Citat:
Ursprungligen postat av
Skippan123
Nä det håller jag helt med dig om. När man jobbar hårt behöver man mycket energi och en ordentlig frukost för att klara en hård arbetsdag. Så är det ju inte i detta fallet och inte för de flesta i detta landet. Det är ju det som ofta är problemet. Att människor äter mer än vad de gör av med. Förr åt man stadig mat för att man jobbade hårt. Så jag är helt med på den tanken. Men det får ju vara rätt balans då också.
Men hon kan äta potatis och kött till frukost varje dag och sen hänga i soffan så ska vi se hur lång tid det tar innan nästa GBP operation lär behövas
Fast vad är folks problem hur hon sköter sina kostvanor, inget som påverkar varken dig eller mig. Vill hon gå upp i vikt så är det fortfarande hennes val, vill hon göra en gbp igen så är det hon som betalar..Så hur påverkar det oss? HT har inget i en influencer som jag skulle ens följa, tråkigare kontent får man leta efter men jag skiter fullständigt i hennes matvanor. Vid det här laget så tror jag hon medvetet väljer att reta gallfeber på er här i tråden flr hon vet att "all publicitet är bra publicitet". Så länge ni håller den här tråden vid liv så kommer hennes konto leva vidare, så vem är den dumma egentligen här