2024-09-14, 00:16
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Bra där, nu känner man igen drygheten igen, som jag förväntar mig. Blev nästan orolig när en Malmöit i dessa dagar började låta ödmjuk och nästan uppgiven. (Däremot minns jag när MFF låg i superettan, då var det andra tider). När det gäller er Solnaresa hoppas jag på kryss och många skador, men jag tror handen på hjärtat att ni tar det.
I aim to please.
Citera
2024-09-14, 00:29
Medlem
Skarparattarns avatar
Hoppas att det är lika härlig stämning i MFF’s trupp som det är bland skribenterna härinne på Söndag
Citera
2024-09-14, 04:38
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Är man stark måste man vara snäll. Men det är väl som alltid för oss MFF:are. När vi tar ut segern i förskott är vi dryga, när vi är ödmjuka är vi losers. Du, å andra sidan, kan dra åt helvete oavsett vilket humör vi är på

Sant, man kan ju alltid hoppas på att årets säsong är året vi bryter traditioner. Men det är svårt att blunda för ajks fem raka + att vi inte vunnit där på sju år.

Vi har mött lag på den nedre halvan + att man inte får glömma årets match i Malmö. Ni är favoriter och kommer att vinna.

Ps: är det inte lite cringe att man fortfarande idag försöker nedvärdera en motståndare genom att medvetet stava fel, tycker du inte?
Citera
2024-09-14, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fel tråd men svarar ändå på din Edit.
Njae, att aik hockey är, och har varit rätt länge, relativt dött betyder inte att Mesta Mästarna slutar gå.
Supportrarna är där (trots tionde säsongen i andra ligan?), men det är inte Farbror Blås fokus längre.
(Även Djurgården har fredagskvällsmatcher.)

Det är på fotbollens läktare den grova kriminaliteten finns, se på alla flaggor och tomtebloss! Der ör sedan gammalt.

Ursäkta off topic, slutar här.
Citera
2024-09-14, 08:24
Medlem
cokehyenas avatar
En sak alla kan hålla med om:

Det finns ingenting mystiskt med aik-straffar.
Citera
2024-09-14, 08:36
Medlem
trazkeis avatar
Om Västerås på hemmaplan slår GAIS idag avancerar dom alltså till 12:e plats i tabellen. Även om det kan vara tillfälligt så är det helt otroligt med tanke på hur körda dom sett ut massor av gånger.
Citera
2024-09-14, 08:39
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
En sak alla kan hålla med om:

Det finns ingenting mystiskt med aik-straffar.
Kommer du ihåg straffarna ni fått mot oss senaste åren?
Citera
2024-09-14, 08:51
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Om Västerås på hemmaplan slår GAIS idag avancerar dom alltså till 12:e plats i tabellen. Även om det kan vara tillfälligt så är det helt otroligt med tanke på hur körda dom sett ut massor av gånger.
Anar jag en oro hos dig…?
Citera
2024-09-14, 08:53
Medlem
Citat:
Sen om man vänder på de,vart hade de legat om de satt sina chanser under säsongen
Citera
2024-09-14, 09:18
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Anar jag en oro hos dig…?

Oro för vad?

Har jag tagit något mer vad som jag glömt bort? 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Sen om man vänder på de,vart hade de legat om de satt sina chanser under säsongen

Jo fast man har ju sagt hela året att det kommer vända när dom börjar sätta chanserna. Vändningen kom dock somrig och folk gav upp deras chanser. Och då kom vändningen på något vis?
Citera
2024-09-14, 09:22
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Oro för vad?

Har jag tagit något mer vad som jag glömt bort? 🤔
Ja att dom är ett ytterligare lag som tar sig förbi Häcken
Citera
2024-09-14, 09:25
Medlem