2024-09-13, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja så är det för som ni skriver i Rask tråden har ni noll tanke på hans barn fast ni påstår att ni hjälper dom, det är dessutom barn med speciella behov, och ni sitter och skickar skit till skolan, vidrigt!

Sen var det en pik mot chrippa men trodde du förstod det 😉
Nu drar du alla över en kam. Jag och flera andra hjälper knappast hans barn eller påstår det. Och skicka skit till skolan måste vara ett fåtal i tråden.

Vi hatare förstår inte parallellerna till Chrippa i var och varannan mening.

Vill lägga till att jag absolut inte har något emot hans barn, men har aldrig påstått att jag hjälper barnen på något sätt.
Senast redigerad av antonio-puerta 2024-09-13 kl. 18:23.
2024-09-13, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Joakim beordrade dig alltså.

Har Bolagsverket godkänt redovisningen?

Nej jag skriver fritt här. Tänkt på att min kontakt kan vara Danijal eller Jonna? Olivia? Nån av kameramännen?

Den godkänds väl inte av Bolagsverket utan Skatteverket? Bolagsverket sköter registrering och företagsinformation.

Men nej Skatteverket har så klart inte hunnit godkänna den. Finns inte ens uppe på nätet ännu.
2024-09-13, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Nej jag skriver fritt här. Tänkt på att min kontakt kan vara Danijal eller Jonna? Olivia? Nån av kameramännen?

Den godkänds väl inte av Bolagsverket utan Skatteverket? Bolagsverket sköter registrering och företagsinformation.

Men nej Skatteverket har så klart inte hunnit godkänna den. Finns inte ens uppe på nätet ännu.
Din kontakt är Joakim.

Danjal, Jonna, kameramännen och Olivia bryr sig inte om Flashback. Jocke bryr sig om Flashback, Han vill göra en hel produktion om Flashback. Joakims liv kretsar runt Flashback.

Du har tagit order av Joakim den lille
2024-09-13, 18:39
Medlem
Citat:
Joakim beordrade dig alltså.

Har Bolagsverket godkänt redovisningen?

Återigen en konspirationsteori av dig att Jocke styr alltet. Så himla obegåvat att ens tänka så. Varje person som inte tycker som du är inte köpta av Jocke.
2024-09-13, 18:51
Avslutad
Citat:
Din kontakt är Joakim.

Danjal, Jonna, kameramännen och Olivia bryr sig inte om Flashback. Jocke bryr sig om Flashback, Han vill göra en hel produktion om Flashback. Joakims liv kretsar runt Flashback.

Du får nog fundera vidare Haha
Förstår om du är upprörd hört talas om Spegling....
Kan ge dig en hint din pajas Åklagarens beslut har och kommer att överklagas igen
Om de behövs
Annars kan du bevisa de med att utredningen är nedlagd.

Du kanske skulle söka till att bli NÄMNDEMAN SÅ DU LÄR DIG NÅGOT DIN NOLLA

Det finns en person som sitter skapligt löst och de är ingen ifrån familjen Lundell.
2024-09-13, 18:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Så han har inte bara dragit in Thomas Julia och Linnea i skiten?

Man blir ju inte direkt förvånad.

Absolut men har ett annat band till Annika
2024-09-13, 19:08
Avslutad
Citat:
Din kontakt är Joakim.

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv.
2024-09-13, 19:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Återigen en konspirationsteori av dig att Jocke styr alltet. Så himla obegåvat att ens tänka så. Varje person som inte tycker som du är inte köpta av Jocke.
Det handlar inte om att tro, det handlar om att veta när man lägger ihop 1+1.

Jocke har bevisat det, om och om igen att han använder sin ’makt för att styra andra.

Hur kan man vara så lågbegåvad att man har missat det?
2024-09-13, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
äKan ge dig en hint din pajas Åklagarens beslut har och kommer att överklagas igen
Om de behövs

Det finns en person som sitter skapligt löst och de är ingen ifrån familjen Lundell.
är det beslut att lägga ned förundersökningen om misshandel du menar?

beslutet finns bak i tråden.

Märkligt beteende, varför ska du överklaga ett beslut som inte rör sig?

Du verkar vara en sjuk stalker, du ringde också till Linneas arbetsgivare i dubai.

Är det sant att Jocke skickat in en papperslunta till Eko?

Ännu en person som beordrats att strida på Flashback av Jocke. Det du säger kan bara komma från en informationskälla och det är Joakim Lundell.
2024-09-13, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jonna kan berätta mer om det.
Cluee kan
Joz kan
Verz kan
widerstedt kan
Local kan
Olof K kan
Ellobo kan
Chrippa kan
Linnea kan
Luggen kan
Alex kan
Martin kan
E kan
A kan
2024-09-13, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
men du säger heller inte ifrån när folk skriver att dom har hört av sig till skolan och berättat om filmen tex.
Eller när dom skriver att det ska delas ut lappar i skolan, alla föräldrar ska få veta vilka barn som går i deras skola osv.
Det är väl exakt det jag säger till dig? Jag hjälper dom inte på något sätt men bara för det har jag inget emot barnen. Jag fokuserar helt enkelt på baronen och ingen annan.

Vad tänkte baronen när han spred videos om Lennart Bladh? Och för den delen Chrippa som alla verkar gå runt och tänka på 24/7, har inte han också barn?
2024-09-13, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Du får nog fundera vidare Haha
Förstår om du är upprörd hört talas om Spegling....
Kan ge dig en hint din pajas Åklagarens beslut har och kommer att överklagas igen
Om de behövs

Du kanske skulle söka till att bli NÄMNDEMAN SÅ DU LÄR DIG NÅGOT DIN NOLLA

Hänger inte med - vilket åklagarbeslut har överklagats...?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in