2024-09-13, 15:59
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linelineline
Är det bara jag som inte hittar vem han är
? Måste jag läsa heeela chatloggen för att fatta?

+1. Har lusläst men ingen rebus ens på snubben. Får ta och läsa loggen för namn verkar ju finnas där.

Annars lite extra på den konfrontationen. Det satt alltså någon och gapskrattade när de såg vad som skedde.
Citera
2024-09-13, 16:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panter70
Angående #373, han figurerar i Forshaga. Går tydligen i skola där. Märkligt hur livet bara kan flyta på efter en ”uthängning”

Det måste det väl på något sätt. Sedan måste drevet avta med tiden. Han och andra kanske lärt sig sin "läxa". Dock lär alla dessa uthängda finnas med på många personers listor, dvs koll om de skulle ta jobb där det finns barn så kommer säkert drevet igång igen.
Citera
2024-09-13, 16:12
Medlem
#480 En hel del skriverier om att han är trött, tjock och gammal. Känns som att det här är en person som gått vilse totalt. Istället för att styra upp saker, så har han blivit en "ful gubbe" på alla plan.
Citera
2024-09-13, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
+1. Har lusläst men ingen rebus ens på snubben. Får ta och läsa loggen för namn verkar ju finnas där.

Annars lite extra på den konfrontationen. Det satt alltså någon och gapskrattade när de såg vad som skedde.
Jag hade nog också skrattat gott om jag hade sett ett svankande fläskberg i tajt hoodie, bli föst som ett boskap av S & P.
Citera
2024-09-13, 16:19
Medlem
Citat:

Rebus på 480 har publicerats tidigare i tråden, även devglan.
Citera
2024-09-13, 16:30
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#480 Att han kallar sin kropp för "dad body" är så konstigt. Är det en "grej" folk brukar kallar feta, otränade kroppar för, eller är det bara gäddan som fått för sig att han är het och vill sätta ett fräsigt epitet på sin sexiga lekamen? 🤔

med tanke på att han är groteskt fet och ful och utrustad med micropenis så är det nog något slags försvar. Jag är inte alls fet jag har "dad body"....
Citera
2024-09-13, 16:36
Medlem
Tjejen har är tillsammans med har ju knappast valt gäddan 480 för det sexiga utseendet och den ståtliga micropenisen. Om jag får gissa så ligger nog den fina lönen högt på listan. Tror inte hon lämmar han hellre utan dom flyr nog tillsammans.
Citera
2024-09-13, 16:45
Medlem
Citat:

#480. Verkar som tidigare rebus raderats. Gör eget försök

Förnamn: s + Känd arena i Göteborg, fast ta bort ett l från namnet på arenan

Efternamn: Engelska ordet för solbränna + fyra första bokstäverna i sveriges andra största byggföretag (ej Peab eller NCC) + nammet på en känd vintergrön barrväxt på två bokstäver

Ort: Nammet på en känd vintergrön barrväxt på två bokstäver + namnet på stad där känd serie med funktionshindrade spelades in. (Syster till känd svensk programledare är med i serien)
Citera
2024-09-13, 16:50
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Startelvan
#480. Verkar som tidigare rebus raderats. Gör eget försök

Förnamn: s + Känd arena i Göteborg, fast ta bort ett l från namnet på arenan

Efternamn: Engelska ordet för solbränna + fyra första bokstäverna i sveriges andra största byggföretag (ej Peab eller NCC) + nammet på en känd vintergrön barrväxt på två bokstäver

Ort: Nammet på en känd vintergrön barrväxt på två bokstäver + namnet på stad där känd serie med funktionshindrade spelades in. (Syster till känd svensk programledare är med i serien)

Japp verkar som den gamla raderats. Tackar för den nya! Löste det nu.
Citera
2024-09-13, 16:53
Avslutad
Behövs eg. ingen rebus på Enköpings-gäddan #480. Han är placerad på sjunde plats på denna listan "mest eftersökta igår" @ Ratsit: https://www.ratsit.se/info/omtalade/mest-eftersokta-igar

Han är 44 år gammal med initialerna S.T.
Citera
2024-09-13, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tjejen har är tillsammans med har ju knappast valt gäddan 480 för det sexiga utseendet och den ståtliga micropenisen. Om jag får gissa så ligger nog den fina lönen högt på listan. Tror inte hon lämmar han hellre utan dom flyr nog tillsammans.

Absolut rimligt, sedan är ju också väldigt fula män "säkra kort" och bidrar med väsentligt mer trygghet än mer attraktiva partners. Även om nu #480 sexchattade med barn så hade han väl aldrig varit otrogen med sambon på allvar, dvs lämnat henne för någon annan, och kvinnan har säkert uppvaktat honom i tron att hon satt på mer eller mindre monopol över hans finska hjärta.

Om de "flyr tillsammans" eller inte lär dikteras av hans ekonomiska resurser och huruvida han håller de någorlunda intakta eller inte efter uthängningen. Varför skulle sambon stanna hos det där trollet annat än i rollen som en form av "beta provider"?
Senast redigerad av anwe8 2024-09-13 kl. 18:00.
Citera
2024-09-13, 17:07
Medlem
En sak som alltid gäddan gör är att radera LinkedIn, Alltid alltid. Men varför! Det är ju kört för gäddan. Fascinerande ändå. Idag på morgonen fick jag besked hur det går för Sala gäddan, han har skrivit på sin facebook att han funderar på att flytta utomlands! Det har jag iofs inte läst själv, utan den jag pratade med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in