2024-09-13, 16:25
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
kanske ordmärkeri men, är det ett gäng när någon ensling bor i UK och en annan ensling bor i hässelby? de verkar mest vara ensamma tillsammans, fast online då.

Och då bildar de ett gäng ensamma onliners, inget konstigt med det eller? Samt att de följer "mallen" för grupper som redan existerar, 762 bland annat. Vilket kopplar dem på sätt och vis till dessa grupper, som för den delen också är ett gäng ensamma onliners.

Så tekniskt sätt är detta ett gäng, de är till och med organiserade, med "ledare" osv, även om det inte är så proffsigt och stort som tex en MC Klubb.
Citera
2024-09-13, 16:26
Medlem
Enligt uppgifter är en Mora* Hei*eri från Spånga omhändertagen, han är ju officiellt under 18.
*-d
Citera
2024-09-13, 16:29
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Är man 15 år gammal har man en underutvecklad frontallob som styr beslutsfattande, förstånd och gör att man har sämre konsekvenstänk än jämfört med en vuxen.

Jag vill minnas att jag förstod konsekvenserna av att ta en människas liv redan innan jag fyllde 15, så det där är en jävligt dålig "ursäkt".
Citera
2024-09-13, 16:32
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Du förtränger fortfarande att videon på kvinnan filmades av en annan gm? Alltså va det 2 personer. Sluta hitta på saker nu

De va en kameraman och en knivhuggare och en som tittat på liven

Kan nån länka den filmen?
Citera
2024-09-13, 16:33
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle1kula
Enligt uppgifter är en Mora* Hei*eri från Spånga omhändertagen, han är ju officiellt under 18.
*-d
Jo tack, det visste vi redan runt 22:30 igår kväll. Han är 16-17
Citera
2024-09-13, 16:34
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Jag har svårt att tro att Betroddmedlem72 är GM, grundat på att han skriver någorlunda god svenska. Han verkar vara ett par år äldre än 14 åtminstone.

Men han verkar vara inblandad på nått sätt då han meddelat info innan det var officiellt. Tycker inte det är så märkligt om han nojjar nu och sopar igen sina spår.

Hans senaste aktivitet: Idag 01:13 (240913)

Jag tycker hans formuleringar påminner om någon som är yngre. Svårt att pinpointa om han är 15 eller 18 men definitivt någon som är yngre.

Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
The Washington Post publicerade faktiskt en artikel för några dagar sedan om killen (Bradley Cadenhead) som startade 764!
Bild på honom: https://www.washingtonpost.com/wp-apps/imrs.php?src=https://arc-anglerfish-washpost-prod-washpost.s3.amazonaws.com/public/VXHULTIIAMBSSHORVS73YXTDM4.JPG&w=1440&impolicy=hig h_res

Folk som vill associeras med det där alls är verkligen riktigt rubbade.

Fyfan vilket as. Är precis så jag föreställer mig att en så pass störd internetgalning lever och ser ut. Skitigt, ofräscht och en stark kroppsodör i hans lilla grotta.
Citera
2024-09-13, 16:34
Medlem
Han har alltså gjort sig skyldig till minst 3 överfall, det första kända den 1 juli. Borde nog finnas fler.
Citera
2024-09-13, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Jo tack, det visste vi redan runt 22:30 igår kväll. Han är 16-17

Var kommer uppgiften att han är 14 år ifrån? Det skrivs ju att han är född 2009?
Citera
2024-09-13, 16:36
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Var kommer uppgiften att han är 14 år ifrån? Det skrivs ju att han är född 2009?
MSM som skrivit det. Stämmer inte.
Citera
2024-09-13, 16:37
Medlem
Citat:

Du får räkna lite på det där en gång till.
Citera
2024-09-13, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Du förtränger fortfarande att videon på kvinnan filmades av en annan gm? Alltså va det 2 personer. Sluta hitta på saker nu

De va en kameraman och en knivhuggare och en som tittat på liven

Jag har sett filmen 311 gånger och inte på en bildruta ser jag bevis för två gärnigsmän? Eller har du en annan film?

Inte helt uteslutet förstås men det framgår inte av filmen jag sett.
Citera
2024-09-13, 16:38
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negronitis
Jag har sett filmen 311 gånger och inte på en bildruta ser jag bevis för två gärnigsmän? Eller har du en annan film?

Inte helt uteslutet förstås men det framgår inte av filmen jag sett.

Exakt det jag säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in