2024-09-13, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Alla ni som hävdar att Betroddmedlem inte är GM. Hur kommer det sig att han inte skrivit ett enda inlägg sen han blev gripen?
Personligen tror jag det är GM. Om inte så kanske det byts underkläder.
Citera
2024-09-13, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Tonåring…
Ser sig själv med andra ögon än omgivningen. Konsekvensanalys noll.

Absolut ett underutvecklat konsekvenstänk och en hjärna som inte är färdigutvecklad. Sen var han nog inte klassens plugghuvud heller direkt.

Har aldrig sett något liknande tidigare. En/flera våldsverkare som självmant tar kontakt med FB för att lägga ut ledtrådar på Telegram och åker dit efter 3 timmar.

Det måste vara något slags rekord av idioti. Har ni sett något liknande tidigare?
Senast redigerad av Guldvask 2024-09-13 kl. 15:47.
Citera
2024-09-13, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Alla ni som hävdar att Betroddmedlem inte är GM. Hur kommer det sig att han inte skrivit ett enda inlägg sen han blev gripen?

Jag har svårt att tro att Betroddmedlem72 är GM, grundat på att han skriver någorlunda god svenska. Han verkar vara ett par år äldre än 14 åtminstone.

Men han verkar vara inblandad på nått sätt då han meddelat info innan det var officiellt. Tycker inte det är så märkligt om han nojjar nu och sopar igen sina spår.

Hans senaste aktivitet: Idag 01:13 (240913)
Citera
2024-09-13, 15:45
Medlem
santos_devilles avatar
Någon som bor i området runt fittan som vet om smådjur har blivit mördade. Tänker på igelkottar och katter. Han känns som en mupp som ger sig på ting som inte kan förvara sig.
Citera
2024-09-13, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Jag har svårt att tro att Betroddmedlem72 är GM, grundat på att han skriver någorlunda god svenska. Han verkar vara ett par år äldre än 14 åtminstone.

Men han verkar vara inblandad på nått sätt då han meddelat info innan det var officiellt. Tycker inte det är så märkligt om han nojjar nu och sopar igen sina spår.

Han skriver varken bättre eller sämre än en normalbegåvad 14-15-åring.
Citera
2024-09-13, 15:47
Medlem
Slåttermaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lokalpatriot
Hur hittade du den videon? Olistad och 12 visningar.. Arkivlänkarna funkar inte för mig iaf, men jag sparade videon lokalt rakt från YouTube. Blir den nedtagen så re-uppar jag den någonstans. Måste också slagga.

Det var sjunde träffen på DuckDuckGo: https://duckduckgo.com/?t=h_&q=slain764&ia=web

Nu går filmen att se även på Internet Archive. Men bra att du sparat den just in case.

Citat:
Ursprungligen postat av MissNyckel
När man följer din länk till YT så står det att klippet laddades upp för två månader sedan?
Har jag fel? Är det ytterligare en attack? som skedde för två månader sedan?

Kan någon mer här inne kolla!

Laddades upp 1 juli 2024. Jag vet inte om det är ytterligare en attack av samma gärningsperson. Det som jag reagerade på var att i en av de redigerade videorna i Telegramkanalerna fanns klipp från YouTube-videon med.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Är det från Sverige?
Personen som slås ner pratar i alla fall inte svenska, så det kan ju vara ett klipp från någon annan i gruppen.

Vet inte om det är från Sverige. Tycker det låter som om den nedslagne säger "Ne-eej! Nej, sluta!" i början, men kan ha fel.
Senast redigerad av Slåttermaskin 2024-09-13 kl. 15:52.
Citera
2024-09-13, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Vet du om han bor norrut?

Om det är rätt jag hitta på internet så bor han i Sundbyberg
Citera
2024-09-13, 15:54
Avslutad
Den här Darkheart som funnits med här och var verkar inte populär i alla läger.

https://pic8.co/sh/1vPrHI.jpeg
Citera
2024-09-13, 15:57
Medlem
Mirrormasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Någon som bor i området runt fittan som vet om smådjur har blivit mördade. Tänker på igelkottar och katter. Han känns som en mupp som ger sig på ting som inte kan förvara sig.

Trålar man Facebook så har det försvunnit katter, och katter hittats skadade i radien av gångavstånd från MGMs address under sommaren. Katter försvinner eller råkar ut för olycker ofta, så det är svårt att dra några slutsatser. Vi får vänta och se vad Polisens tömmning av mobiler, m.m. ger. Det lär i så fall dyka upp i FUPen.
Citera
2024-09-13, 15:59
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retina

Inte GM men med i samma gäng, etniskt svensk, äldre, annan ort. Säger inget ID-röjande förstås.
Citera
2024-09-13, 15:59
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dRLdoo/en-person-omhandertagen-for-mordforsok-i-hasselby

Tror vi att det är GM som har åkt fast? Fick reda på att dessa äckliga attacker skett i mitt närområde idag, även sett vad folk berättat om NLM och att de är grundade i Texas? Vågar man gå promenad i Hässelby eller måste man vara redo på att bli attackerad av nåt satanistavskum till tonåring? Håller garden uppe så länge och hoppas att vi grannar går ihop. Riktigt äckligt, jag som nyss flyttat hit.
Citera
2024-09-13, 16:00
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Jag upprepar mig nu men...

Enligt Doxbin påstås som jag skrivit förut S1N vara från Storbritannien,
men en i tråden som haft lite kontakt med S1N är tydligen säker på att S1N som är vän med Slain är svensk.
Axx nämnde jag förut (och som står klottrat snett under Slain) - nämns också komma från Storbritannien.
Karu står också klottrat och det finns en Karu på Doxbin... kommer från USA.
Finns en del info om personerna... men måste förstås inte vara samma.
Kanske är tjockisen på bildäcksbilderna. Om det är i Sverige.
Senast redigerad av TaxenSixten 2024-09-13 kl. 16:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in