2024-09-13, 13:11
Medlem
QuantumQuills avatar
Allt annat än klar MFF seger mot ett Aik utan Modesto vore förvånande, och ett styrkebesked av gnaget.
Aik får vara nöjda om dom en lyckas sätta press på Mff under någon period i matchen.
Citera
2024-09-13, 13:37
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Allt annat än klar MFF seger mot ett Aik utan Modesto vore förvånande, och ett styrkebesked av gnaget.
Aik får vara nöjda om dom en lyckas sätta press på Mff under någon period i matchen.
Träningskultur ska du få se är ett vinnande koncept.

Arbeit macht frei und drei poäng
Citera
2024-09-13, 13:38
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu

Du menar att Aik fått ordning på sin, medans Mff saknar sådan? Ja, vi får väl se.
Citera
2024-09-13, 14:17
Medlem
johnny_viciouss avatar
Traditionens makt är stor. Det tillsammans med att AIK just nu är seriens formstarkaste lag gör att jag har svårt att hoppas på annat än kryss.
Citera
2024-09-13, 14:48
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Traditionens makt är stor. Det tillsammans med att AIK just nu är seriens formstarkaste lag gör att jag har svårt att hoppas på annat än kryss.
Hoppas på kryss som suverän serieledare. Vilket losertalk.
Citera
2024-09-13, 14:50
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious

Fast så stor är den ju inte.. Vi åkte ju på stortorsk mot er vilket sällan brukar hända.
Citera
2024-09-13, 14:50
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu

Jag tippar att MFF spelar ut AIK rätt rejält. AIK kommer försöka smälla på ordentligt, ungefär som Gais brukar göra. Men om bara MFF står upp i den kampen så vinner dom rätt lätt.
Citera
2024-09-13, 15:55
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Dina knotor är trasiga... Mina visade en klar vinst för nöffnöff!
Tycker det är lite magstarkt och nästan respektlöst att påstå att min gammelfarfar är "trasig".
Citera
2024-09-13, 16:39
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Tycker det är lite magstarkt och nästan respektlöst att påstå att min gammelfarfar är "trasig".

Hahahha

Har själv blivit påhoppad för att spå i mitt förvunna ex aska.
Citera
2024-09-13, 17:25
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Jag tippar att MFF spelar ut AIK rätt rejält. AIK kommer försöka smälla på ordentligt, ungefär som Gais brukar göra. Men om bara MFF står upp i den kampen så vinner dom rätt lätt.
Äsch, det där var skrivit med massor av implicit wink wink nudge nudge. Vi får nu dessvärre beskåda kommundoping i sin slutliga form. Truppen MFF har just nu är så löjligt överlägsen alla övriga deltagare att det egentligen inte fanns någon anledning att sparka igång årets Allsvenskan. Vi står redan nu med vaselinet redo för omgång två. Som sagt, oerhört tråkigt att behöva möta dom mupparna i första matchen tillbaka. Oavgjort mot Kalifatet i år kommer firas med en fin whiskey. Det hade absolut varit en bragd.
Citera
2024-09-13, 17:29
Medlem
Spelar Guidetti?
Citera
2024-09-13, 17:34
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Spelar Guidetti?
Han borde vara uttagningsbar.