville följa med", okej men du la ut och frågade om folk ville se efter ni hade varit där? Vilken jävla tur att du då lagt tid på att filma så mycket! Skulle hon inte gjort någon video då om det inte "var många som ville".. Bullshit 😅
Citera
2024-09-13, 21:34
Medlem
"Finaste julstjärnorna jag sett" alltså det finns riktiga julstjärnor ....dessutom såg dem otroligt plastiga ut.
Citera
2024-09-13, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nessslie
Håller med!!! Större ihjäl mig på dessa fruktansvärt dåliga "vloggar". Det går ju an att titta på videon utan ljud (även om hela grundidén till videon suger) men med ljud alltså STRESS skapas i min kropp direkt, det liksom kryper i mig!! Som du säger hon pratar ju för fan om något som filmades för tre bilder sen 🤦🏼‍♀️ sen "ni var många som ville följa med", okej men du la ut och frågade om folk ville se efter ni hade varit där? Vilken jävla tur att du då lagt tid på att filma så mycket! Skulle hon inte gjort någon video då om det inte "var många som ville".. Bullshit 😅
Hon kan ju alltid påstå att det var många som ville se eftersom ingen kan kolla upp det. Som du säger...onödigt att filma om ingen hade velat se det! Detta blev väl istället för en haul och sedan visade hon bara upp ett litet axplock av det hon köpte!
Citera
2024-09-13, 23:10
Medlem
FruKrokodils avatar
Där var Hanna nere på 66.0. Försvinner stadigt minst 100 följare per vecka.
Med tanke på att hon säkert lägger på sig ett antal följare varje dag pga sina samarbeten så är förfallet trippelt så många.
Citera
2024-09-14, 07:02
Medlem
Hon måste vara dum i huvudet på riktigt. Vem gör en vlogg från en affär om det inte är ett samarbete? Har inte sett någon annan influencer göra det.
Citera
2024-09-14, 07:02
Medlem
I bloggbevaknings Öppet spår ställa frågan vem som är den sämsta influenserna? Gissa vem som nämns i flera inlägg?
Citera
2024-09-14, 07:04
Medlem
Blir arg på riktigt. Sluta göra smygreklam för fastfashion och gör reklam för återbruk om något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in