2024-09-13, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Säkert! Hon skrev ju att dom skulle spela in ett samarbete och L är klädd i kläder från P.o.P så helt säkert.

Hoppas att det är bra för jag är ett stort fan av deras kläder.
Ännu ett samarbete med noll trovärdighet då hon ALDRIG visat att hon köpt kläder annat än på Gekås, Kappahl, HM eller Lindex och sist men inte minst....i Diktaturen!
Citera
2024-09-13, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavelmassage
Har jag missat att de haft lånebil i två veckor nu, eller är detta första gången hon nämner det?
Jag har inte hört ett ljud om det innan så det är nog första gången.
Citera
2024-09-13, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag har inte hört ett ljud om det innan så det är nog första gången.

Det känns inte heller trovärdigt när hon inte kan lägga ut nånting när det händer utan bara nämner att det har hänt 2 veckor senare 🤨
Citera
2024-09-13, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliceK2023
Det känns inte heller trovärdigt när hon inte kan lägga ut nånting när det händer utan bara nämner att det har hänt 2 veckor senare 🤨
Det har ju också blivit väldigt typiskt för henne. Den veckan bilen gick sönder igen var hon ju helt borta från IG. Så då var det ju svårt att berätta det!
Citera
2024-09-13, 15:24
Medlem
Lilaovves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nessslie
Allt beror ju på vad man läser in i just den kommentaren? Det jag menar är bara att det kan vara så att dessa "vinterskor" är till de tillfällen då de bara ska åka till affären eller som fint när de ska gå bort. Sen att hon förhoppningsvis är så pass smart att hon köper ett par bättre till de tillfällen då Lars ska ut och vara mer aktiv på marken. DET ser jag inget fel i men sen ja om detta är det enda paret vinterskor som hon har tänkt ha till Lars då kan jag hålla med om att det var ett idiotiskt köp, anser bara att många här inne är så snabba på att döma.

Varför köper man ens flera par vinterskor till en bebis? Tänker att man köper ett par rejäla varma, tåliga och bekväma som passar i alla lägen. Men Lars ska ju som sagt kläs gulligt.
Citera
2024-09-13, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilaovve
Varför köper man ens flera par vinterskor till en bebis? Tänker att man köper ett par rejäla varma, tåliga och bekväma som passar i alla lägen. Men Lars ska ju som sagt kläs gulligt.

Du har rätt, finns nog inte en enda människa som gör så 🙄🤦🏼‍♀️ speciellt inte en person som är (B)känd för att just överkonsumera...
Citera
2024-09-13, 17:03
Medlem
Jag förstår Lars, jag hade inte heller velat ha varma kläder och stickad mössa i 15 graders värme och sol
Citera
2024-09-13, 18:14
Medlem
Usch vad jag avskyr när barn görs till levande reklampelare i sociala medier. Det borde vara förbjudet.
Citera
2024-09-13, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Usch vad jag avskyr när barn görs till levande reklampelare i sociala medier. Det borde vara förbjudet.

Ja det borde införas någon typ av reglering av sånt. Att tjäna pengar på sitt barn när hen inte kan välja själv är bara fel 😒
Citera
2024-09-13, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliceK2023
Ja det borde införas någon typ av reglering av sånt. Att tjäna pengar på sitt barn när hen inte kan välja själv är bara fel 😒
Ja, sen är HT inte ensam om det men det känns bara så fel.
Citera
2024-09-13, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Ja, sen är HT inte ensam om det men det känns bara så fel.

Nej det är alldeles för många influensers som får barn och gör samarbeten på barngrejer. Men det ser så illa ut när L ska ha varma kläder när det inte är så kallt ute. Hon måste ju bli varm och obekväm tänker jag?!
Citera
2024-09-13, 19:10
Medlem
Åh en halväten smörgåstårtbit. Yummi, hur många blev sugna?
Såg ju fantastiskt ut 🫣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in