Citat:
Ursprungligen postat av
Pino555
Varför ska jag jaga pedofiler? om det är Jocke du syftar på så är han inte en pedofil i mina ögon, du har inte kunnat länka ett bevis på att han har pratat om det, gör de istället för att tjafsa.
Detta är min egna uppfattning av C & L dom gör bort sig totalt själva dom behöver ingen hjälp av ”sekten”
Linnea var ju gravid igen och nu dricker hon öl, man kanske ska börja tänka på vad man säger,för att driva om en sån sak är inte okej.
Som sagt gå in på Liam m och lyssna på alla telefonsamtal och kräftans egna dagboksanteckningar där han hyllar sin bror Joakim.
Chrippa begår öppna brott och pga de får han nu inte träffa sin dotter.
Sekten hävdar det ja. Men det gör scientologi också om nån har fel åsikter om scientologi.
Då hittas det på lögner som ska ut i media för att avrätta nåns karaktär.
Polisen utreder nu om Chrippa tvättar pengar och skattefuskar.
Hittar polis inge bevis för Julias och Chrippas penningtvätt så torskar Julia , Anjo, Rask och andra involverade för falska angivelser, grovt förtal, utnyttjande av barn, och såklart övergrepp i rättssak då man inte får göra videos som stör utredningen, om det verkligen begicks ett brott.
Det är Jockiboi som erkänt att han skrev sexuellt med nån minderårig som Jocke ville träffa men ungen läckte chattarna istället. Det var länge sen och Jockiboi är en förändrad och förlåten folkkär gädda idag.. enligt han själv och Dumpen.