2024-09-13, 17:47
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Äsch, det där var skrivit med massor av implicit wink wink nudge nudge. Vi får nu dessvärre beskåda kommundoping i sin slutliga form. Truppen MFF har just nu är så löjligt överlägsen alla övriga deltagare att det egentligen inte fanns någon anledning att sparka igång årets Allsvenskan. Vi står redan nu med vaselinet redo för omgång två. Som sagt, oerhört tråkigt att behöva möta dom mupparna i första matchen tillbaka. Oavgjort mot Kalifatet i år kommer firas med en fin whiskey. Det hade absolut varit en bragd.

Jag tror vi har goda chanser att vinna på Söndag. Malmö därnere och Malmö på jordgubben är 2 olika lag.
Citera
2024-09-13, 18:38
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Hahahha

Har själv blivit påhoppad för att spå i mitt förvunna ex aska.
Hahaha Låt dig inte påverkas av okunniga människor! Låter inte som du gjort något fel.
Citera
2024-09-13, 18:41
Medlem
Citat:
Han borde vara uttagningsbar.
Har han inre sett bra ut på träningen enligt rykten?
Citera
2024-09-13, 19:01
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Har han inre sett bra ut på träningen enligt rykten?
Enda jag hört är att han inte var med på träningen idag, men det behöver ju inte betyda något.
Citera
2024-09-13, 19:03
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag tror vi har goda chanser att vinna på Söndag. Malmö därnere och Malmö på jordgubben är 2 olika lag.
Absolut, men när jag ser deras trupp tror jag dessvärre att det inte kommer räcka på långa vägar.
Citera
2024-09-13, 19:38
Medlem
Citat:
Enda jag hört är att han inte var med på träningen idag, men det behöver ju inte betyda något.
E det kebaben dag idag?
Citera
2024-09-13, 20:08
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
E det kebaben dag idag?
Äsch, Don Seb kommer fixa en plats åt honom i landslaget inom kort ändå. Kebab eller ej.
Citera
2024-09-13, 20:09
Medlem
Citat:
Äsch, Don Seb kommer fixa en plats åt honom i landslaget inom kort ändå. Kebab eller ej.
Hahaha
Citera
2024-09-13, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ni AIK:are vad säger ni om denna i FK publcerade elva?

Så ställde AIK upp på torsdagens träning: Kristoffer Nordfeldt - Mads Thychosen, Alexander Milosevic, Sotirios Papagiannopoulos, Benjamin Tiedemann Hansen, Eskil Edh - Onni Valakari, Anton Salétros, Lamine Fanne Dabo, Bersant Celina - Ioannis Pittas
Rimlig. Jag gissar att Isherwood startar istället för Milo. Celina är konkurrensutsatt, men är trolig att starta och byts ut mot olika beroende matchresultar. 5-4-1

Edit: det är hockeypremiär nästa vecka. Nedsläpp en fredag 20.30, mot Södertälje (inte derby men 25 min i bil). Tänk den speltiden i fotboll. Betyder det att storstadshockeyn är död?
Senast redigerad av MrOrdonnee 2024-09-13 kl. 22:37.
Citera
2024-09-13, 23:41
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Rimlig. Jag gissar att Isherwood startar istället för Milo. Celina är konkurrensutsatt, men är trolig att starta och byts ut mot olika beroende matchresultar. 5-4-1

Edit: det är hockeypremiär nästa vecka. Nedsläpp en fredag 20.30, mot Södertälje (inte derby men 25 min i bil). Tänk den speltiden i fotboll. Betyder det att storstadshockeyn är död?
Fel tråd men svarar ändå på din Edit.
Njae, att aik hockey är, och har varit rätt länge, relativt dött betyder inte att Mesta Mästarna slutar gå.
Citera
2024-09-14, 00:07
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Hoppas på kryss som suverän serieledare. Vilket losertalk.
Är man stark måste man vara snäll. Men det är väl som alltid för oss MFF:are. När vi tar ut segern i förskott är vi dryga, när vi är ödmjuka är vi losers. Du, å andra sidan, kan dra åt helvete oavsett vilket humör vi är på
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast så stor är den ju inte.. Vi åkte ju på stortorsk mot er vilket sällan brukar hända.
Sant, man kan ju alltid hoppas på att årets säsong är året vi bryter traditioner. Men det är svårt att blunda för ajks fem raka + att vi inte vunnit där på sju år.
Senast redigerad av johnny_vicious 2024-09-14 kl. 00:12.
Citera
2024-09-14, 00:14
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Är man stark måste.man vara snäll. Men det är väl som alltid för oss MFF:are. När vi tar ut segern i förskott är vi dryga, när vi är ödmjuka är vi losers. Du, å andra sidan, kan dra åt helvete oavsett vilket humör vi är på
Bra där, nu känner man igen drygheten igen, som jag förväntar mig. Blev nästan orolig när en Malmöit i dessa dagar började låta ödmjuk och nästan uppgiven. (Däremot minns jag när MFF låg i superettan, då var det andra tider). När det gäller er Solnaresa hoppas jag på kryss och många skador, men jag tror handen på hjärtat att ni tar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in